Gå til innhold

Finne jente til dama

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et ønske om å se kjæresten min ha sex med ei dame. Ho er bifil og ønsker det samme. Er det noen seriøse sider hvor vi kan finne ei villig jente. Vi bor på sørlandet. Ca 30 min nord for Kristiansand.

Anonymkode: f6555...d62

Videoannonse
Annonse
Gjest Jmcclane
Skrevet

Er det ikke gaysir og nakenprat alle nevner?

Skrevet

Tinder er vel stedet med størst nedslagsfelt.  

Anonymkode: f42d0...933

Skrevet

Altså i og med at det er hun som skal ha sex med den jenta dere finner er det viktigere at hun tiltrekkes henne og vil ligge med henne, enn at du syns hun er digg. Så overlat letingen til dama di du

Anonymkode: 0dda3...0a4

• Liker 4
Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Altså i og med at det er hun som skal ha sex med den jenta dere finner er det viktigere at hun tiltrekkes henne og vil ligge med henne, enn at du syns hun er digg. Så overlat letingen til dama di du

Anonymkode: 0dda3...0a4

Han skal se på. Og åpenbart vil ha se på noen som er pen.

Og pen er pen, så om han finner noen som er pen så er hun pen, så da kan dama ligge med henne uten problem. 

Dette handler jo åpenbart om å ha sex og ikke dyp elskov hvor jentene skal stirre hverandre inn i øynene og virkelig «connecte» mentalt over felles interesser og trøblete barndom. 

Skrevet

Gaysir eller nakenprat hadde jeg prøvd på, hadde jeg vært dere. Kan selvsagt prøve på tinder og, men jeg tror ikke det er der dere finner flest bifile jenter som kun er ute etter sex. 

Anonymkode: f4170...0ba

Skrevet
Jmcclane skrev (13 timer siden):

Er det ikke gaysir og nakenprat alle nevner?

Jeg hadde aldri i mitt liv forsøkt å finne noen å ligge med på disse sidene. Huff. I hvert fall ikke Nakenprat, den typen folk som er der... Nei, huff.

Anonymkode: c8b21...15b

Skrevet

Vi har funnet par på lystclub, men dere kan helt sikkert finne bare jente der også. Det er ulike profiler der inne. 

Skrevet

Hun må finne denne jenta selv. Det er mye mer troverdig for kvinner. Uansett hvor hun skal finne henne. Hun må ha ordet

Anonymkode: 6ff00...53d

Skrevet

Tror du blir skadet over å se på at dama er utro mot deg. Det kommer til å forfølge ev. krangler dere har i all fremtid enten du vil eller ikke. 

Anonymkode: 67c06...70f

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Tror du blir skadet over å se på at dama er utro mot deg. Det kommer til å forfølge ev. krangler dere har i all fremtid enten du vil eller ikke. 

Anonymkode: 67c06...70f

Har allerede sett ho knulle en annen mann, så tror det skal gå greit😅

Anonymkode: f6555...d62

• Liker 1
Skrevet

Har dere laget en profil på fetlife? Der synes jeg det er seriøst og lett å komme i kontakt med andre som vil det samme :) 

Anonymkode: 61445...6e9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...