Gå til innhold

Kommer 2000 talls stilen tilbake?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper det

Anonymkode: d07fe...696

• Liker 3
Skrevet

Den er vel på god vei. Husker bukser med skjørt... Men det var kanskje 90-tallet? Og sikk-sakk hår.

• Liker 2
Skrevet

Åh gud håper ikke det 🙈 Vet ikke om en eneste typisk 00-talls stil jeg kunne tatt imot med åpne armer? Tykke striper i håret? Low waist jeans? Asymmetriske topper/kjoler/skjørt? Halterneck? Skimrende blå øyeskygge og klissete lipgloss? Den bohemtrenden som var så in i 2005-tiden? Tunika med tights som stopper midt på leggen med blondekant ala 2007? Nei til alt det der 🙈

Anonymkode: 17a32...48b

• Liker 7
Skrevet

Håper det. Og at den gamle stilen fører til mindre botox, silikon, fillers, negler, vipper og tatoveringer også. 

Alt var bedre før. Og 2000-stilen var naturlig sexy. 

Anonymkode: 63a54...a86

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Åh gud håper ikke det 🙈 Vet ikke om en eneste typisk 00-talls stil jeg kunne tatt imot med åpne armer? Tykke striper i håret? Low waist jeans? Asymmetriske topper/kjoler/skjørt? Halterneck? Skimrende blå øyeskygge og klissete lipgloss? Den bohemtrenden som var så in i 2005-tiden? Tunika med tights som stopper midt på leggen med blondekant ala 2007? Nei til alt det der 🙈

Selvsagt tar du ikke imot den stilen når du var med i første runde. Det er ikke deg den eventuelt kommer tilbake til, men dem som er unge nå.

Anonymkode: 2468d...2ad

• Liker 9
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Boho trenden syns jeg var ganske fin 😀

gypsy_skirts_2005.jpg

Endret av theamor
glemte bilde
  • Liker 5
Skrevet

Grøss, håper virkelig 90-tallet overlever lengre, i det minste morsomt. 

Anonymkode: cb6c6...8f9

• Liker 1
Skrevet

00-stilen er på vei tilbake, endelig 🙂👏

Anonymkode: 54e65...056

• Liker 3
Skrevet
Sonit skrev (21 timer siden):

Den er vel på god vei. Husker bukser med skjørt... Men det var kanskje 90-tallet? Og sikk-sakk hår.

Skulle gjerne hatt sånn bukse med skjørt 😍 Syns det er dritkult

Anonymkode: 54e65...056

• Liker 3
Skrevet

2000-tallet ja🙈 tights og tunika, magebelte, store øredobber, tilbehør og vesker i knesje farger og topper/gensere som så ut som de var for små. «Litt» mage skulle tyte ut liksom. Tubekjoler med paljetter over puppene. Så var det en periode det skulle være høylivsskjørt helt under puppene med bluse i. Fargerike boblejakker og uggs. Mye som var fint den gang, men som jeg hadde ledd av i dag. Det værste er at det føles ikke SÅ lenge siden.

• Liker 4
Skrevet

Åh, jeg håper tunika og tights kommer tilbake. Kanskje ikke så fint, men såååå behagelig

Anonymkode: 6815f...372

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Åh, jeg håper tunika og tights kommer tilbake. Kanskje ikke så fint, men såååå behagelig

Anonymkode: 6815f...372

Ja 😃 Litt på tampen av 2000 tallet men husker disse her fra Gina Tricot

Skrevet

Ja, det blir i hvert fall en stil jeg behersker å kle meg i, i motsetning til dagens mote med high waist bukser og superkorte topper. Jeg var ung på 2000-tallet 😁

Anonymkode: 424c7...558

• Liker 2
Skrevet

Er ikke den i motebildet nå da?

Skrevet
minister-mio skrev (1 time siden):

Er ikke den i motebildet nå da?

Syns det er mer 90 talls i motebildet  - typisk "Friends" f.eks

1e796cee943a00d57ae2a82c7e5166dc.jpg

• Liker 5
  • 2 uker senere...
Skrevet

Kan ikke fatte å begripe at folk vil ha tilbake low waist jeans. Det er jo kun flatterende på de som er veldig slanke. 

Anonymkode: 96064...de7

• Liker 5
Skrevet

Stilen kommer helt sikkert tilbake. Ikke bare stilen, men nøyaktig de samme klærne også. Jeg er selv så gammel at jeg opplever det. Jeg finner i dag klær som jeg kjøpte for 10-15 år siden i butikken. De dukker opp igjen, nøyaktig de samme. Komisk.

Anonymkode: 39624...6a4

Skrevet

Tidlig 2000 er ikke så annerledes enn sent 90- talls slik jeg husker det. 90-tallet er kult og gøy, men sent 2000 har mye kjedelig og fargeløst. 

Anonymkode: cb6c6...8f9

• 2 uker senere...
Skrevet

Det er dessverre Butterfly topper, lowrise og annen 2004 stil som gjenoppstår i 2022. 

860301BD-688D-46FC-A43A-9C9AC342878F.jpeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...