AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #1 Del Skrevet 7. november 2021 Har visa debit-kort og det koster 1-2 kr for alle transaksjoner også fra nettbank. Blir en 70-80kr/mnd. Noe jeg syns er uhørt. Årsgebyr - greit, men ikke å ta gebyr for at man betaler via nett☹️ Finnes det egentlig noe debit-alternativ til visa? Har det noe med banken man bruker eller er det visa som bestemmer gebyrene? Anonymkode: 1edd8...539 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #2 Del Skrevet 7. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har visa debit-kort og det koster 1-2 kr for alle transaksjoner også fra nettbank. Blir en 70-80kr/mnd. Noe jeg syns er uhørt. Årsgebyr - greit, men ikke å ta gebyr for at man betaler via nett☹️ Finnes det egentlig noe debit-alternativ til visa? Har det noe med banken man bruker eller er det visa som bestemmer gebyrene? Anonymkode: 1edd8...539 Det er banken du bruker som bestemmer gebyrene. Men om man er totalkunde (f.eks brukskonto, huslån og forskning), så pleier de fleste å ha lave eller ingen gebyrer. Obos-banken er forøvrig 100 % gebyrfri for medlemmer. Anonymkode: 1fcf6...c8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #3 Del Skrevet 7. november 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Har visa debit-kort og det koster 1-2 kr for alle transaksjoner også fra nettbank. Blir en 70-80kr/mnd. Noe jeg syns er uhørt. Årsgebyr - greit, men ikke å ta gebyr for at man betaler via nett☹️ Finnes det egentlig noe debit-alternativ til visa? Har det noe med banken man bruker eller er det visa som bestemmer gebyrene? Anonymkode: 1edd8...539 Hvordan klarer du 40 transaksjoner i mnd?😱 Anonymkode: 7b758...e50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #4 Del Skrevet 7. november 2021 Koster ingenting å bruke kortet i butikker verken i DnB eller S'banken. DnB har gebyr for å ta ut i minibank, men ikke for å bruke. Ikke koster det noe å betale regninger heller. Anonymkode: 9b677...825 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mr Bergen Skrevet 7. november 2021 #5 Del Skrevet 7. november 2021 Jeg vil foreslå du bytter bank. Mange banker har gebyrfri bruk av kort og nettbank Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 7. november 2021 #6 Del Skrevet 7. november 2021 Her, TS, finner du oversikt over banker og gebyrer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå