Gå til innhold

Tar alle bankkort gebyr for transaksjoner?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har visa debit-kort og det koster 1-2 kr for alle transaksjoner også fra nettbank. Blir en 70-80kr/mnd. Noe jeg syns er uhørt. Årsgebyr - greit, men ikke å ta gebyr for at man betaler via nett☹️ 
Finnes det egentlig noe debit-alternativ til visa? Har det noe med banken man bruker eller er det visa som bestemmer gebyrene?

Anonymkode: 1edd8...539

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har visa debit-kort og det koster 1-2 kr for alle transaksjoner også fra nettbank. Blir en 70-80kr/mnd. Noe jeg syns er uhørt. Årsgebyr - greit, men ikke å ta gebyr for at man betaler via nett☹️ 
Finnes det egentlig noe debit-alternativ til visa? Har det noe med banken man bruker eller er det visa som bestemmer gebyrene?

Det er banken du bruker som bestemmer gebyrene. Men om man er totalkunde (f.eks brukskonto, huslån og forskning), så pleier de fleste å ha lave eller ingen gebyrer. 

Obos-banken er forøvrig 100 % gebyrfri for medlemmer. 

Anonymkode: 1fcf6...c8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Hvordan klarer du 40 transaksjoner i mnd?😱

Anonymkode: 7b758...e50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koster ingenting å bruke kortet i butikker verken i DnB eller S'banken. 

DnB har gebyr for å ta ut i minibank, men ikke for å bruke. Ikke koster det noe å betale regninger heller. 

Anonymkode: 9b677...825

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...