AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #1 Del Skrevet 7. november 2021 Hei. Ser det er gjort mange av denne tidligere, men blir desperat uten noe godt svar.. Jeg er en mann på 23 år som fikk påvist "kondylomer" for snart tre år siden. Gikk til legen for behandling og fikk resept på en syre som skulle smøres på, vortene forsvant etter en stund på dette middelet, men kom tilbake kort tid etterpå. Etter flere behandlinger uten resultat fikk jeg resept på en krem som skulle hjelpe immunforsvaret til å bekjempe vortene. Gått på kremen i flere måneder nå og eneste resultatet er kløe, svie og sår hud. Vortene ser ikke ut til å bli borte. Ser gynekolog kan fjerne vortene raskt for kvinner, men finner ingen liknende muligheter for menn. Legen er dessverre lite behjelpelig og venteliste på nye legen er såpass lang at jeg like godt kan lære meg å leve med vortene. Det er nå tatt såpass lang tid at jeg ikke ønsker sex med kjæresten min, både da jeg ikke ønsker å smitte hun, men føler meg ikke akkurat så veldig attraktivt, dette påvirker forholdet. Har noen klart å bli kvitt dette dritet og kjenner til hvor en kan henvende seg for en løsning? Privat eller offentlig er samme f, koste hva det koster nå. Setter pris på svar hilsen frustrert:) Anonymkode: 3f9f6...62c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lonehill Skrevet 7. november 2021 #2 Del Skrevet 7. november 2021 Kjønnsvorter forårsakes av humant papillomavirus (HPV). Det er rapportert fra leger at vortene forsvinner når D-vitaminnivået blir økt. Her er en sånn rapport: Sitat Anogenitale vorter (AGW) er forårsaket av humant papillomavirus (HPV) og overføres seksuelt. De tilgjengelige alternativene for behandling av AGW er tungvint, krever flere behandlinger og er forbundet med tilbakefall. Dette er en saksrapport om en mann med condyloma acuminata som ble behandlet vellykket med injeksjon av vitamin D3. Ingen tilbakefall ble observert i en oppfølgingsperiode på 6 måneder. https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/33764502/ Hvis du googler HPV +vitamin d, får du opp en god del vitenskapelig litteratur som viser sammenhengen. Du finner selvsagt også studier som ikke viser sammenheng. Optimistene leser studier som viser sammenheng. Pessimistene leser studiene som ikke finner sammenheng. Den canadiske legen Gerry Schwalfenberg behandler kyssesyke ved å kurere D-vitaminmangel. Kyssesyke er umulig å behandle med medisin og det kan gå et halvår før sykdommen går over av seg selv. Schwalfenberg får bort symptomene på noen dager: Sitat Støttende terapi ble anbefalt, og han skulle ta vitamin D3 50 000 IE i 4 dager og deretter 10 000 IE i en måned og deretter redusere til 2000 IE daglig. Symptomene hans ble bedre i løpet av få dager og han kom tilbake til skolen igjen uten tretthet. Rapport fra Gerry Schwalfenberg. Poenget med behandlingen til Schwalfenberg er at det er hormonet kroppen produserer av vitamin d som styrer celledelinga i immunforsvaret. Lite vitamin D gir dårlig utvikling av immunceller, som igjen gir et immunforsvar som ikke greier å slå ut virus. Det er immunforsvarets ansvar å fjerne HP-virus og kjønnsvorter også. Hvis det er D-vitaminmangel som forårsaker kyssesyke, skal du ikke se bort fra at protokollen til professor Schwalfenberg i Canada funker på kjønnsvortene også. Felles årsak kan gi felles løsning. Poenget er å få kickstarta et sovende immunforsvar. En del mener å vite at vitamin D er giftig. Det er ikke korrekt. D-vitamintilskudd i seg selv er like kjemisk inaktivt som klinkekuler og er i seg selv ikke giftig. Kroppen reagerer ikke akutt på store doser D-vitamintilskudd. Akkumulerte doser mer enn 300.000 IE pr. måned over flere måneder kan føre til høyt D-vitaminnivå i blodet (se rapporten til Schwalfenberg). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #3 Del Skrevet 7. november 2021 Aldara tar det på 123. Anonymkode: eec9a...c26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå