Gå til innhold

Hvite blemmer i underlivet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere! Jeg var litt usikker på hvilket emne jeg skulle legge denne innunder. Men håper kanskje noen har erfaring med dette. Siste ukene har jeg oppdaget noen små hvite "blemmer" i underlivet rett innenfor skjedeinngangen. De ligner på sånne after man får i munnen bare at de er bitte små. I tillegg nå etter litt tid så har de også spredd seg til de ytre kjønnsleppene. og det er blitt mange flere. Det klør veldig i perioder og er litt ubehagelig, ikke særlig vondt. 

I tillegg så opplever jeg at det brått kan stikke til i skjeden samtidig som det begynner å klø akutt. Dette holder på ett par minutter helt til det er borte igjen. Dette skjer ett par ganger om dagen. 

Håper noen kan gi meg litt svar her, har prøvd å kontakte lege men ingen har tid til å titte på det.. føler meg litt alene :(

Anonymkode: 1939c...711

Skrevet

Det kan jo være flere ting. Slik som forskjellige virusinfeksjoner eller bakterieinfeksjoner, herpes, men også sopp. For å behandle riktig så må du ta deg en tur til lege/gynekolog. 

Anonymkode: 69e2b...ca6

Skrevet

Tenkte med en gang på Lichen sclerosus, da grunnet de hvite blemmene. Men jeg ville tatt turen til legen uansett, for det er ingen her som kan stille en riktig diagnose og gi deg behandling deretter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...