Gå til innhold

Kan lilla eller blåsjampo hjelpe på naturlig rødskjær i kjegg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker blå sjampo på mitt brune hår. Brukte lillasjampo da jeg var blond. Typen min (som har rødskjær i skjegget), spurte om han kunne prøve dette på seg selv?? Vil det funke?🤣 Jeg sa jeg måtte gjøre litt research først, skjegg er jo heller ikke det samme som hår. Eller?? 

Anonymkode: 41a37...afe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville prøvd 🤷‍♀️ kan vel ikke akkurat skade.. 

Anonymkode: 43306...d1b

Skrevet

Kan sikkert prøve det i skjegget, men i kjegg som overskriften hentyder...stiller meg usikker til hva det skal bety😅

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg bruker blå sjampo på mitt brune hår. Brukte lillasjampo da jeg var blond. Typen min (som har rødskjær i skjegget), spurte om han kunne prøve dette på seg selv?? Vil det funke?🤣 Jeg sa jeg måtte gjøre litt research først, skjegg er jo heller ikke det samme som hår. Eller?? 

Anonymkode: 41a37...afe

Sjampo med pigment funker best på et behandlet hår. Skjegg er tykkere hårstrå og vanskelig å åpne, så tipper det ikke blir noe effekt av sjampo. Men finnes skjegg-farge, ville heller testet det i en ikke så mørk farge😉

Det funker👍

• Liker 2
Skrevet

Kommer jo an på hvor rødt det er. Mange menn har rødt eller delvis rødt skjegg, selv om de ikke har rødt hår. 

Det skader sikkert ikke å prøve. Men tror kanskje jeg heller hadde hørt med en barberer, de har det jo kommet mange av den siste tiden.

Anonymkode: af61e...1c8

Skrevet

Kjegg😂😂

Anonymkode: d936a...311

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...