AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #1 Skrevet 7. november 2021 Jeg bruker blå sjampo på mitt brune hår. Brukte lillasjampo da jeg var blond. Typen min (som har rødskjær i skjegget), spurte om han kunne prøve dette på seg selv?? Vil det funke?🤣 Jeg sa jeg måtte gjøre litt research først, skjegg er jo heller ikke det samme som hår. Eller?? Anonymkode: 41a37...afe
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #2 Skrevet 7. november 2021 Jeg ville prøvd 🤷♀️ kan vel ikke akkurat skade.. Anonymkode: 43306...d1b
KjøttOPP Skrevet 7. november 2021 #3 Skrevet 7. november 2021 Kan sikkert prøve det i skjegget, men i kjegg som overskriften hentyder...stiller meg usikker til hva det skal bety😅 2
by Bente Skrevet 7. november 2021 #4 Skrevet 7. november 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg bruker blå sjampo på mitt brune hår. Brukte lillasjampo da jeg var blond. Typen min (som har rødskjær i skjegget), spurte om han kunne prøve dette på seg selv?? Vil det funke?🤣 Jeg sa jeg måtte gjøre litt research først, skjegg er jo heller ikke det samme som hår. Eller?? Anonymkode: 41a37...afe Sjampo med pigment funker best på et behandlet hår. Skjegg er tykkere hårstrå og vanskelig å åpne, så tipper det ikke blir noe effekt av sjampo. Men finnes skjegg-farge, ville heller testet det i en ikke så mørk farge😉 Det funker👍 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #5 Skrevet 8. november 2021 Kommer jo an på hvor rødt det er. Mange menn har rødt eller delvis rødt skjegg, selv om de ikke har rødt hår. Det skader sikkert ikke å prøve. Men tror kanskje jeg heller hadde hørt med en barberer, de har det jo kommet mange av den siste tiden. Anonymkode: af61e...1c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå