Gå til innhold

Bruttolønn kontor/administrasjonsmedarbeider

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tjener du som er kontor eller administrasjonsmedarbeider? 
Og hvor, by eller bygd? Og må du jobbe mye utenfor normal arbeidstid (8-4)? Overtidsbetalt eller avspasere? 

Anonymkode: bf18f...47e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kontorarbeider her. Bruttolønn er ca 38.300 kr i måned. Bor i Oslo. Jobber aldri overtid. 

Anonymkode: 5c385...09d

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Kontorarbeider her. Bruttolønn er ca 38.300 kr i måned. Bor i Oslo. Jobber aldri overtid. 

Sporer litt av men trives du i jobben? Er det krevende? Jeg har veldig lyst til å bli kontorarbeider men vet ikke helt hva jeg kan forvente. Jeg kan sitte stille i timesvis, så det er null problem. Tenker mer på om det er veldig krevende og slitsomt. 

Anonymkode: b0acc...d88

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Sporer litt av men trives du i jobben? Er det krevende? Jeg har veldig lyst til å bli kontorarbeider men vet ikke helt hva jeg kan forvente. Jeg kan sitte stille i timesvis, så det er null problem. Tenker mer på om det er veldig krevende og slitsomt. 

Anonymkode: b0acc...d88

Jeg jobber mest med dataregistrering, så det er ikke krevende. Er en fordel hvis man kan IT. Trives veldig med arbeidsoppgavene. Derimot er det åpen kontorlandskap som jeg ikke trives med. Må bruke støydempende hodetelefoner for å overleve åpen kontorlandskap. Ellers får jeg 1-2 dager i uka med hjemmekontor. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...