AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #1 Del Skrevet 7. november 2021 Hei! Jeg har veldig lite muskelmasse på kroppen, men er fortsatt tynn (med litt fett selvfølgelig). Ønsker å redusere fettprosenten da det hovedsaklig ligger på magen og rumpa, men ønsker også å bli litt sterkere/få mer definert kropp. Trener styrke nå, men hvordan bør jeg spise? Trenger virkelig ikke å gå ned i vekt, men trenger å få bort litt fett/bli sterkere. Svakheten min hemmer meg litt i hverdagen. Anonymkode: 9d210...fc9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #2 Del Skrevet 7. november 2021 Du vil få et økt kaloribehov, så du bør spise kaloritette måltider, gjerne med mye proteiner. Anonymkode: 8df4b...b27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #3 Del Skrevet 7. november 2021 Fokuser på protein og la det være hovedingrediensen i alle måltider. Hvis du vet du skal spise kaker eller godteri, spis noe proteinrikt først. Anonymkode: e34e8...0c8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 7. november 2021 #4 Del Skrevet 7. november 2021 Spise som du pleier for å holde vekten stabil pluss litt til (2-3-400 kalorier ekstra) og se hvordan kroppen responderer er et godt utgangspunkt. Å bygge muskler (når du i utgangspunktet er slank) vil kreve tung trening og at du ikke ligger i underskudd. Siden du vil unngå p legge på deg fettmasse bør du imidlertidikke ligge i veldig stort overskudd. Vedlikehold er et fint mål og så ser du hvordan det fungerer muskelmasse vil veie mer enn fettmasse (ifht volum), og ofte vil muskelen også holde på mer vann og glykogen når en begynner p trene styrke. Så ikke heng deg veldig,opp i vekten de første ukene, se heller på hvordan klærne passer, hvordan du føler deg osv. og så justerer du inntaket etter det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå