AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #1 Skrevet 7. november 2021 Jeg skjønner ingenting. Skal ha mensen om 2 dager, og har ikke antydning til at den skal komme. Har normalt vondt i brystene, uren hud og kraftige smerter dagene før. Jeg mistenkte derfor graviditet, og har tatt flere tester. Har tatt tester fra metode og clearblue, som alle er negative først men ble positiv etter tiden - som vil si at det positive ikke teller. Tok idag 4 timer etter jeg stod opp en test igjen fra metode (ikke strimmel) som er helt hvit uten antydning til noe strek - verken før eller etter tiden. Er det fortsatt sjangs for at jeg er gravid eller er mensen plutselig bare uteblitt? Har normalt hatt varierende syklus med 26 til 28 dager, aldri over. Er på 26 dagen idag Anonymkode: 7667d...1b3
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #2 Skrevet 7. november 2021 Den har da ikke uteblitt om du ikke har den etter dag 26. Helt vanlig med variasjon i syklus, selv om man har vært punktlig før. Anonymkode: 8d22f...f64 3
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #3 Skrevet 7. november 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg skjønner ingenting. Skal ha mensen om 2 dager, og har ikke antydning til at den skal komme. Har normalt vondt i brystene, uren hud og kraftige smerter dagene før. Jeg mistenkte derfor graviditet, og har tatt flere tester. Har tatt tester fra metode og clearblue, som alle er negative først men ble positiv etter tiden - som vil si at det positive ikke teller. Tok idag 4 timer etter jeg stod opp en test igjen fra metode (ikke strimmel) som er helt hvit uten antydning til noe strek - verken før eller etter tiden. Er det fortsatt sjangs for at jeg er gravid eller er mensen plutselig bare uteblitt? Har normalt hatt varierende syklus med 26 til 28 dager, aldri over. Er på 26 dagen idag Anonymkode: 7667d...1b3 Har testet positivt oppmot 4 dager før. Var en gang jeg hadde ekstremt svak strek på mensdagen, da begynte jeg å miste noen dager senere. Ved sistemann hadde jeg veldig positiv strek dagen etter jeg skulle ha mensen. Anonymkode: beb0a...e2f
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #4 Skrevet 7. november 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Den har da ikke uteblitt om du ikke har den etter dag 26. Helt vanlig med variasjon i syklus, selv om man har vært punktlig før. Anonymkode: 8d22f...f64 Nei det vet jeg da, men når jeg alltid har sterke mensensmerter en uke før mensen kommer så ville jeg jo kjent dette nå dersom den kom om 1-2 dager. Jeg har aldri syklus over 28 dager Anonymkode: 7667d...1b3
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #5 Skrevet 7. november 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Har testet positivt oppmot 4 dager før. Var en gang jeg hadde ekstremt svak strek på mensdagen, da begynte jeg å miste noen dager senere. Ved sistemann hadde jeg veldig positiv strek dagen etter jeg skulle ha mensen. Anonymkode: beb0a...e2f Hadde du testet dagene før når du fikk positiv strek dagen etter mens? Er veldig rart for det er svært uvanlig for meg at jeg ikke kjenner antydning til mensen Anonymkode: 7667d...1b3
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #6 Skrevet 7. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hadde du testet dagene før når du fikk positiv strek dagen etter mens? Er veldig rart for det er svært uvanlig for meg at jeg ikke kjenner antydning til mensen Anonymkode: 7667d...1b3 Nei. Følte hele dagen at mensen skulle komme, men den kom ikke og dagen etter fikk jeg positiv. Anonymkode: beb0a...e2f
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #7 Skrevet 7. november 2021 Dette skjer en gang i blant. Jeg var sikker på at min mensen aldri var for sen og skjønte ingenting da den var for sen 4-5 dager i en testperiode. Men slik er det ofte, bare at man ikke tenker over det ellers. Anonymkode: bb0f0...2a6
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #8 Skrevet 7. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dette skjer en gang i blant. Jeg var sikker på at min mensen aldri var for sen og skjønte ingenting da den var for sen 4-5 dager i en testperiode. Men slik er det ofte, bare at man ikke tenker over det ellers. Anonymkode: bb0f0...2a6 Jeg har loggført syklusen min siden jeg var 16-17, er nå 29. Skjønner det kan skje men det er likevel unormalt for min kropp, selv om det sikkert er mer normalt for andre Anonymkode: 7667d...1b3
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #9 Skrevet 7. november 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg har loggført syklusen min siden jeg var 16-17, er nå 29. Skjønner det kan skje men det er likevel unormalt for min kropp, selv om det sikkert er mer normalt for andre Anonymkode: 7667d...1b3 Stress, fokuserer for mye på det, sykdom, noe annet ekstra i denne perioden. Uansett ingenting å gjøre noe med ennå. Kjøp mange tester og test annen hver dag til mensen kommer. Anonymkode: beb0a...e2f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå