AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #1 Del Skrevet 7. november 2021 Mange som er glade i å lese her inne ser det ut som. Hvor mye leser dere ca per dag? Anonymkode: c6859...a6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #2 Del Skrevet 8. november 2021 Lesehastigheten min ligger på en bokside i minuttet, så kan man gange dette med antall timer man leser. I tenårene slukte jeg lett en skjønnlitterær roman om dagen i tillegg til skole og lekser, og tror rekorden lå på 500-600 sider i løpet av en dag, noe som tilsvarer 9-10 timers lesing. Men den dagen jeg fikk PC og mulighet til å se film på skjermen, falt dessverre den analoge leseaktiviteten som en stein. Kan fortsatt lese en bok nå og da, men dette er en skygge av det jeg gjorde før i tiden, der jeg var fast kunde på biblioteket, og fikk lest noen tusen bøker. Anonymkode: ee6a6...156 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 8. november 2021 #3 Del Skrevet 8. november 2021 Det kommer jo an på både språk, innhold og utforming - jeg leser mange flere sider norsk roman enn engelsk sakprosa på like lang tid, og størrelse på både skrift og bokside spiller også inn. Med en ikke altfor krevende norsk roman med nokså gjennomsnittlig skrift- og sidestørrelse nærmer jeg meg nok 100 sider i timen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kågebruker Skrevet 8. november 2021 #4 Del Skrevet 8. november 2021 (endret) Leser mellom 50 og 100 sider daglig. Men på veldig gode dager kanskje 300. Endret 8. november 2021 av Kågebruker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #5 Del Skrevet 8. november 2021 Kan fint lese 500 sider på en dag, men da må jeg sitte uforstyrret og boka må være god Anonymkode: 0f9d0...992 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cisne Skrevet 6. desember 2021 #6 Del Skrevet 6. desember 2021 Alt mellom 20 og 300. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #7 Del Skrevet 6. desember 2021 Gjerne rundt 50, men er iblant nede i 10 og andre ganger oppi 150. Kommer an på. Anonymkode: 0853f...84b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. desember 2021 #8 Del Skrevet 6. desember 2021 (endret) Trodde det sto uke, men det står jo dag, synes min første utregning ble vei høy Ligger på ca 50 per dag Endret 6. desember 2021 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 6. juni 2022 #9 Del Skrevet 6. juni 2022 Alt mellom 10 og 300 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå