AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #1 Skrevet 7. november 2021 Jeg bare fatter ikke at det går an å være så drittsekk. Menn som er utro mens dama går gravid, i barseltid og mens ungen er liten. De 1001 viktigste dagene i et nytt menneskes liv, faktisk, for det legger grunnlaget for resten av livet. Skikkelig bra pappafakter å sette hele fundamentet på spill for sin egen kortvarige tilfredsstillelse. Utilgivelig, rett og slett. Det er jo helt hull i hodet! Klarer de ikke beherske seg denne lille perioden av livet engang? Hva er greia, er de så sexfikserte at de ikke takler en liten midlertidig nedgang? (Jada, kvinner er også utro. Men det er neppe så mange kvinner som er utro mens de går gravide, er hjemme med en nyfødt, har underlivsskader som må leges, sover lite, ++) Anonymkode: 44077...5c4 25
Curlyme Skrevet 7. november 2021 #2 Skrevet 7. november 2021 (endret) Hel enig. Det skal være den lykkeligste tiden i en kvinnes liv hvor hun skal nyte den første tiden med baby og ikke beskymre seg over en utro mann. Endret 7. november 2021 av Curlyme 17
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #3 Skrevet 7. november 2021 Det er ingenting å bekymre seg over, så lenge det ikke blir flere barn eller kjønnssykdommer av det. I praksis har alt annet ingen betydning. Det lages alt for mye styr om noe så banalt. Anonymkode: 279b8...e8f 2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #4 Skrevet 7. november 2021 Curlyme skrev (Akkurat nå): Hel enig. Det skal være den lykkeligste tiden i en kvinnes liv hvor hun skal nyte den første tiden med baby og ikke beskymre seg ove ren utro mann. Akkurat! Jeg tror kanskje det er det som provoserer meg aller mest ved det. I andre perioder i livet så kan man drive litt fra hverandre, være opptatt av jobb og livet, ikke ta så godt vare på hverandre og sexlivet. Ikke at det unnskylder noe! Men det er jo ofte da at blikket begynner å vandre. Men i disse 1001 dagene så har hun noe superviktig å være opptatt av, faktisk. Noe som er felles, noe hun gjør for dem begge, hun ofrer masse. Det er bare så utrolig nedrig å bruke det mot henne. Anonymkode: 44077...5c4 13
Curlyme Skrevet 7. november 2021 #5 Skrevet 7. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er ingenting å bekymre seg over, så lenge det ikke blir flere barn eller kjønnssykdommer av det. I praksis har alt annet ingen betydning. Det lages alt for mye styr om noe så banalt. Anonymkode: 279b8...e8f Har du barn eller er gravid? 3
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #6 Skrevet 7. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er ingenting å bekymre seg over, så lenge det ikke blir flere barn eller kjønnssykdommer av det. I praksis har alt annet ingen betydning. Det lages alt for mye styr om noe så banalt. Anonymkode: 279b8...e8f Jo men det er det, for veldig mange. Det er et enormt svik og et hardt slag i trynet å finne ut av mens du lå hjemme og spydde av svangerskapskvalme, eller satt oppe om natta og ammet en nyfødt, så var mannen din ute og slengte med pikken. Anonymkode: 44077...5c4 17
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #7 Skrevet 7. november 2021 Min mann gikk fra meg da vi hadde et nyfødt barn. Han hadde funnet eksen på Facebook, vært utro og var nå nyforelsket. De flyttet inn sammen etter ei uke. Vi er faktisk sammen enda mange år senere. Grunnen til at jeg tok han tilbake er nok fordi jeg satt med et kolikkbarn alene og var knust. Han kom tilbake før jeg rakk å komme nok over det til å skjønne at man ikke tar tilbake en sånn drittsekk. Mista respekten for meg selv på veien og har ikke funnet den igjen for å si det sånn! Vi har det greit så gidder ikke å bryte opp nå mens ungene er fortsatt er på barneskolen, så går når ungene blir store. Å ta tilbake en utro partner koster mer enn det smaker. Anonymkode: 69bc8...ffd 19
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #8 Skrevet 7. november 2021 Lengere periode med at kona ikke ble gravid, hormonbehandlinger og ustabil kone. Uskyldig flørt som utviklet seg sakte men sikkert, og så kom anledningen med alokohol. Så gikk det bare slag i slag. Dårlig samvittighet så klart, men begjær, oppmerksomhet og spenning i hverdagen samt helt sikker på at kona aldri fikk vite noe, så skjedde det. Anonymkode: 7c0c2...f56 1
Curlyme Skrevet 7. november 2021 #9 Skrevet 7. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Akkurat! Jeg tror kanskje det er det som provoserer meg aller mest ved det. I andre perioder i livet så kan man drive litt fra hverandre, være opptatt av jobb og livet, ikke ta så godt vare på hverandre og sexlivet. Ikke at det unnskylder noe! Men det er jo ofte da at blikket begynner å vandre. Men i disse 1001 dagene så har hun noe superviktig å være opptatt av, faktisk. Noe som er felles, noe hun gjør for dem begge, hun ofrer masse. Det er bare så utrolig nedrig å bruke det mot henne. Anonymkode: 44077...5c4 Da jeg var singel så ble jeg sjekket opp av en mann som sa rett ut at han hadde en høygravid dame hjemme. Ble så klart ingenting der,i ettertid etter at jeg fikk egne barn og gikk gjennom graviditet og barsel så tenker jeg ofte på denne damen,hun får vel aldri vite at mannen holdt på slikt hvem vet. Det er så vondt. 9
solmåneogstjerner Skrevet 7. november 2021 #10 Skrevet 7. november 2021 (endret) Det er bortimot det nedrigste man kan gjøre. En venninne av meg var høygravid, og gikk da i fødsel. Utallige telefoner og meldinger gikk til mannen. Uten svar. Hun fødte med svigermor ved sin side. Senere kom det frem at grunnen til at han var utilgjengelig var at han var opptatt med en annen dame hele natten. (Forøvrig på/etter et møte i ett av de største politiske partiene i Norge.) Kan nesten ikke tenke meg verre. Endret 7. november 2021 av solmåneogstjerner 10
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #11 Skrevet 7. november 2021 «Liten midlertidig nedgang»? TS, la oss være ærlige. I mange familier varer denne nedgangen i mange år. Anonymkode: e1c4e...b40 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #12 Skrevet 7. november 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): «Liten midlertidig nedgang»? TS, la oss være ærlige. I mange familier varer denne nedgangen i mange år. Anonymkode: e1c4e...b40 Da går man først, og så har man sex med andre. Anonymkode: 99a19...2e4 10
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #13 Skrevet 7. november 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): «Liten midlertidig nedgang»? TS, la oss være ærlige. I mange familier varer denne nedgangen i mange år. Anonymkode: e1c4e...b40 For noen, ja, absolutt. Men de er jo to om det. I de fleste tilfeller er familieforøkelsen noe man er enige om og går inn i med åpne øyne. Så er det også mange som klarer helt fint å opprettholde et sexliv selv om de har små barn. Anonymkode: 44077...5c4 2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #14 Skrevet 7. november 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Lengere periode med at kona ikke ble gravid, hormonbehandlinger og ustabil kone. Uskyldig flørt som utviklet seg sakte men sikkert, og så kom anledningen med alokohol. Så gikk det bare slag i slag. Dårlig samvittighet så klart, men begjær, oppmerksomhet og spenning i hverdagen samt helt sikker på at kona aldri fikk vite noe, så skjedde det. Anonymkode: 7c0c2...f56 Hvordan føltes det å stå på fødestua og vite hva du har gjort? Hvordan klarer du å leve med det i ettertid? Anonymkode: 44077...5c4 6
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #15 Skrevet 7. november 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jo men det er det, for veldig mange. Det er et enormt svik og et hardt slag i trynet å finne ut av mens du lå hjemme og spydde av svangerskapskvalme, eller satt oppe om natta og ammet en nyfødt, så var mannen din ute og slengte med pikken. Anonymkode: 44077...5c4 Det er ikke det. Men mange velger å se slik på det, selv om de fint kunne valgt seg en annen måte å se det på. Folk er stilt inn på auto angående dette. Selv om det ikke finnes en eneste praktisk grunn til at man skal reagere så voldsomt, gjør man det likevel. Til ingen nytte annet enn at en lar følelsene styre. Anonymkode: 279b8...e8f
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #16 Skrevet 7. november 2021 Er partneren utro, så har han stått mellom to valg; moren til hans barn, eller elskerinnen / tilfeldig sex. Hvis han da velger bort moren til barnet sitt. At det ligget er viktigere for han. Og at han VÅGER å krype tilbake til henne for tilgivelse om/når han blir oppdaget. Så håper jeg virkelig at han blir dumpet. At hun ikke finner seg i å være andrevalget hver gang han er dritings på byn, eller hvis elskerinnen ikke ville ha han likevel. Utroskap er et valg! Anonymkode: 9c4d5...6c7 7
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #17 Skrevet 7. november 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er ikke det. Men mange velger å se slik på det, selv om de fint kunne valgt seg en annen måte å se det på. Folk er stilt inn på auto angående dette. Selv om det ikke finnes en eneste praktisk grunn til at man skal reagere så voldsomt, gjør man det likevel. Til ingen nytte annet enn at en lar følelsene styre. Anonymkode: 279b8...e8f Men da skal de ikke gå inn i parforhold og late som om de har samme syn på sex og eksklusivitet som andre. Går man inn i det med en enighet om at det ikke er greit, så kan man ikke bare ombestemme seg uten å si ifra. Anonymkode: 44077...5c4 4
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #18 Skrevet 7. november 2021 Hva med damer som er utro i den perioden? Er de noe bedre? Jeg måtte sitte med mitt nyfødte barn mens dama var ute å «gikk tur» med en «venninne». Damer er noe herk! Anonymkode: 8bda0...0e5 3
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #19 Skrevet 7. november 2021 Det er kvinnens feil. Hva skal en mann med testosteron oppi taket gjøre når kona er altfor sliten til å gi selv en blowjob? Altfor mange kvinner tilfredsstiller ikke mannen sin, så da er det naturlig å søke andre steder. Anonymkode: b52b8...680 3
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #20 Skrevet 7. november 2021 Kva som får ein mann til å tenke at han er i sin fulle rett til å drite i kvinne og barn han har vore med på å skape, overlate alt ansvar til mor og gå hen å vere utro - det er faen meg heilt ufatteleg. Å vere i stand til å gjere eit sånt svik mot det som skal vere det kjæraste ein har, det er HEILT ufatteleg. Eg blir så jævlig forbanna av å tenke på slike drittsekkar at eg får oppkast i kjeften. Til dykk det gjeld: Dra til helvete. Rett og slett. Anonymkode: 30404...75b 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå