Gå til innhold

Påføringsberedskap som ikke spiser opp all foundationen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler mye av foundationen blir borte i redskapene jeg bruker for å påføre det. Samtidig ønsker jeg et pent og jevnt resultat, og føler redskapene mine faller litt mellom 2 stoler. Svamper får det ikke like pent, mens koster suger til seg masse produkt. Fingrene blir bare klæsj 🙈

Noen som har noe tips?

Anonymkode: 14706...7dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns det blir finest ved å påføre med fingrene. Eventuelt gå over med svamp etterpå,dersom foundationen har litt tykkere konsistens.

• Liker 2
Skrevet

Jeg og påfører med fingrene. Har brukt både svamp og kost, men foretrekker helt klart å bruke fingrene. 

Anonymkode: 32fd8...7db

• Liker 2
Skrevet

Har du prøvd å påføre med fingrene også «dytte» produktet inn med svamp etterpå? Da får jeg best resultat. Svampen er ypperlig til å avslutte med ettersom den tar til seg overflødig produkt og sørger for at foundation legger seg jevnt

Anonymkode: 5aa0d...022

• Liker 1
Skrevet

Beredskap?? Wtf?

Anonymkode: 1d736...783

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Beredskap?? Wtf?

Anonymkode: 1d736...783

Ja, mtp at ts skriver "redskap" to ganger i innlegget sitt, så kan umulig det i overskriften være en uskyldig skrivefeil.. 

Anonymkode: 46e3f...931

• Liker 8
Skrevet

Jeg foretrekker kost. Kvalitet og tetthet har mye å si. Min favoritt er Mac 170. Trekker jo litt når den er nyvasket, men et tips er å bare rengjøre med spray og papir gjennom uka, og heller ta en skikkelig rens hver 1-2 uke. 

Anonymkode: c13b6...aac

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker kun den originale Beauty Blenderen. Dupes (kopier) har en tendens til å fjerne foundation føler jeg.

Holder den først under springen, klemmer den deretter så det ikke drypper noe vann fra den, og påfører litt krem på den som jeg påfører ansiktet før selve foundation. Nå kommer det sikkert også litt an på hvilken foundation man bruker, men føler ikke jeg sløser så mye med de flytende jeg benytter meg av.

Med kost blir det bare stripete og ujevnt på min hudtype. Fingrene er jo også et alternativ.

Anonymkode: 05168...ab5

Skrevet

Hvilke børster har du prøvd?

Det er enorme forskjeller etter hvilke kvalitet, hårtype, børstetype (tetthet, lengde osv) du velger.

Jeg får helt klart best resultat med gode børster. Ellers er det svamper som er kjent for å suge til seg årodukt, ikke vanlig at dette skjer med børster.

Anonymkode: 9fe9a...df0

• Liker 2
Skrevet

Fuktig beauty blender har vært gamechanger for meg! Tiltrekker seg veldig lite produkt, mye mer som sitter igjen på fingrene om jeg bruker de. Og av å tappe blenderen middels lett på huden får jeg superjevnt resultat! Pleide å være så frustrert over at andre hadde så jevn hud og hatet min egen helt til jeg begynte med denne påføringsmetoden i fjor 

Anonymkode: 3fd0f...2b8

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Fuktig beauty blender har vært gamechanger for meg! Tiltrekker seg veldig lite produkt, mye mer som sitter igjen på fingrene om jeg bruker de. Og av å tappe blenderen middels lett på huden får jeg superjevnt resultat! Pleide å være så frustrert over at andre hadde så jevn hud og hatet min egen helt til jeg begynte med denne påføringsmetoden i fjor 

Anonymkode: 3fd0f...2b8

Dette 👌 er også mye mer fornøyd med hvordan huden ser ut etter jeg begynte med beuty blender, foundation dekker bedre og huden er jevnere! 

Anonymkode: 40031...585

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...