Gå til innhold

Skilt, 40 åring, singel å sykt sjenert.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg er 40 år, har vært skilt i 6 år uten å date noen.

Fokuset har heletiden vært barna mine. Naturlig at de kommer først.

Problemet er at jeg er veldig sjenert, jeg har ikke savnet mannlig kontakt før nå.

Fysiske behov, som vi jo alle har, ble ivaretatt av leketøy for voksne. Så jeg savner ikke sex.

Menn i det siste, har jeg fått mye blikk kontakt av motsatte kjønn. Dette er jo veldig smigrende. Hadde det ikke vært for at jeg er så ekstremt sjenert at jeg må se en annen vei, hver gang det motsatte kjønn gir meg tydelig blikk kontakt.

Denne blikk kontakten fikk meg til å savne intimiteten man har i et forhold. Det å kunne legge seg i en armkrok, smyge seg intil kroppen til sin kjære for varme å kroppskontakt. Det var ting jeg begynte å savne.

Jeg har ikke datet mange, det har vært få kjærester, men langvarige forhold. Jeg har ikke lært meg å meste kunsten å flørte med det motsatte kjønn.

Jeg kan tulle flørte med venner jeg kjenner godt å er trygg på, forhold som jeg vet ikke endrer seg. Bare for gøy.

Men så fort det er en jeg faktisk liker, eller synes er kjekk. Så klarer jeg ikke å flørte eller å ta kontakt.

Når han ser på meg å smiler, må jeg se bort, til å med se streng eller sur ut fordi jeg ikke vil gi noen indikasjon på at jeg liker han.

Jeg krangler jo da selvfølgelig med meg selv i etterkant, hvorfor gjorde jeg det, hva er jeg så redd for.

Å tenker at neste gang, da skal jeg smile tilbake. Men neste gang kommer, å hva gjør jeg. Joda jeg ser ned i bakken eller snur hodet/blikke til siden en annen vei, alt for ikke å vise han at jeg ser på han.

Kjenner meg som en hormonell tennåring til tider, det er jo dumt med tanke på at jeg faktisk er 40 år og godt voksen med egne barn.

Anonymkode: a1999...2a6

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker det kan være bra å bli kjent via en interesse. Da er det ikke bare romantikk på tapetet. 

Anonymkode: 0421d...f9d

• Liker 1
Skrevet

Har menn og kvinner så mange felles interesser da? Annet enn turgåing og trening? 

Anonymkode: 68cc0...bb2

Gjest Line1301
Skrevet

Tror vi er flere i samme båt. Jeg synes det er superkleint å date, så jeg har ikke kommet i gang med det ennå. Er 37 og har vært singel i snart to år. Er en sjenert dame jeg også, i hvert fall når det gjelder dating 🙈

Skrevet

Hvis du er en sjenert dame så må da datingapper være midt i blinken?

Anonymkode: a9493...5bc

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvis du er en sjenert dame så må da datingapper være midt i blinken?

Anonymkode: a9493...5bc

joda det hadde de sikkert vært.

men nå liker jo jeg han som viser meg interesse da, var egentlig ikkeinne på tanken før.

Skrevet

Sånn er jeg og, men er like sjenert på datingapper og får mindre oppmerksomhet fra menn jeg synes er attraktive der. Kanskje jeg presenterer meg på en dårlig måte eller ikke ser særlig bra ut på bilder. Jeg får ofte panikk hvis en mann jeg synes ser bra ut gir meg oppmerksomhet og har også vært litt betatt av et par stykker, men neida, da må jeg være rar og oppføre meg idiotisk. Som å gå en annen vei hvis jeg ser han eller gjemme meg bak butikkhyller e.l.

Skulle ønske at jeg ikke var så utrolig sjenert.

Anonymkode: b2a18...06d

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Sånn er jeg og, men er like sjenert på datingapper og får mindre oppmerksomhet fra menn jeg synes er attraktive der. Kanskje jeg presenterer meg på en dårlig måte eller ikke ser særlig bra ut på bilder. Jeg får ofte panikk hvis en mann jeg synes ser bra ut gir meg oppmerksomhet og har også vært litt betatt av et par stykker, men neida, da må jeg være rar og oppføre meg idiotisk. Som å gå en annen vei hvis jeg ser han eller gjemme meg bak butikkhyller e.l.

Skulle ønske at jeg ikke var så utrolig sjenert.

Anonymkode: b2a18...06d

vi får jobbe med oss selv litt tror jeg. ønsker deg lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...