Gå til innhold

Uerfaren mann avviste sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hendt innimellom tidligere at mannen jeg dater avviser sex. Har ofte vist seg at han har mikropenis eller andre komplekser.

Nå har jeg møtt nok en mann som avviser sex, og jeg merker tydelig at det er noe han sliter med.

Er det noe vits å gå videre med menn som har store problemer knyttet til sex/selvbilde? Hva handler det ofte om, etter din erfaring? 

Anonymkode: 28529...e3a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke opplevd de som avviser sexen i seg selv, men at de får reaksjoner rett etterpå. Hadde det vært sånn at fikk emosjonelle reaksjoner og fremdeles klarte å være åpne og prate om det hadde jeg gitt det en sjanse, men har vært mer issues relatert til intimitet og at de har blitt helt frakoblet og nesten litt slemme. Her må man velge seg selv fremfor å bli dratt ned, been there done that. De trenger terapi før de involverer seg med andre.

Anonymkode: 9f705...872

Skrevet

Liten penis er noe ved en kropp, ikke et kompleks. Men ja, det kan jo henge sammen.

Jeg gikk videre med en mann som har liten kuk og ikke kjempegodt selvbilde. Måtte jobbe mye med å trygge ham, men ettervern fikk vi det veldig fint. Men tror vi er veldig match i personlighet.

Anonymkode: 150b6...1c6

• Liker 1
Skrevet

Avviser sex?

Vanskelig å avvise sex når kvinner aldri tilbyr det?

Anonymkode: d45bc...f3c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Har hendt innimellom tidligere at mannen jeg dater avviser sex. Har ofte vist seg at han har mikropenis eller andre komplekser.

Nå har jeg møtt nok en mann som avviser sex, og jeg merker tydelig at det er noe han sliter med.

Er det noe vits å gå videre med menn som har store problemer knyttet til sex/selvbilde? Hva handler det ofte om, etter din erfaring? 

Kanskje denne uerfarne mannen rett og slett ikke føler seg helt klar for sex?

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Har ikke opplevd de som avviser sexen i seg selv, men at de får reaksjoner rett etterpå. Hadde det vært sånn at fikk emosjonelle reaksjoner og fremdeles klarte å være åpne og prate om det hadde jeg gitt det en sjanse, men har vært mer issues relatert til intimitet og at de har blitt helt frakoblet og nesten litt slemme. Her må man velge seg selv fremfor å bli dratt ned, been there done that. De trenger terapi før de involverer seg med andre.

Jeg kjenner meg også usikker på om jeg ønsker å bruke masse tid på noen med problemer med selvbildet.

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Liten penis er noe ved en kropp, ikke et kompleks. Men ja, det kan jo henge sammen.

Jeg gikk videre med en mann som har liten kuk og ikke kjempegodt selvbilde. Måtte jobbe mye med å trygge ham, men ettervern fikk vi det veldig fint. Men tror vi er veldig match i personlighet.

Bra du klarte det, men jeg en mann med selvtillit og føler meg lite kvinnelig hvis jeg må bruke masse tid på å trygge en voksen mann?

• Liker 2
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg kjenner meg også usikker på om jeg ønsker å bruke masse tid på noen med problemer med selvbildet.

Bra du klarte det, men jeg en mann med selvtillit og føler meg lite kvinnelig hvis jeg må bruke masse tid på å trygge en voksen mann?

Har forståelse for det rent seksuelt. Liker å ta vare på menn følelsesmessig hvis de trenger det, men hadde ikke helt taklet en som trengte masse trygging seksuelt, hadde mistet all interesse. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Avviser sex?

Vanskelig å avvise sex når kvinner aldri tilbyr det?

Dette handler ikke om deg.

Anonymkode: 67180...bab

• Liker 7
Skrevet

Kvinner avviser sex i ny og ne de også - helt naturlig at menn også gjør det. Betyr vel ikke automatisk at de har store problemer?

• Liker 4
Skrevet
Ost skrev (17 minutter siden):

Kvinner avviser sex i ny og ne de også - helt naturlig at menn også gjør det. Betyr vel ikke automatisk at de har store problemer?

Helt klart og det kan være et kvalitetsstempel faktisk. Alt avhenger av hvordan det gjøres! Viser han oppmerksomhet,  er intim med kos og kyssing, prioriterer deg , vil bli kjent med deg , og ikke minst klarer å forklare hvorfor han vil vente litt med sex! Bare trekke seg unna avvise er jo ikke bra! Da ville jeg tenke at her er de noe annet som ligger bak. Hva det er får man ikke vite uten at han forteller om det. Ikke noe veldig bra tegn slik sett. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Må jo være noe gæærnt et sted?? Hvis du er deilig nok til at mannen vil date deg skal det være ' bend over baby" ! tvert du åpner opp døra for sex vettu..🙈🌹

Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

jeg.... føler meg lite kvinnelig hvis jeg må bruke masse tid på å trygge en voksen mann?

Jeg føler meg kvinnelig når jeg viser omsorg og forståelse overfor den jeg elsker. Men jeg føler meg også dominant da, så det passer med min seksualitet. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror kanskje dette er noe du kunne spurt ham om. Hvorfor avviser han deg, og er det sol du tenker at han har problemer med selvbilde eller ikke? Hva gjør at du tenker han har dårlig selvbilde? Det må jo i så fall være noe mer enn at han avviser sex, for det er en myte at alle menn vil ha sex hele tiden. 

Anonymkode: 149c1...650

Skrevet
Antiviruset skrev (8 minutter siden):

Helt klart og det kan være et kvalitetsstempel faktisk. Alt avhenger av hvordan det gjøres! Viser han oppmerksomhet,  er intim med kos og kyssing, prioriterer deg , vil bli kjent med deg , og ikke minst klarer å forklare hvorfor han vil vente litt med sex! Bare trekke seg unna avvise er jo ikke bra! Da ville jeg tenke at her er de noe annet som ligger bak. Hva det er får man ikke vite uten at han forteller om det. Ikke noe veldig bra tegn slik sett. 

Opplevde at vi råklinte og han småtafset litt, men at det ikke eskalerte videre og at han trakk seg tilbake og inn i seg selv. Jeg luktet hans usikkerhet. Men tar kontakt i ettertid og ønsker å treffes igjen. Bare usikker på om jeg skal kaste bort tid hvis han har såpass komplekser.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg tror kanskje dette er noe du kunne spurt ham om. Hvorfor avviser han deg, og er det sol du tenker at han har problemer med selvbilde eller ikke? Hva gjør at du tenker han har dårlig selvbilde? Det må jo i så fall være noe mer enn at han avviser sex, for det er en myte at alle menn vil ha sex hele tiden. 

Han virker uerfaren synes jeg. Merket på måten han var på at han følte seg usikker. Kan jo hende at det går seg til, men synes usikkerhet hos menn og at han avviste sex er litt turn off i seg selv, og kanskje et tegn på noe underliggende.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Opplevde at vi råklinte og han småtafset litt, men at det ikke eskalerte videre og at han trakk seg tilbake og inn i seg selv. Jeg luktet hans usikkerhet. Men tar kontakt i ettertid og ønsker å treffes igjen. Bare usikker på om jeg skal kaste bort tid hvis han har såpass komplekser.

Kan være han passer bedre med en dominant dame som nevnt over i tråden. Damer som tenner på dominante eller selvsikre menn i senga vil slite med han der. Han liker deg nok siden han ønsker å treffes, men tydelig han er usikker, ja. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Han virker uerfaren synes jeg. Merket på måten han var på at han følte seg usikker. Kan jo hende at det går seg til, men synes usikkerhet hos menn og at han avviste sex er litt turn off i seg selv, og kanskje et tegn på noe underliggende.

Høres ut som meg når det går litt for fort fram (er jente). Trenger ikke bety at han har problemer generelt, kan være han også følte det gikk fort fram og han ville ha en sterkere relasjon først? Igjen, hvis du er usikker på hva det betyr så er det ingen dum idé å snakke om det.

Jeg føler at slik tilbaketrekking ofte aksepteres i større grad hos jenter, men gutter kan jo ha de samme grunnene til å ikke ville. Samtidig, hvis du kjenner på at kjemien ikke stemte helt for din del så er det noe du kan ta hensyn til så klart. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Har han hatt sex før da? om du vil lære han  opp ta en åpen prat og finn ut av ting gjør det ufarlig. Ikke lag noen prestasjon av det.

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Vanskelig å få erfaring når mange kvinner bare ligger med chad. Skal oss vanlige menn bli bedre i senga, så må kvinnene dele mer på godene.

Anonymkode: 3941e...fa8

Skrevet

Dette handler ikke om deg.

Anonymkode: 67180...bab

Vanlige kvinner tilbyr ikke sex. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...