Mini th Skrevet 7. november 2021 #1 Del Skrevet 7. november 2021 Hei. Er 5 dager siden jeg satt dobbel dose Ovitrelle og 4 dager siden eggløsning , våkne og gikk på do, så gikk jeg på do igjen nå og det var det blod? Eller retter sagt en liten prikk med ferskt blod og rosa/orange på papiret. Noen som har opplevd lignende ? Har også sykt ømme bryst og litt murringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mini th Skrevet 7. november 2021 Forfatter #2 Del Skrevet 7. november 2021 Ingen ??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 7. november 2021 #3 Del Skrevet 7. november 2021 Høres ut som det kan være litt skjøre slimhinner. Er ikke helt uvanlig å finne litt farge. Lykke til, håper det blir full klaff og to streker på deg! (når ovitrellen er ute av kroppen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mini th Skrevet 8. november 2021 Forfatter #4 Del Skrevet 8. november 2021 Amatariel skrev (9 timer siden): Høres ut som det kan være litt skjøre slimhinner. Er ikke helt uvanlig å finne litt farge. Lykke til, håper det blir full klaff og to streker på deg! (når ovitrellen er ute av kroppen) Ja jeg har skjønt det, men forklarer ikke mensen smerter, føltes ut som mensen skulle komme hvert sekund, sånne smerter jeg har når mensen er i gang 😖 tar grsvidtester hver dag for og følge med når Ovitrelle er ute av kroppen, nesten ikke strek idag hverfall. Takk, håper også det 🤞🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå