AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #1 Del Skrevet 7. november 2021 Jeg skulle fått mensen på mandag som var. Jeg bruker alltid å kjenne når mensen er på vei, men denne gangen kjente jeg ikke noe. Etterhvert ut i uka fikk jeg skikkelig trykk i ryggen, nedpressfølelse, så tenkte at mensen kom, men nei. Tok to graviditetstester som var negative. Mensen har ALDRI vært så sein før. Kan det være at jeg har testet for tidlig? Jeg hadde sannsynligvis eggløsning 18.oktober. Anonymkode: 589be...870 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #2 Del Skrevet 7. november 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg skulle fått mensen på mandag som var. Jeg bruker alltid å kjenne når mensen er på vei, men denne gangen kjente jeg ikke noe. Etterhvert ut i uka fikk jeg skikkelig trykk i ryggen, nedpressfølelse, så tenkte at mensen kom, men nei. Tok to graviditetstester som var negative. Mensen har ALDRI vært så sein før. Kan det være at jeg har testet for tidlig? Jeg hadde sannsynligvis eggløsning 18.oktober. Anonymkode: 589be...870 Siden du ikke har fått en positiv graviditetstest så har du trolig hatt eggløsning senere enn antatt, eller ikke i det hele tatt. Begge deler skjer. Anonymkode: 6ad82...3c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #3 Del Skrevet 7. november 2021 Er i helt samme situasjon. Ventet også mens i forhold til syklus sist mandag og er på dag 37 i syklus. Hatt menssmerter av og på. Tatt 2 tester sist uke, en svak svak positiv og en helt negativ. Skjønner lite. Regner med eggløsning ble forsinket for den må ha vært (pupper veldig øm) bruker å få det etter eggløsning. Så venter spent på om mens komner idag eller fortsetter å utebli. Anonymkode: eb9e5...020 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå