Gå til innhold

Blir absolutt alle dødsfall i Norge lagt ut på våre minnesider ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonymkode: f28a2...9bc

Skrevet

Nei. Mangler stadig noen fra min kommune. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Ikke i aviser heller?

Er et såkallet dødsfall fra august som ikke står der. Så vet ikke om personen som fortalte om dødsfallet på denne plassen, diktet det opp eller ikke. Men hvem gjør det?😳

Anonymkode: f28a2...9bc

Nei. Vet om et dødsfall som ikke dukket opp noen steder. Fikk høre om det fra andre og vet det medførte riktighet. 

Skrevet

Mormor forsvant plutselig fra den siden, så en person kan være død uten at den er på den siden

Skrevet

"Denne portalen viser både våre egne og nasjonale dødsfall. Dødsfall vises først når de er publisert av de pårørende i avis, på minnesiden eller direkte i denne portalen." 

Altså, dødsfall publiseres bare hvis de pårørende ønsker det. 

Anonymkode: 793e5...9c0

• Liker 2
Gjest Lunaris
Skrevet

Nei og noen tar lang tid å komme i register. 

Skrevet

Jeg har i hvert fall ikke lagt de jeg er pårørende til på den siden. Ei heller dødsannonser. Høres rart ut om så mye som 99% kommer der.

Anonymkode: 24a30...f8e

Gjest Lunaris
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg har i hvert fall ikke lagt de jeg er pårørende til på den siden. Ei heller dødsannonser. Høres rart ut om så mye som 99% kommer der.

Hvorfor ikke?

Skrevet
11 minutter siden, Lunaris said:

Hvorfor ikke?

Vi hadde begravelser i stillhet, som mange andre. Et ønske både fra meg selv om de som gikk bort med minst mulig oppmerksomhet. Og på internett hadde de i hvert fall ikke noe ønske om å ende opp. Det er da også mange eldre som garantert ikke aner at den siden der finnes, eller bruker internett i det hele tatt. 

Skrevet

Ryddet for avsporinger. 

Moonshine, mod

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...