Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor vondt skal man ha det før man oppfyller kravene til 100% sm? 

jeg spør fordi jeg sliter veldig på jobb, selv med tilrettelegging. Jobber som sykepleier og det er at vi går så mye på jobb, som utløser smertene. Disse smertene påvirker gangfunksjonen min og gjør meg helt utslitt mentalt. Jobber 100%.

Anonymkode: f7688...2e1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er selvfølgelig individuelt :) Du må kjenne på det selv og prate med legen om hvordan du opplever det. 

Jeg ble 100% sykemeldt med bekkensmerter etter å ha prøvd å jobbe med tilrettelegging i flere uker. Burde absolutt fått sykemelding før for det var absolutt ikke holdbart. Jeg har alltid vært i god form og sleit med å akseptere at kroppen ikke virket. Jeg kunne knapt gå og det var vondt å stå og sitte. Jeg strakk meg til det ytterste, gråt hver dag og kom aldri i mål med arbeidsoppgavene mine. Til slutt var jeg fullstendig nedbrutt mentalt og det tok lang tid å komme ovenpå, så i ettertid angrer jeg på at jeg ikke lyttet til kroppen min tidligere. 

Anonymkode: 245bc...94e

Skrevet

Jeg forsøkte meg frem. Når det ble for smertefullt slik at jeg nesten ikke klarte å gå dagen etter så fikk jeg meg sykemelding. Da var det ikke noe mer tilrettelegging å få gjort på en medisinsk sengepost på sykehuset med mye akutt som haster. 

Anonymkode: 29117...4d9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...