Gå til innhold

Allergisk reaksjon etter sameie hver gang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært sammen med, samme mann i 20 år. Hver gang vi gar sex får jeg kløe, og svie nedentil. Begge har brukt kremer, tabletter, han har vært hos urolog, finner ingenting galt, jeg har vært hos gyn mange ganger. Jeg gar ofte sopp eller bakteriell vaginose. Blir sjeldnere og sjeldnere sex, typ 4 ganger i året. Og nå er det på'n igjen med svie og nye tabletter. Flere som har det slik? 

Anonymkode: d47d2...9a4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, ikke alltid jeg får svie og kløe men får BV etterpå. Møtt 2 menn i hele mitt liv som jeg ikke fikk BV av, tror de matchet miljøet i skjeden bedre og at de andre har vært for alkaliske eller noe sånt. En fikk jeg sinnsyk BV av og måtte på antibiotika etterpå, måtte dumpe han da det ikke funket. Er du slik med alle partnere eller bare han? Bedring av kondom? 

Anonymkode: 5442a...e8a

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja, ikke alltid jeg får svie og kløe men får BV etterpå. Møtt 2 menn i hele mitt liv som jeg ikke fikk BV av, tror de matchet miljøet i skjeden bedre og at de andre har vært for alkaliske eller noe sånt. En fikk jeg sinnsyk BV av og måtte på antibiotika etterpå, måtte dumpe han da det ikke funket. Er du slik med alle partnere eller bare han? Bedring av kondom? 

Kun hatt han i 20 år, før det reagerte jeg ikke slik. Kondom er ikke brukt så bør kanskje prøve det

Skrevet

Allergisk mot sæd?

Sjelden, men gir kløe, svie eller hevelse. Starter 10-20 minutter etter samleie.

Anonymkode: 5889c...b81

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kun hatt han i 20 år, før det reagerte jeg ikke slik. Kondom er ikke brukt så bør kanskje prøve det

Men hvorfor da kun samleie 4 ganger i året?

Det er jo en helt masse man kan gjøre som ikke innebærer vanlig samleie.

Vi hadde en periode hvor graviditet var uaktuelt og jeg ikke gikk på prevensjon - hadde sex omtrent hele tiden uten problemer.

Reagerer du også om han hopper av i svingen? Eller på leketøy? Glidemiddel osv? 

Hvis ja: gjør alt annet - de fleste takker ikke nei til oralsex eller annen type sex. 

• Liker 1
Skrevet

Det er faktisk sånn at kroppen ikke er kompatibel med andres kropper selv om «hjertet og hode» er det. Det er nok dessverre slik her og. Vaginaen din liker ham ikke. 

Anonymkode: f8f93...60a

Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker said:

Prøv med kondom (og ha nok glid), da finner du ut om det er hans bakterieflora/miljø du ikke tåler. 

• Liker 1
Skrevet

Har du prøvd å smøre litt sæd på et annet sted på kroppen, som på armen, for å se om du får en reaksjon. Du kan bokstavlig talt være allergisk mot sæden hans

Kondom vil løse det problemet.

Anonymkode: a3398...b8f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...