AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #1 Del Skrevet 7. november 2021 Står i arbeidsreglementet at gravide er pliktig til å opplyse sin leder så tidlig som mulig i svangerskapet. Hva vil det si? Når tenker dere at man må gi beskjed? Anonymkode: 0f45e...2ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #2 Del Skrevet 7. november 2021 Er det en grunn til det (f.eks at du jobber med noe som kan være fosterskadelig, og må ha tilrettelegging helt fra begynnelsen)? Om ikke, så ville jeg tro at en slik ordlyd ikke er lovlig (du plikter å fortelle i tide at du skal ha permisjon, men ellers burde det ikke være noen grunn til at de skal vite det tidlig?). Anonymkode: 6c469...7e5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #3 Del Skrevet 7. november 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Er det en grunn til det (f.eks at du jobber med noe som kan være fosterskadelig, og må ha tilrettelegging helt fra begynnelsen)? Om ikke, så ville jeg tro at en slik ordlyd ikke er lovlig (du plikter å fortelle i tide at du skal ha permisjon, men ellers burde det ikke være noen grunn til at de skal vite det tidlig?). Anonymkode: 6c469...7e5 Jobber i bofellesskap. Ingen utagerende beboere, og ellers ikke noe som tilsier at det er skadelig. Selvsagt må en jo gjerne ha tilrettelegging etterhvert. Men det spørs jo fra kvinne til kvinne. Anonymkode: 0f45e...2ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #4 Del Skrevet 7. november 2021 Så lenge det ikke er nødvendig å omplassere deg pga. utagering eller lignende, hadde jeg bare ignorert det punktet i kontrakten. Anonymkode: 9fd7c...91b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 7. november 2021 #5 Del Skrevet 7. november 2021 Det er vel vanlig å si fra til sjefen etter uke 12. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #6 Del Skrevet 7. november 2021 Det ville jeg tolket som tidligst mulig etter at du er klar til å offentliggjøre nyheten. Anonymkode: 4f29a...ab6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #7 Del Skrevet 7. november 2021 Hulderen skrev (Akkurat nå): Det er vel vanlig å si fra til sjefen etter uke 12. Ikke om du skal gjennom fosterdiagnostikk, da er det vanlig å si det etter at diagnostikken er ferdig, ca uke 15-18. Anonymkode: 4f29a...ab6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå