AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #1 Skrevet 7. november 2021 Noen som liker å lukte eller smake på truser når dem f eks onanerer/runker? Evt hvem sin truse ? Fortell Dette er en ny greie for meg , men finner dette utrolig deilig , og jeg lukter/ smaker kun på undertøyet til en spesiell jente . Jo mere brukt truse, jo deiligere lukt og smak 😉 Anonymkode: e642d...d5c
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #2 Skrevet 7. november 2021 Nei det liker jeg ikke. Anonymkode: fa351...373
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #3 Skrevet 7. november 2021 Jeg sitter ikke på gutterommet og snuser på truser nei. Men dersom dama hadde tatt av seg trusa og gitt meg den ville jeg elsket å snuse på den, så litt har vi til felles. Anonymkode: 3c363...416 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #4 Skrevet 8. november 2021 Trenger da ikke sitte på gutterommet og sniffe truser😄 alle gutter - uansett singel , forhold, gift runker!!!! Sånn er det! Alle har lyster og tanker!😂 tenk om dere hadde den muligheten til å kunne kjenne fittelukta ukentlig av en jente dere synes er jævlig digg?😅 og når man runker så kan man i tillegg ha fittelukta hennes konstant under runke økten … man blir extra kåt og kommer fortere! 🤣 Anonymkode: e642d...d5c
Morpheus Skrevet 8. november 2021 #5 Skrevet 8. november 2021 Nei fysj. Etter en dags bruk er den full av tiss, rompe svette og utflod. Bæsj og tiss er det siste jeg kunne tenkt meg å lukte på. Hvem gjør slikt? 3
pantyhoselover Skrevet 1. januar 2022 #6 Skrevet 1. januar 2022 Kan være både deilig og pirrende å lukte på trusa til den man har sex med når man har sex hvis det er god fittelukt. Har også lånt truse og lukta på mens jeg runka, og deretter spruta i den før jeg leverte den tilbake og takket for lånet. Deilig runk mens hun satt og ventet på å få tilbake trusa si... 1
Elaine Marley Skrevet 23. januar 2022 #7 Skrevet 23. januar 2022 Tråden er ryddet for innhold Kvinneguiden ikke vil assosieres med. Elaine Marley, mod.
lazylayout Skrevet 23. januar 2022 #8 Skrevet 23. januar 2022 Morpheus skrev (På 8.11.2021 den 11.36): Nei fysj. Etter en dags bruk er den full av tiss, rompe svette og utflod. Bæsj og tiss er det siste jeg kunne tenkt meg å lukte på. Hvem gjør slikt? Hmmm, merkelig nok så synes jeg det høres sinnsykt digg ut. Jeg synes det er både litt flaut spennende på en gang - men… Lukte feromoner fra henne jeg setter aller høyest❤️ Håper å finne henne en gang.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #9 Skrevet 23. januar 2022 Syns egentlig dette er en ganske pirrende greie. Veldig dyrisk og turn-on at mannen tenner på ekte kroppslige lukter av en kvinne. Her blir kvinner nærmest opplært til å spyle og rengjøre fitta med intimsåpe daglig og helst skal den lukte kokos eller pære i følge DeoDoc.. Men så er det mange menn som elsker å lukte på den naturlige lukten. Det er sykt sexy. Håper jeg møter en mann som vil lukte på den våte trusa mi og lukte på kåtskapen min mens jeg suger han tom Anonymkode: 090f6...f96 2 1
Elaine Marley Skrevet 24. januar 2022 #10 Skrevet 24. januar 2022 Tråden er ryddet for kontaktannonse. Elaine Marley, mod.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #11 Skrevet 24. januar 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Syns egentlig dette er en ganske pirrende greie. Veldig dyrisk og turn-on at mannen tenner på ekte kroppslige lukter av en kvinne. Her blir kvinner nærmest opplært til å spyle og rengjøre fitta med intimsåpe daglig og helst skal den lukte kokos eller pære i følge DeoDoc.. Men så er det mange menn som elsker å lukte på den naturlige lukten. Det er sykt sexy. Håper jeg møter en mann som vil lukte på den våte trusa mi og lukte på kåtskapen min mens jeg suger han tom Anonymkode: 090f6...f96 Skal ikke så mye til for å møte en slik mann vil jeg tro. Anonymkode: 3c363...416
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #12 Skrevet 24. januar 2022 Nei, frister ikke, men husker storesøsteren til bestekompisen hadde noen sexy Nike knestrømper hun spilte basket i, og de luktet jeg på mens jeg runket ganske mange ganger i tenårene om de lå slengt på badet. Noe de var hele tiden. Noen ganger med et annet par sokker inni, liksom en enda mykere greie. Luktet så godt! Så myke! Kom raskt den gangen. Anonymkode: d2cf3...a23
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #13 Skrevet 24. januar 2022 Ja, det er deilig. Anonymkode: 39b1d...225
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #14 Skrevet 24. januar 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Skal ikke så mye til for å møte en slik mann vil jeg tro. Anonymkode: 3c363...416 Jeg tror egentlig det. Er en del menn som vil at dama skal være omtrent smakløs og som vegrer seg for sex om hun ikke har dusjet i løpet av de siste 12 timene. Naturlige kroppslukter er turn-off og man er plutselig uhygienisk om det lukter noe annet enn blomster. Min erfaring, iallfall. Anonymkode: 090f6...f96 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #15 Skrevet 25. januar 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg tror egentlig det. Er en del menn som vil at dama skal være omtrent smakløs og som vegrer seg for sex om hun ikke har dusjet i løpet av de siste 12 timene. Naturlige kroppslukter er turn-off og man er plutselig uhygienisk om det lukter noe annet enn blomster. Min erfaring, iallfall. Anonymkode: 090f6...f96 Det finnes en kur for alt. Anonymkode: 3c363...416
Hanako Skrevet 28. januar 2022 #16 Skrevet 28. januar 2022 Jeg dømmer ingen, men jeg har aldri forstått hva som er så stas med å lukte på truser.
Elaine Marley Skrevet 29. januar 2022 #17 Skrevet 29. januar 2022 Tråden er ryddet for innhold Kvinneguiden ikke vil assosieres med og svar til dette. Elaine Marley, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå