AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #1 Skrevet 7. november 2021 Sønnen min på 20 bor hjemme, jeg sover alltid dårlig når han er på byen eller på fest av diverse grunner. I kveld skulle han en tur på byen, men vi avtalte at han skulle ta siste nattbuss hjem som er her halv fire, da han skal hjelpe meg med diverse i morgen. Klokken ett sendte han en melding hvor han spurte om jeg kunne vippse litt mer penger som han skulle låne til han får lønn om noen dager. Han bekreftet da at han skulle ta denne bussen hjem. Han kom ikke hjem halv fire, og nå svarer han ikke på telefonen. Sendte melding for over en time siden... Sist helg var han på fest, og da sovnet han på festen uten å gi beskjed om at han ikke kom hjem. Dette har jeg sagt klart fra om ikke er greit så lenge han bor hjemme. Dette snakket vi senest om i dag, han MÅ gi beskjed hvis han ikke kommer hjem så lenge han bor hjemme. I dag sa han "ja, jeg beklager sist helg, men jeg pleier jo å være veldig flink til å gi beskjed. Og det pleier han. Derfor blir jeg så redd nå for om noe har skjedd siden han lovet å ta den bussen og angret slik i forhold til forrige helg. Jeg har sendt kompisen hans en melding (jeg kjenner han godt da han er i familie), men han svarer at han ikke vet, han er ikke med han. Hva gjør man?? Noen vil sikkert kalle meg hysterisk siden han er 20, men man hadde vel blitt redd også dersom dette gjaldt en kjæreste, samboer osv... Neon som har noen beroligende ord til meg? hva gjør jeg om han ikke dukker opp? Jeg kan bare glemme å sove selvsagt.. Anonymkode: 2a1de...cdf 3
M Mads Skrevet 7. november 2021 #2 Skrevet 7. november 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Sønnen min på 20 bor hjemme, jeg sover alltid dårlig når han er på byen eller på fest av diverse grunner. I kveld skulle han en tur på byen, men vi avtalte at han skulle ta siste nattbuss hjem som er her halv fire, da han skal hjelpe meg med diverse i morgen. Klokken ett sendte han en melding hvor han spurte om jeg kunne vippse litt mer penger som han skulle låne til han får lønn om noen dager. Han bekreftet da at han skulle ta denne bussen hjem. Han kom ikke hjem halv fire, og nå svarer han ikke på telefonen. Sendte melding for over en time siden... Sist helg var han på fest, og da sovnet han på festen uten å gi beskjed om at han ikke kom hjem. Dette har jeg sagt klart fra om ikke er greit så lenge han bor hjemme. Dette snakket vi senest om i dag, han MÅ gi beskjed hvis han ikke kommer hjem så lenge han bor hjemme. I dag sa han "ja, jeg beklager sist helg, men jeg pleier jo å være veldig flink til å gi beskjed. Og det pleier han. Derfor blir jeg så redd nå for om noe har skjedd siden han lovet å ta den bussen og angret slik i forhold til forrige helg. Jeg har sendt kompisen hans en melding (jeg kjenner han godt da han er i familie), men han svarer at han ikke vet, han er ikke med han. Hva gjør man?? Noen vil sikkert kalle meg hysterisk siden han er 20, men man hadde vel blitt redd også dersom dette gjaldt en kjæreste, samboer osv... Neon som har noen beroligende ord til meg? hva gjør jeg om han ikke dukker opp? Jeg kan bare glemme å sove selvsagt.. Anonymkode: 2a1de...cdf Han er ute å bader i mus. Vet du hvor kåte dagens små jenter er? Vær glad du har en sønn 5
Heln Skrevet 7. november 2021 #3 Skrevet 7. november 2021 Ville ventet til utpå formiddagen og så prøvd å få tak i han igjen. Sannsynligvis sover han et sted, men jeg forstår jo at du blir nervøs. Spør kompisen hvem andre som var på festen og ta kontakt med dem omså. 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #4 Skrevet 7. november 2021 Han er 20 år og bor hjemme, det er problemet her. Da jeg var 20 hadde jeg flyttet ut og kunne rangle ute så lenge jeg ville uten at mor ble bekymret og maste. Hjelp ham med å flytte ut. Anonymkode: c0d0b...01d 37
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #5 Skrevet 7. november 2021 Ja, som det står over her må han flytte ut fordi han trenger å være fri, og du må la han få leve livet litt. Han har sikkert møt en søt jente og blitt med henne hjem. Det er jo ganske normalt. Anonymkode: 6cc98...788 5
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #6 Skrevet 7. november 2021 Det er ganske mange som bor hjemme i noen år når de studerer nå for tiden. De fleste av kompisene hans gjør faktisk det. Men uansett, jeg synes ikke det er det som er problemet. Problemet er at jeg ikke har hørt fra han til tross for at han lovet å komme hjem med nattbussen. Og alltid gi beskjed dersom han sover borte. Kompisen har sendt melding om at han ikke vet hvor han er og ar han ikke var så full sist han så han ca. klokken halv to. Det er nesten verre, var han dritings kunne det forklart saken. Jeg er helt ærlig kjemperedd. TS Anonymkode: 2a1de...cdf 1
Luckiness Skrevet 7. november 2021 #7 Skrevet 7. november 2021 Ha is i magen. Han har sikkert sovnet på nach. Eller sover ut etter et ons. Han er 20. Jeg forstår at dere har regler hjemme om å komme hjem/gi en lyd. Men samtidig må man vel kunne ha litt frihet. 7
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #8 Skrevet 7. november 2021 Har knuller damer sikkert Anonymkode: b62c5...e74 1
Anonymous 91 Skrevet 7. november 2021 #9 Skrevet 7. november 2021 Sikkert bare sovnet. Det er fort gjort. Prøv å slapp av litt, og ring han om et par timer 4
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #10 Skrevet 7. november 2021 Slapp av. Han er voksen. Anonymkode: f15ef...0c6 9
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #11 Skrevet 7. november 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er ganske mange som bor hjemme i noen år når de studerer nå for tiden. De fleste av kompisene hans gjør faktisk det. Men uansett, jeg synes ikke det er det som er problemet. Problemet er at jeg ikke har hørt fra han til tross for at han lovet å komme hjem med nattbussen. Og alltid gi beskjed dersom han sover borte. Kompisen har sendt melding om at han ikke vet hvor han er og ar han ikke var så full sist han så han ca. klokken halv to. Det er nesten verre, var han dritings kunne det forklart saken. Jeg er helt ærlig kjemperedd. TS Anonymkode: 2a1de...cdf Du synes ikke det er problemet.. men hadde han flyttet ut ( som er vanlig at voksne menn gjør), så hadde du jo ikke visst at han var ute å ranglet til morgenkvisten. Som er HELT vanlig i den alderen. Plutselig har han møtt en søt jente på nachspiel. Slapp helt av og kutt navlestrengen. Anonymkode: f3cb6...9dd 17
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #12 Skrevet 7. november 2021 Har også en 20 åring som bor hjemme. Han kom hjem utpå morgenkvisten. Jeg har sagt at det er fint at han sender melding hvis han ikke kommer hjem. Han husker ikke det bestandig. Men det er greit. Anonymkode: 04ee2...d1a 3
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #13 Skrevet 7. november 2021 Han ringte fra sykehuset for to timer siden. Ambulanse hadde blitt tilkalt av noen da han hadde vært svært beruset og ikke var mulig å vekke. Han hadde lagt på legevakten i flere timer til observasjon. Nå har jeg hentet han. Stygt sår på kneet og blodig bukse. Hva han har fått i seg vet jeg ikke. Anonymkode: 2a1de...cdf 5
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #14 Skrevet 7. november 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Han ringte fra sykehuset for to timer siden. Ambulanse hadde blitt tilkalt av noen da han hadde vært svært beruset og ikke var mulig å vekke. Han hadde lagt på legevakten i flere timer til observasjon. Nå har jeg hentet han. Stygt sår på kneet og blodig bukse. Hva han har fått i seg vet jeg ikke. Anonymkode: 2a1de...cdf Huff. Håper det går bra med han. Han bør vel begynne å kjenne hvor mye han tåler og ikke gå over den grensen Anonymkode: 04ee2...d1a 2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #15 Skrevet 7. november 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Han ringte fra sykehuset for to timer siden. Ambulanse hadde blitt tilkalt av noen da han hadde vært svært beruset og ikke var mulig å vekke. Han hadde lagt på legevakten i flere timer til observasjon. Nå har jeg hentet han. Stygt sår på kneet og blodig bukse. Hva han har fått i seg vet jeg ikke. Anonymkode: 2a1de...cdf Sånn går det ofte med de som ikke har lært å ta vare på og ansvar for seg selv. Anonymkode: f15ef...0c6 12
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #16 Skrevet 7. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han ringte fra sykehuset for to timer siden. Ambulanse hadde blitt tilkalt av noen da han hadde vært svært beruset og ikke var mulig å vekke. Han hadde lagt på legevakten i flere timer til observasjon. Nå har jeg hentet han. Stygt sår på kneet og blodig bukse. Hva han har fått i seg vet jeg ikke. Anonymkode: 2a1de...cdf Veldig ofte er det alkohol, vi har sååå mange som er innom legevakten og må ligge til observasjon, ofte er det venner eller foreldre som "ja men han drakk ikke så mye, og sist vi så/pratet med hen var hen nesten edru, hen må være dopet ned", så tar vi frem intoximeteret hvis de klarer å blåse og vipps var promillen på 2.5-3.0 liksom, eller blodprøver viser det samme. Faktisk sjelden man finner andre ting i blodet, iallefall i forhold til hvor ofte folk tror de er blitt dopet ned. Bra det går fint med han da. Anonymkode: e8fe2...d20 13
TLR Skrevet 7. november 2021 #17 Skrevet 7. november 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Han ringte fra sykehuset for to timer siden. Ambulanse hadde blitt tilkalt av noen da han hadde vært svært beruset og ikke var mulig å vekke. Han hadde lagt på legevakten i flere timer til observasjon. Nå har jeg hentet han. Stygt sår på kneet og blodig bukse. Hva han har fått i seg vet jeg ikke. Anonymkode: 2a1de...cdf Uff dette er ikke bra. Selvfølgelig bra at ambulansen ble tilkalt men å drikke så mye alkohol og besvime ikke bra. Håper at han har lært 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #18 Skrevet 7. november 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Veldig ofte er det alkohol, vi har sååå mange som er innom legevakten og må ligge til observasjon, ofte er det venner eller foreldre som "ja men han drakk ikke så mye, og sist vi så/pratet med hen var hen nesten edru, hen må være dopet ned", så tar vi frem intoximeteret hvis de klarer å blåse og vipps var promillen på 2.5-3.0 liksom, eller blodprøver viser det samme. Faktisk sjelden man finner andre ting i blodet, iallefall i forhold til hvor ofte folk tror de er blitt dopet ned. Bra det går fint med han da. Anonymkode: e8fe2...d20 Litt betryggende å høre. Er det mange i løpet av en helg altså? Jeg har jo tenkt at han må ha blitt ekstremt full i løpet av kort tid da kompisen sa han var i grei form to timer før ambulansen hadde blitt tilkalt av noen vi ikke vet hvem er. Han hadde blitt funnet på en sofa. Han virket enda beruset da jeg hentet han for en time siden. Ikke noe hyggelig dette her. Vet at noen av kompisene hans har prøvd Mdma f.eks. Blir ikke noe mindre bekymret mamma nå Anonymkode: 2a1de...cdf 4
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #19 Skrevet 7. november 2021 Ble du ikke ringt etter som nærmeste pårørende? Anonymkode: 9ea88...52e 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #20 Skrevet 7. november 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Han ringte fra sykehuset for to timer siden. Ambulanse hadde blitt tilkalt av noen da han hadde vært svært beruset og ikke var mulig å vekke. Han hadde lagt på legevakten i flere timer til observasjon. Nå har jeg hentet han. Stygt sår på kneet og blodig bukse. Hva han har fått i seg vet jeg ikke. Anonymkode: 2a1de...cdf Høyst sannsynlig har han bare fått i seg alkohol. Er sååååå mange som mener det MÅ være noe annet enn bare alkohol, og så måler vi høy promille, gjrene rundt eller over 2. Han må lære seg hva han tåler, det er det som er saken her. At kompisen ikke syns han var full betyr nada, kompisen var gjerne like dritings selv. AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ble du ikke ringt etter som nærmeste pårørende? Anonymkode: 9ea88...52e Man ringer ikke mamma når en 20-åring må sove ut rusen. Anonymkode: 605db...71e 15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå