AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #1 Skrevet 7. november 2021 Hei! Håper noen kan hjelpe. Jeg har et salongbord i svart matt som er helt grusomt. Alt vises på bordet, og jeg vasker det flere ganger til dagen. Jeg har derfor et stort ønske om å kjøpe nytt salongbord. Det jeg lurer på er hvilket materiale som ting ikke viser så godt på? Tre, stein? Jeg vil helst ha et rektangulært salongbord i sort.. Anonymkode: 107de...407
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #2 Skrevet 7. november 2021 Eventuelt om noen har erfaring med Lindas dekor og det kan være et alternativ med selvbekreftende folie? Anonymkode: 107de...407
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #3 Skrevet 7. november 2021 Høyglans hvit Anonymkode: 76b28...f06
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #4 Skrevet 7. november 2021 Vi har treplater på våre stuebord, trenger ikke tørke støv hele tiden. Anonymkode: dfa74...cc9 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #5 Skrevet 7. november 2021 Vi har et bord laget av betong, men da syntes alt av ringer fra glass osv som vi ikke fikk vasket bort da det trakk inn i bordet. Vi kjøpte kontaktplast fra lindas dekor som heter «mikrosement», og nå ser bordet nytt ut og er kjempelett å holde reint 😁 støv syns ikke, så vasker bare når det er smuler, flekker osv Anonymkode: 1f644...f64
Gjest Elder Millennial Skrevet 7. november 2021 #6 Skrevet 7. november 2021 (endret) Alle sorte/mørke bord vil se skitne ut fort, uansett hvilket material det er laget av. Vil du ha minst mulig vask tror jeg lakkert furubord er det man ser minst på 😅 Endret 7. november 2021 av Elder Millennial Skriveleif
Hr. Aktiv Skrevet 7. november 2021 #7 Skrevet 7. november 2021 Det bordet du ikke bruker trenger du ikke vaske. 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #9 Skrevet 7. november 2021 Tusen takk for mange gode tips! Jeg skal selvfølgelig vaske bordet, men det er greit å slippe å vaske det 5 ganger til dagen og at det kommer merke bare du er borti med en finger. Her var det mye smart! Hvis flere har tips og råd er det bare å henge seg på. TS Anonymkode: 107de...407
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå