AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #1 Del Skrevet 7. november 2021 Vi hører mye om hvor synd det er på menn i ufrivillig sølibat, hvordan alt disse mennene trenger er at noen gir dem et pitty-knull og hvordan de hater kvinner som kjønn fordi vi ikke gir de seg. I utgangspunktet er grunnen til at de ikke får sex oftest fordi de har dårlig kvinnesyn og abnormal oppførsel fra før. Men hva med alle kvinnene i ufrivillig sølibat? Funksjonshemmede kvinner, syke kvinner, enker, kvinner som har vært med utro menn og ikke klarer å stole på noen igjen, voldtatte kvinner som ikke klarer å ha sex uten å bli retraumatisert osv? Hvor mange er det av oss? Hvorfor er det ingen som snakker om oss? Jeg har vært fem år i sølibat nå, før det hadde jeg sex to ganger men han pulte en annen, før de to gangene gikk jeg 3,5 år uten sex, før det et år uten sex og før det 4,5 år uten sex. I motsetning til menn i ufrivillig sølibat så hater jeg ikke det motsatte kjønn eller mener at jeg er berettiget til sex. Jeg vet også at jeg kan få sex men det er desverre ikke det samme som GOD sex! Noen pump fra en fremmed gir meg nada null komma niks og ingenting. Sex hadde vel ikke vært så interessant for menn heller om de ikke kom og fikk nytelse ut av det men bare blir brukt som noens runkehull? Anonymkode: e68be...256 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 7. november 2021 #2 Del Skrevet 7. november 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Vi hører mye om hvor synd det er på menn i ufrivillig sølibat, hvordan alt disse mennene trenger er at noen gir dem et pitty-knull og hvordan de hater kvinner som kjønn fordi vi ikke gir de seg. I utgangspunktet er grunnen til at de ikke får sex oftest fordi de har dårlig kvinnesyn og abnormal oppførsel fra før. Men hva med alle kvinnene i ufrivillig sølibat? Funksjonshemmede kvinner, syke kvinner, enker, kvinner som har vært med utro menn og ikke klarer å stole på noen igjen, voldtatte kvinner som ikke klarer å ha sex uten å bli retraumatisert osv? Hvor mange er det av oss? Hvorfor er det ingen som snakker om oss? Jeg har vært fem år i sølibat nå, før det hadde jeg sex to ganger men han pulte en annen, før de to gangene gikk jeg 3,5 år uten sex, før det et år uten sex og før det 4,5 år uten sex. I motsetning til menn i ufrivillig sølibat så hater jeg ikke det motsatte kjønn eller mener at jeg er berettiget til sex. Jeg vet også at jeg kan få sex men det er desverre ikke det samme som GOD sex! Noen pump fra en fremmed gir meg nada null komma niks og ingenting. Sex hadde vel ikke vært så interessant for menn heller om de ikke kom og fikk nytelse ut av det men bare blir brukt som noens runkehull? Anonymkode: e68be...256 Det siste avsnittet ditt gjelder også damer. For meg så må jeg ha mere enn en orgasme. Orgasmen klarer jeg fint selv å fikse. Men grunnen til at enkelte damer ikke får partner er fordi de ikke gir av seg selv. De fremstår ikke som interessante for menn. Hadde de gjort det hadde de også hatt favnen full av beilere. Gjengangeren er late, falske, storforlangende, matrielle verdier går foran, lite intereserte i sex og om de har sex er den såpass lat og uinteresserte at det beste er å avstå m.m. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #3 Del Skrevet 7. november 2021 Menn flest er ikke flinke til sex og bruker kvinner som sex dukker. Så hvorfor stresse over at menn ikke vil ha sex med deg? Orgasmer er enklere alene. Anonymkode: 4059e...ac4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardenus Skrevet 7. november 2021 #4 Del Skrevet 7. november 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg vet også at jeg kan få sex men det er desverre ikke det samme som GOD sex! Så hva var det ? ufrivillig sølibat? Eller dårlig sex? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #5 Del Skrevet 7. november 2021 Ardenus skrev (12 minutter siden): Så hva var det ? ufrivillig sølibat? Eller dårlig sex? Jeg tror menn har for dårlig forståelse hva begrepet "dårlig sex" faktisk rommer for kvinner. Det er nok få menn som tenker at dårlig sex innebærer smerte og ubehag for dem selv, for eksempel. Hva er dårlig sex for deg? For en kvinne kan det være alt fra lite givende, mannen var ego og gjorde liten innsats for at hun skulle ha det bra, fikk ikke orgasme, osv. Til rett og slett smertefullt og ubehagelig. Hvis alt du har tilgang på er sex med smerte og ubehag så er det jo ikke et reelt alternativ egentlig. Anonymkode: 99445...60e 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #6 Del Skrevet 7. november 2021 Hvis noen er dårlige i senga så må det jo være mange kvinner. De tror det er nok å ligge på rygg å spre bena, så kommer mannen å fikser resten.. Anonymkode: ad921...dde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gud Skrevet 7. november 2021 #7 Del Skrevet 7. november 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): mannen var ego Anonymkode: 99445...60e Kva vil det seie at mannen er ego? At han sørger for at han sjølv har det godt? Med andre ord at kvinna ikkje sørger for at han har det godt? Er mannen fornøgd om han er ego? Isåfall kan vel kvinna også vere ego, så er begge nøgd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #8 Del Skrevet 7. november 2021 Gud skrev (40 minutter siden): Kva vil det seie at mannen er ego? At han sørger for at han sjølv har det godt? Med andre ord at kvinna ikkje sørger for at han har det godt? Er mannen fornøgd om han er ego? Isåfall kan vel kvinna også vere ego, så er begge nøgd? Nei, si det For eksempel de som ikke gidder bruke tid på oppvarming, de vil rett på sak og knuller full fart i noen minutter og så er de ferdige. Synes det er noe egoistisk oppførsel i senga. Men noen vil sikkert si at det bare er å sørge for egen orgasme, så synd for kvinnen om hun trenger litt mer tid og innsats. Poenget mitt var at dårlig sex kan være så mangt, og jeg tror at menn og kvinner har ulik skala for det. Hvis den dårligste sexen en mann har hatt var dårlig fordi dama bare lå der og ikke gjorde noe, så er det ganske mildt🤷♀️ Anonymkode: 99445...60e 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DominantHr Skrevet 7. november 2021 #9 Del Skrevet 7. november 2021 Det er på tide at ansvarlige menn tar grep og hjelper kvinner i nød. Er du en real Mann så hjelper du kvinner som trenger det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #10 Del Skrevet 7. november 2021 17 hours ago, AnonymBruker said: Menn flest er ikke flinke til sex og bruker kvinner som sex dukker. Så hvorfor stresse over at menn ikke vil ha sex med deg? Orgasmer er enklere alene. Anonymkode: 4059e...ac4 Alarm alarm! Mannehater på ferde! Det er klart at om man er mindre attraktiv selv så får man som gjerne sex med menn som ikke vet bakfrem på ei dame. Så dette blir nok litt i det mest anekdotiske laget, og dine erfaringer er heldigvis ikke fasiten. Anonymkode: 9dcb0...ad6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milky Skrevet 7. november 2021 #11 Del Skrevet 7. november 2021 Hvorfor vil du ha sex med menn hvis de etter ditt syn er terrorister, mordere, overgripere og dårlige i senga? Du tror ikke ditt syn er grunnen til at du ikke får deg noe? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #12 Del Skrevet 7. november 2021 Det finnes ingen kvinner som er i ufrivillig sølibat. Å ikke ville ha sex med personer som er dårlige til å gi er ikke ufrivillig sølibat, det er i høyeste grad frivillig. Anonymkode: 7892a...60d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
likestilling Skrevet 7. november 2021 #13 Del Skrevet 7. november 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Vi hører mye om hvor synd det er på menn i ufrivillig sølibat, hvordan alt disse mennene trenger er at noen gir dem et pitty-knull og hvordan de hater kvinner som kjønn fordi vi ikke gir de seg. I utgangspunktet er grunnen til at de ikke får sex oftest fordi de har dårlig kvinnesyn og abnormal oppførsel fra før. Men hva med alle kvinnene i ufrivillig sølibat? Funksjonshemmede kvinner, syke kvinner, enker, kvinner som har vært med utro menn og ikke klarer å stole på noen igjen, voldtatte kvinner som ikke klarer å ha sex uten å bli retraumatisert osv? Hvor mange er det av oss? Hvorfor er det ingen som snakker om oss? Jeg har vært fem år i sølibat nå, før det hadde jeg sex to ganger men han pulte en annen, før de to gangene gikk jeg 3,5 år uten sex, før det et år uten sex og før det 4,5 år uten sex. I motsetning til menn i ufrivillig sølibat så hater jeg ikke det motsatte kjønn eller mener at jeg er berettiget til sex. Jeg vet også at jeg kan få sex men det er desverre ikke det samme som GOD sex! Noen pump fra en fremmed gir meg nada null komma niks og ingenting. Sex hadde vel ikke vært så interessant for menn heller om de ikke kom og fikk nytelse ut av det men bare blir brukt som noens runkehull? Anonymkode: e68be...256 1) Prøv å sette sammen det du skriver en gang til og se om du klarer å se hvor logikken feiler? 2) Det er ikke slik at menn i ufrivillig sølibat nødvendigvis hater det motsatte kjønn (tror jeg). Forskjellen ligger vel mer i at de faktisk er i en situasjon hvor sex og nærhet ikke er noe de kan få.... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #14 Del Skrevet 7. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det finnes ingen kvinner som er i ufrivillig sølibat. Anonymkode: 7892a...60d Det finnes kvinner i verden som er svært handicappet som sitter i rullestol og knapt kan røre på seg eller snakke. Det finnes kvinner som er funksjonshemmet og må bruke bleier. Det finnes kvinner som bor på sykehjem. Anonymkode: 6c3ca...da2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
likestilling Skrevet 7. november 2021 #15 Del Skrevet 7. november 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det finnes kvinner i verden som er svært handicappet som sitter i rullestol og knapt kan røre på seg eller snakke. Det finnes kvinner som er funksjonshemmet og må bruke bleier. Det finnes kvinner som bor på sykehjem. Anonymkode: 6c3ca...da2 Ja, det finnes noen svært få som har så alvorlige ... utfordringer, at de ikke kan finne seg noen. Andelen av befolkningen er likevel neglisjerbar og det gir lite mening å snakke om "ufrivillig sølibat" for kvinner, selv om det er en del femcels som har valgt bort menn på grunn av misandri og annet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #16 Del Skrevet 7. november 2021 likestilling skrev (22 minutter siden): Ja, det finnes noen svært få som har så alvorlige ... utfordringer, at de ikke kan finne seg noen. Andelen av befolkningen er likevel neglisjerbar og det gir lite mening å snakke om "ufrivillig sølibat" for kvinner, selv om det er en del femcels som har valgt bort menn på grunn av misandri og annet. Alle mennesker teller. Brukeren jeg siterte skrev at det finnes ikke kvinner som lever i ufrivillig sølibat. Det stemmer ikke. Og forresten er det ikke svært få kvinner som bor på sykehjem. Det er heller svært få menn som bor på sykehjem. Det finnes også lesbiske kvinner som lever i ufrivillig sølibat. Anonymkode: 6c3ca...da2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #17 Del Skrevet 7. november 2021 Dette blir litt sånn "men hvite utsettes også for rasisme, og det er faktisk ikke så lett å være rik!" Jada, stemmer sikkert det iblant, men ærlig talt, det er klasseforskjell. Så lenge kvinner og menn har forskjellig syn på uforpliktende sex, vi har den relative liberale formen for forhold vi har nå, vil en stor andel menn falle utenfor. Det er ikke bruk for dem, ingen vil ha dem. Noen kvinner også, men LANGT færre. Når det gjelder seriøse forhold er forskjellen mindre, men den er der da og. Langt flere menn er ufrivillig single hele livet, enn kvinner. Kjenner minst et titall av dem selv. For lav, for tjukk, for skallet, tjener for lite, eier ikke egen bolig, lav sosial status, er ikke morsom, er ikke sjarmerende. Og nei, kvinner på "deres eget nivå" vil heller ikke ha dem, de sikter oppover. Anonymkode: 7a20e...8a0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
herzeleid Skrevet 7. november 2021 #18 Del Skrevet 7. november 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Vi hører mye om hvor synd det er på menn i ufrivillig sølibat, hvordan alt disse mennene trenger er at noen gir dem et pitty-knull og hvordan de hater kvinner som kjønn fordi vi ikke gir de seg. I utgangspunktet er grunnen til at de ikke får sex oftest fordi de har dårlig kvinnesyn og abnormal oppførsel fra før. Gjør vi det? Det har vært noen saker om voldelige "incels" primært med disse beskrevet som et problem, men jeg kan se lite skriving i offentligheten om at det er synd på dem eller at kvinner skal "gi dem pitty knull", som du skriver. Sitat Men hva med alle kvinnene i ufrivillig sølibat? Funksjonshemmede kvinner, syke kvinner, enker, kvinner som har vært med utro menn og ikke klarer å stole på noen igjen, voldtatte kvinner som ikke klarer å ha sex uten å bli retraumatisert osv? Hvor mange er det av oss? Hvorfor er det ingen som snakker om oss? Voldtatte kvinner vil jeg påstå det skrives ganske mye om, med rette. Funksjonshemmede, de som har mistet partner eller opplevd utroskap skrives det nok mindre om, men det er jo i så fall relativt kjønnsnøytralt? Sitat Jeg har vært fem år i sølibat nå, før det hadde jeg sex to ganger men han pulte en annen, før de to gangene gikk jeg 3,5 år uten sex, før det et år uten sex og før det 4,5 år uten sex. I motsetning til menn i ufrivillig sølibat så hater jeg ikke det motsatte kjønn eller mener at jeg er berettiget til sex. Jeg vet også at jeg kan få sex men det er desverre ikke det samme som GOD sex! Noen pump fra en fremmed gir meg nada null komma niks og ingenting. Sex hadde vel ikke vært så interessant for menn heller om de ikke kom og fikk nytelse ut av det men bare blir brukt som noens runkehull? Anonymkode: e68be...256 Det er kanskje her en definerer "ufrivillig sølibat" noe ulikt. Jeg tror det å velge å ikke ha sex fordi en ikke har funnet den rette å ha det med faller litt utenfor det de fleste vil definere som "ufrivillig sølibat". Det ligner kanskje mer på det enkelte kaller "insol" (ufrivillig enslighet)? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå