Gjest Gjest_kitekatt_* Skrevet 6. oktober 2005 #1 Skrevet 6. oktober 2005 I bryllupet deres? Kirkeprogram må man kanskje ha, men er det ikke vanlig at toastmaster introduserer maten? og sier fra om programmet for festen?
Gjest Gjesta Skrevet 6. oktober 2005 #2 Skrevet 6. oktober 2005 Vi hadde kirkeprogram og festprogram.
Gjest gjest1 Skrevet 6. oktober 2005 #3 Skrevet 6. oktober 2005 Vi hadde kun kirkeprogram. Toastmaster presenterte menyen og vi hadde ingen sanger så vi så ikke helt poenget med festprogram.
Impala Skrevet 7. oktober 2005 #4 Skrevet 7. oktober 2005 Vi hadde kirkeprogram og menykort. Det siste både fordi vår toastmaster ønsket det, men også fordi det var endel av bordpynten.
Gjest Markblomsten Skrevet 7. oktober 2005 #6 Skrevet 7. oktober 2005 Vi skal ha kirke program og kombinert meny/sanghefte/bordkort. I sistnevnte vil det også være innlagt en bordplasseringsplan (da vi blir mange gjester og mange som ikke kjenner hverandre på utseende...)
Annie78 Skrevet 7. oktober 2005 #7 Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Vi hadde kirkeprogram, og sanghefte med meny, sanger, bordplassering og bryllupsmiddagsspisevettregler....... og en beskrivelse av hvem er hvem i forhold til brudeparet - brudens fars eldste bror... Ble litt morsomt. Helt topp! Endret 7. oktober 2005 av Annie78
Gjest Markblomsten Skrevet 7. oktober 2005 #8 Skrevet 7. oktober 2005 Vi hadde kirkeprogram, og sanghefte med meny, sanger, bordplassering og bryllupsmiddagsspisevettregler....... ← hang meg litt opp i "bryllupsmiddagsspisevettregler....... " jeg... Hva skrev dere der??
Gjest gjest1 Skrevet 7. oktober 2005 #9 Skrevet 7. oktober 2005 Vi hadde kirkeprogram, og sanghefte med meny, sanger, bordplassering og bryllupsmiddagsspisevettregler....... og en beskrivelse av hvem er hvem i forhold til brudeparet - brudens fars eldste bror... Ble litt morsomt. Helt topp! ← Vi skal ha samme som dykk!
Gjest lindas Skrevet 8. oktober 2005 #10 Skrevet 8. oktober 2005 Vi skal ha kirke program og kombinert meny/sanghefte/bordkort. I sistnevnte vil det også være innlagt en bordplasseringsplan (da vi blir mange gjester og mange som ikke kjenner hverandre på utseende...) ← signerer her... men kutter ut sangene, da vi ikke ønsker dette...
Lia Skrevet 10. oktober 2005 #12 Skrevet 10. oktober 2005 Vi hadde kirkeprogram, meny og en oversikt over gjestene. I tillegg ble det delt ut en sang i forbindelse med talen til foreldrene mine.
minnimy Skrevet 10. oktober 2005 #13 Skrevet 10. oktober 2005 har tenkt litt på det med kirkeprogram,er det egentlig nødvendig med kirkeprogram for en vielse som varer i ca 30-45 min? skriver dere sangene inni kankje? har litt lyst på det,men............ og jeg har lyst å ha en bordplan som ligger i sanghefte,som de kan se hva de andre heter,men har og litt lyst til å fortelle kort om de er onkler osv men hvordan skriver dere? bruden sin onkel..... bruden sin tante bruden sin bror brudgommen...osv tips motaes med takk
Gjest gjest1 Skrevet 10. oktober 2005 #14 Skrevet 10. oktober 2005 Vi syns det er veldig greit med kyrkjeprogram som folk kan følge med i, men det er sjølvsagt ikkje nødvendig. I programmet vårt skriv vi gongen i vigsla, kva slags tekstar som blir lest opp, og så skriv vi salmane inn. Vi har også tenkt å skrive litt om kvar gjest i fest-programmet, men veit ikkje om vi skal ha noko anna enn slekts-forhold. Då kjem vi til å skrive det slik du foreslo, minnimy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå