Gå til innhold

Noen som har klart nytt forhold etter å vært i voldelig forhold?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært i et ekstremt voldelig forhold med en manipulerende psykopat man bare trodde fantes på "Murdered by their partner" serier... 

Vi ble sammen når jeg var i slutten av 20-årene men det var den første kjæresten min. Jeg har alltid hatt litt dårlig selvbilde og ikke trodd på at gutter har likt meg når de har sagt det, men med han så hadde jeg tillit til han med en gang og turte å slippe han inn på meg fordi han overøste meg med komplimenter, blomster og fantastiske opplevelser så jeg ikke tvilte på at han var like stormforelsket som meg. Dette var bare skuespill og så fort han hadde meg i sin hule hånd begynte trakasseringen og volden. Han var notorisk voldelig, notorisk utro, notorisk løgner og brøt tilliten min hundrevis av ganger. Hver gang han sa han elsket meg så mye at han ikke kunne leve uten meg, og lovet at han aldri skulle være dum igjen trodde jeg på han fordi han var så utrolig overbevisende.. 

Long story short Jeg endte på sykehus og han endte i fengsel. 

Jeg har nå vært singel i mange år og går fast i terapi. Jeg har ingen tro på menn lenger men har jo lyst til å bli forelsket igjen, men jeg tror ikke jeg evner det emosjonelt lenger? Jeg har vært på noen dates med bra menn men tanken på å slippe noen inn på meg er helt fjern og noe inni meg er helt avskrudd følelsesmessig. Jeg har heller ikke hatt sex på mange år og selvom jeg har lyst på både sex og forhold så føles det ut som at baksiden av medaljen uansett er værre enn at det er verdt fordelene. 

Dere andre som har vært i grovt voldelige forhold eller forhold med utro partner har dere klart å få en nær relasjon med en mann igjen og vil du fortelle litt om hvordan det har vært for deg? 

Anonymkode: f5c3b...d4a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...