Gå til innhold

Dere langtidssingle, på en skala fra 1-10,hvor mye savner du nærhet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kvinne 40+ her, 15 år siden jeg opplevde nærhet eller sex,bli holdt rundt, sove inntil noen.. Kan trygt si 10 på en skala. Har ikke hatt tid til dating pga barn og jobb og savner egentlig ikke å være i forhold. Vil bare ha en klem. 

Anonymkode: 8ea92...9d8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2 kanskje 

Noen ganger 0, noen ganger 3-4 men mest et sted mellom 1-2 

Anonymkode: 553c3...260

Skrevet

8, men jeg står heller over, enn å være en av mange... 

Anonymkode: 556a1...25d

• Liker 3
Skrevet

15 år er lenge. jo lenger det blir jo mindre savner du det. Du har nå vent deg til et liv uten nærhet og det er blitt normalt og trygt for deg. Ikke bra selv om du føler det sånn

Anonymkode: 6dd84...8a6

• Liker 1
Skrevet

0-1

Er ikke vant til nærhet og synes egentlig det er litt ubehagelig.

Jeg er ikke oppvokst med klemmer og vanlig omsorgsfull nærhet. Derfor blir det litt vanskelig for meg å forholde meg til det.

• Liker 2
Skrevet

Vært singel enda lenger enn deg, men har en fast sexpartner der jeg også får dekket behovet for nærhet og kos.

Anonymkode: 8be7e...cd5

Skrevet

Omtrent 1. vært singel i 8 år. Hadde sex sist for 3-4 år siden tror jeg det var. Savner det ikke. 

Anonymkode: 3672f...29b

• Liker 2
Skrevet

Vært singel i 2 mnd nå, totalt singel ca 1 av de siste 10 årene (er 25) og vil si jeg savner det ca 9/10 allerede…

Anonymkode: 47686...f44

Skrevet

0

Anonymkode: cf561...465

Skrevet

Har vært singel i 3 år, og siste gang jeg koste med en mann var i januar. De første månedene savnet jeg det veldig, men nå blir jeg nesten uvel av tanken. Jeg har brukt så mange år av mitt liv på å gi nærhet til menn som gir minimalt tilbake. Etter nesten et år uten nærhet har jeg endelig funnet ut at jeg heller vil være alene enn å kjenne nærhet med feil menn. Da venter jeg til det eventuelt kommer en som respekterer meg og gir meg like mye tilbake. :)

Anonymkode: 3c1c3...dfd

• Liker 2
Skrevet

Nærhet? Det savnet er omtrent på null.

Sex? Der er savnet rundt 5-6. 

Har vært single og i frivillig sølibat i omtrent fire år. 

Anonymkode: 15229...1c7

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

2 kanskje 

Noen ganger 0, noen ganger 3-4 men mest et sted mellom 1-2 

Anonymkode: 553c3...260

Signerer denne. Jeg har uansett aldri vært noe "klemmemenneske" så nærhet generelt står ikke høyt på lista her. 

Anonymkode: 619ce...2bf

Skrevet

Nærhet med en mann jeg er glad i og tiltrukket av savner jeg, kanskje en 8 på din skala. 

Nærhet med en mann jeg ikke er glad og heller ikke er tiltrukket av savner jeg ikke overhode. Jeg er glad for å slippe. 

Anonymkode: 95a31...e96

• Liker 3
Skrevet

Singel i 8 år. Savner det ikke. Har hund som gir meg masse kos og kjærlighet. Hunden er alltid i godt humør, elsker å bli med meg på tur og kose i sofaen på filmkvelder. Roter gjør den heller ikke.

Anonymkode: ef013...67f

• Liker 2
Skrevet

10. Har aldri fått nærhet av damene, da de alltid velger bad boys og utenlandske menn. Å være en hyggelig, norsk mann er ikke nok for å få fitte.

Anonymkode: ead06...95a

Skrevet

10

Det er forferdelig vondt.  

• Liker 1
Skrevet

Hvis du anser sex som nærhet, 0.

Hvis du tenker på nærheten i varmen og kjærligheten fra en partner, og alle småtingene i hverdagen, 10.

Anonymkode: 51305...b0c

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

10. Har aldri fått nærhet av damene, da de alltid velger bad boys og utenlandske menn. Å være en hyggelig, norsk mann er ikke nok for å få fitte.

Anonymkode: ead06...95a

Å få dame er ikke å få fitte. Du har misforstått fullstendig.

Anonymkode: 51305...b0c

• Liker 5
Skrevet

0.

Anonymkode: b683b...209

Skrevet

Ca 1000.

Anonymkode: 6743f...bed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...