AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #1 Skrevet 6. november 2021 Jeg kjenner jeg er møkka lei nå. Det er verre enn noen gang nå. Jeg skjønner at han tror han har makten, siden jeg ikke orker svare, at jeg bare svelger kameler hele tiden for å bevare husfreden. Når han nå merker at jeg føyer meg etter alt, så tror han at han kan behandle meg akkurat slik han ønsker. Hver jævla gang vi diskutere avbryter han meg, ved hver jævla setning. Før jeg har fått sagt 3 ord så tror han hva jeg skal si, og antyder det. Han svarer for meg. Han avbryter meg når han er uenig i det jeg sier, når jeg sier «hvorfor avbryter du meg??? Hører du at jeg snakker eller?» da svarer han «det du sier er feil» Jeg orker serriøst ikke mere av han, jeg er drittlei. Når han snakker så lar jeg han få snakke ferdig, han kan få si det han har på hjertet, men når jeg sier Kanskje 3 setninger så avbryter han meg siden han mener jeg snakker hele tiden, å at kjeften går. Jeg hater han. Anonymkode: a0a66...71f
Gjest Cisne Skrevet 7. november 2021 #3 Skrevet 7. november 2021 Han der er en tulling. For en fjott…
CorvusCorax Skrevet 7. november 2021 #4 Skrevet 7. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg hater han. På tide å gå! 4
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #5 Skrevet 7. november 2021 Han virker syk. Og driver med psykisk mishandling av deg. Anonymkode: 08780...084 3
Christina82 Skrevet 10. november 2021 #6 Skrevet 10. november 2021 Ryddet for moderert innlegg (fra spambruker) og tilsvar til dette. Moonshine, mod
Gjest Mysticgirl Skrevet 10. november 2021 #7 Skrevet 10. november 2021 Du vet selv hva du må gjøre. Du går Gå og bli fri ❤️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå