Gå til innhold

Noen som har begynt å planlegge sommerferien 2022?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler på et sterkt press til å gjøre noe gøy neste sommerferie med barna på 6 og 8 år. Tenker litt på Mallorca. Vi hadde Norgesferie i år, og det var fint det! Men vil ta med barna til varmere strøk.. La de få fly, oppleve et annet land. Synes 25 000 kr for fly + hotell 5-7 dager i Mallorca er ganske mye penger da (meg, barna og én voksen pers til), så er litt i tenkeboksen fortsatt.

Hva skal dere neste år?

Anonymkode: c650b...144

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har bestilt 14 dager til en gresk øy. To voksne og en tenåring. 

Anonymkode: f663a...91b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Føler på et sterkt press til å gjøre noe gøy neste sommerferie med barna på 6 og 8 år. Tenker litt på Mallorca. Vi hadde Norgesferie i år, og det var fint det! Men vil ta med barna til varmere strøk.. La de få fly, oppleve et annet land. Synes 25 000 kr for fly + hotell 5-7 dager i Mallorca er ganske mye penger da (meg, barna og én voksen pers til), så er litt i tenkeboksen fortsatt.

Hva skal dere neste år?

Skal på cruise i Middelhavet i juni. Samt planlegger en tur til EM i friidrett i Munchen i august.

Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Hva skal dere neste år?

Når du drar charter og all inklusive  blir det dyrt da.. 

Anonymkode: 88e01...6e9

• Liker 2
Skrevet

Vi skal til Spania, først en uke i feriehuset til mannens jobb før fire dager i Barcelona. To voksne og to barn på 11 og 14. 

Anonymkode: 24cbf...73f

Skrevet

Vi skulle til Italia i 2020, den turen ble jo ingenting av. Utsatte den til 2021, fortsatt for mye styr med røde og gule land - så nå satser vi på Italia 2022. 

• Liker 2
Skrevet

resten av familien har (ferierer med svigers og svoger/svigersøster M fam). jeg /vi håper at jeg er gravid da, og da blir planene litt vanskelige å gjennomføre (blir jeg gravid nå er jeg jo nesten høygravid) 

Anonymkode: c999d...4dc

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

resten av familien har (ferierer med svigers og svoger/svigersøster M fam). jeg /vi håper at jeg er gravid da, og da blir planene litt vanskelige å gjennomføre (blir jeg gravid nå er jeg jo nesten høygravid) 

glemte å skrive at det planlegges reise med båt ⛴ nedover mot Tyskland 😊

Skrevet

Blir vel tur til svigers i Tromsø 

Anonymkode: a4426...bb4

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Når du drar charter og all inklusive  blir det dyrt da.. 

Anonymkode: 88e01...6e9

Det er ikke all inclusive. Men har du tips til hvordan å få sydenturen billigst mulig, så tar jeg de gjerne i mot!

Skrevet

Cruise i Karibien, parker i Orlando , hus på østkysten av Florida og avslutter i Miami. Blir borte i tre uker.

Anonymkode: 2d1e6...403

• Liker 1
Skrevet

Planlegger 4-5 dager i Kristiansand, 5 dager leie hytte på fjellet og et par uker på hytta til foreldre ved sjøen. 

Syden i høstferien, og ja, det koster.. Setter av 2000 hver mnd, autotrekk i det lønnen kommer omtrent. Setter også over en stor del av feriepenger samt alt overskytende. 

Skrevet

Vi hadde også planlagt syden i 2020, foreløpig utsatt til 2022. Blir Norgesferie med park-opplevelse (bo på hotell). Vi klarer 1 år til i Norge 🤞🏻

Anonymkode: 0a2fc...5b5

Skrevet

Norgesferie, besøke familien :)

Skrevet

Har ingen planer, å tror egentlig ikke det blir noe. Jeg er ferdig med bacheloren til våren, så jeg håper at jeg har fått meg en jobb til sommeren. I tillegg skal vi pusse opp huset, så da går pengene heller dit. Mulig vi drar med oss vogna en tur bare for å komme oss bort en helg. 

Anonymkode: 007c1...e69

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.11.2021 den 8.18):

Det er ikke all inclusive. Men har du tips til hvordan å få sydenturen billigst mulig, så tar jeg de gjerne i mot!

Jeg ville sett etter en airbnb leilighet, og bestilt fly separat. Og gjerne bodd litt utenfor turistfellene. 

• Liker 1
Skrevet

Ja, en 14 dagers ferie er allerede bestilt for Mai og Oktober 2022. Gleder meg som en unge.

Anonymkode: a31bf...957

Skrevet

Har allerede bestilt tur neste år til fornøyelsespark med hotell i 3 dager. Gjorde dette i sommer da de var utsolgt og jeg gjerne ville ha fint rom og plass på ulike attraksjoner før alt ble utsolgt igjen. 

Men det er 3 dager av de 3 ukene vi har ferie, og de resterende ukene har vi ikke planlagt enda, men det blir nok norgesferie i år også slik vi normalt har. Elsker landet vårt og det er så flott å få feriere her i sitt eget hjemland som er så nydelig. Hater å fly, både pga klima og flyskrekk.. 

Var et år på Gran Canaria og det var helt pyton.. Aldri mer! 

Anonymkode: 6ae0a...9ab

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.11.2021 den 8.18):

Mallorca er vel noe av det dyreste innen charterturer.I Bulgaria er det både billig med hotell og å leve. Samme med Kroatia. Sopot i Polen anbefales også,billige flybiletter og hotell. Alt annet er også billig. Kan feks bo i Gdansk og reise til stranda i Sopot på dagtid.

Anonymkode: 3441d...154

Skrevet

Vi planlegger å ta den nye ferja fra Kristiansand til Nederland og ta en roadtrip i Nederland,Belgia,Frankrike og Tyskland.

Anonymkode: 3441d...154

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...