AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #1 Skrevet 6. november 2021 Oppdaget i formiddag at kjæresten min har vært både mentalt og fysisk utro mot meg over flere år. Jeg skulle rydde inni et skap, og fant en pakke kondomer i en av hans sportsbager. Kondomene går ikke ut før i 2023, og jeg og han har ikke brukt kondomer på snart 10 år. Jeg ble kvalm og fikk helt sjokk og forsto ingen verdens ting. Jeg hentet hans laptop som jeg vet passordet til, gikk inn på hans messenger og begynte å lese meldinger som han har skrevet til damer. 90% av meldingene som han hadde sendt og fått fra venninner og bekjente, var av seksuell art. Mange flørtemeldinger der han skrev at de så sexy ut, han foreslo de skulle møtes for å ha sex eller de skrev til han at de ønsket å møte han for å suge han. Dette var meldinger som gikk helt tilbake til 2015, da han kom på Facebook. Det var meldinger han hadde sendt til sine venninner mens han var på ferietur med oss i familien, mens han og vi var bortreist i konfirmasjon, mens jeg og han var på besøk hos mine foreldre som bor 70 mil unna og meldinger som var sendt på dager der jeg husker at han var ekstra romantisk og søt mot meg. Jeg er sammen med en kjekk mann som er veldig opptatt av sex, men jeg trodde han ville ha mye sex fordi han tente på meg. Jeg tenker nå at kjæresten min må være nymfoman og ha en personlighetsforstyrrelse siden han må ha bekreftelse og seksuell tilbakemelding fra ørten forskjellige damer. Dette er jo overhodet ikke normalt? Vi har ikke barn sammen, men hvert vårt. 😔 Hva i helvete gjør jeg nå? Jeg elsker han jo og forstår ikke hva som skjer Anonymkode: 36e19...29f 11
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 Populært innlegg #2 Skrevet 6. november 2021 Du dumper han og kutter kontakten. Det er ikkje noko vits å snakka med han. Synd at du opplevde detta Anonymkode: 2c79d...513 152
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 Populært innlegg #3 Skrevet 6. november 2021 Klart du skal ordne deg så du er sikra best mulig økonomisk og så skal du gå fra ham. Han er en gris som ikke respekterer deg. Anonymkode: 37cb7...a74 91
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #4 Skrevet 6. november 2021 Om mannen din er kjekk og han har mulighet å dra damer så er det jo klart han kjører på. Er disse damene mer eller mindre attraktiv enn deg? Anonymkode: a2350...97f 5
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #5 Skrevet 6. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du dumper han og kutter kontakten. Det er ikkje noko vits å snakka med han. Synd at du opplevde detta Anonymkode: 2c79d...513 Nå er jeg så sjokkert at jeg vet ikke opp ned på meg selv. Jeg har jo ikke lyst å forlate han for jeg elsker han veldig høyt, og jeg føler at vi er en sammensveiset familie, men han har jo vært to personer. En mot meg og barna og en inne på sosiale medier, så jeg kjenner jeg er skikkelig skremt! Føler ikke at jeg kjenner mannen jeg har vært sammen med i 11 år i det hele tatt Ts Anonymkode: 36e19...29f 3
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #6 Skrevet 6. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Om mannen din er kjekk og han har mulighet å dra damer så er det jo klart han kjører på. Er disse damene mer eller mindre attraktiv enn deg? Anonymkode: a2350...97f Flere av de er mye tykkere enn meg og eldre og det er overraskende, og så er det flere som er yngre enn meg og penere Ts Anonymkode: 36e19...29f 2
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 Populært innlegg #7 Skrevet 6. november 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Nå er jeg så sjokkert at jeg vet ikke opp ned på meg selv. Jeg har jo ikke lyst å forlate han for jeg elsker han veldig høyt, og jeg føler at vi er en sammensveiset familie, men han har jo vært to personer. En mot meg og barna og en inne på sosiale medier, så jeg kjenner jeg er skikkelig skremt! Føler ikke at jeg kjenner mannen jeg har vært sammen med i 11 år i det hele tatt Ts Anonymkode: 36e19...29f Om du ikkje forlater han har du ingen respekt for deg sjølv og han kjem til å bedrav deg vidare. Det er fælt og vondt men forholdet er over. Kan du være lykkelig med han nå uansett? Stole på han? Anonymkode: 2c79d...513 66
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #8 Skrevet 6. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Om du ikkje forlater han har du ingen respekt for deg sjølv og han kjem til å bedrav deg vidare. Det er fælt og vondt men forholdet er over. Kan du være lykkelig med han nå uansett? Stole på han? Anonymkode: 2c79d...513 Jeg er helt rystet av sjokk. Føler overhodet ikke at jeg kan stole på han lenger når det gjelder andre damer Ts Anonymkode: 36e19...29f 2
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 Populært innlegg #9 Skrevet 6. november 2021 Du bør teste deg for kjønnssykdommer. Og finne ut om du kan leve med en mann som er bortpå andre damer støtt. Det skal ekstremt mye til for at en notorisk utro person slutter med det. Anonymkode: 27053...0b4 75
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #10 Skrevet 6. november 2021 Huff, ts, så grusomt! Skjønner at du er i sjokk og er rådvill nå. Snakk med han, men har du mulighet, så vent til du har fått summet deg litt. Og har du mulighet, så dra til en venninne eller familiemedlem for i natt. Få snakket litt, reflektert litt, roet deg litt. Om du velger å bli eller forlate han, er ikke er valg du trenger å ta i kveld. Eller i nærmeste fremtid. Ta den tiden du trenger (om han da ikke tar valget for deg, og forlater deg). Anonymkode: 65768...51b 16
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #11 Skrevet 6. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Huff, ts, så grusomt! Skjønner at du er i sjokk og er rådvill nå. Snakk med han, men har du mulighet, så vent til du har fått summet deg litt. Og har du mulighet, så dra til en venninne eller familiemedlem for i natt. Få snakket litt, reflektert litt, roet deg litt. Om du velger å bli eller forlate han, er ikke er valg du trenger å ta i kveld. Eller i nærmeste fremtid. Ta den tiden du trenger (om han da ikke tar valget for deg, og forlater deg). Anonymkode: 65768...51b Han og sønnen hans er på fotballkamp i England i helgen, så jeg er alene hjemme nå. Trenger nok tid for å summe meg før jeg snakker med han. Ts Anonymkode: 36e19...29f 3
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #12 Skrevet 6. november 2021 Tenk om han har smittet deg med noe? Ekkel fyr som sannsynligvis bærer på en eller flere sykdommer. Anonymkode: 806f3...7d8 19
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #13 Skrevet 6. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tenk om han har smittet deg med noe? Ekkel fyr som sannsynligvis bærer på en eller flere sykdommer. Anonymkode: 806f3...7d8 Er 100% sikker på at han har brukt kondom siden jeg fant kondom pakken. Det er ikke mer enn et par dager siden jeg snakket om hpv-viruset, siden min datter har tatt vaksinen. Jeg fortalte han da at jeg hadde lest at man kan bli smittet av det Selv om man bruker kondom. Da husker jeg at han lo det bare bort Ts Anonymkode: 36e19...29f
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #14 Skrevet 6. november 2021 Kunne vært meg han fyren der, men er heldigvis ikke så dum at jeg bruker apper som viser historien på tvers av mobil, nettbrett og pc. Tenker du blir hos han, du mister ansikt med å forlate mann nummer 2. Anonymkode: 37387...99e 3
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #15 Skrevet 6. november 2021 Kjære ts, få orden på sysakene dine og stikk derfra. Våkn opp fra den illusjonen om at det er noe å hente fra ham. Jeg var sammen med en slik mann selv og helt sjokkert over hvor mye utroskap han hadde greid å begå. De er tomme skall som bare føler seg på topp når de får sex, gjerne med nye personer eller flere å velge mellom. Han føler makt og at han er noe når han lever slik. Utnytt at du er alene i helgen og få ham ut. Anonymkode: f581d...574 42
GammelKaktus Skrevet 6. november 2021 #16 Skrevet 6. november 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tenk om han har smittet deg med noe? Ekkel fyr som sannsynligvis bærer på en eller flere sykdommer. Anonymkode: 806f3...7d8 Ja, altså jeg ville tatt en tur til legen for en sjekk og så ville jeg kvittet meg med fyren. Om han er nymfoman eller bare har pult rundt for han har kommet unna med det spiller ingen rolle, har har jo faktisk utsatt deg for en risiko her, kondom beskytter ikke mot alt selv om han har brukt det, du har ingen garanti for at han faktisk har brukt det heller. 38
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 Populært innlegg #17 Skrevet 6. november 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kunne vært meg han fyren der, men er heldigvis ikke så dum at jeg bruker apper som viser historien på tvers av mobil, nettbrett og pc. Tenker du blir hos han, du mister ansikt med å forlate mann nummer 2. Anonymkode: 37387...99e Hvis dette kunne vært deg, så må du fortelle meg hva som foregår oppi hodet på menn som deg og han, når dere bedrar deres kjæreste på det groveste. Ts Anonymkode: 36e19...29f 76
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #18 Skrevet 6. november 2021 "Thats life" 🤷♀️💁♀️.... Anonymkode: 13c60...96e
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #19 Skrevet 6. november 2021 Det er ikke unormalt å være utro eller ha stor sexlyst. Mest sannsynlig er han ikke nymfoman eller har en personlighetsforstyrrelse hvis dette er det eneste symptomet. Personlighetsforstyrrelser som fører til utroskap som mønster er psykopati, sosiopati og narsissisme men da hadde du merket værre ting enn utroskap - som kontroll, sinne, trakassering, psykisk eller fysisk vold og ofte avhengighet til kriminelle handlinger og makt. Uansett er det ikke noe poeng i å prøve å finne ut hvorfor han har vært utro. Utroskap skal ikke aksepteres, unskyldes eller bagatelliseres uansett og det er nesten ikke noe poeng å konfrontere han for han vil komme til å manipulere deg og prøve å bortforklare det eller få deg til å syntes synd på han! Bare gjør det slutt uten å nøle eller uten å gi han en sjanse til å forklare seg. Du har alle bevisene så tydelig som det kan få blitt. Du fortjener så mye bedre enn dette! Hilsen en som levde fire år med utro mann og angrer på at jeg ga ny sjanse første gang jeg tok han for det viste seg at hele forholdet fortsatte som en løgn hvor han fortsatte utroskapet og gjorde meg til en klovn som ikke visste noe! Anonymkode: 8ca43...9f1 38
TLR Skrevet 6. november 2021 #20 Skrevet 6. november 2021 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Oppdaget i formiddag at kjæresten min har vært både mentalt og fysisk utro mot meg over flere år. Jeg skulle rydde inni et skap, og fant en pakke kondomer i en av hans sportsbager. Kondomene går ikke ut før i 2023, og jeg og han har ikke brukt kondomer på snart 10 år. Jeg ble kvalm og fikk helt sjokk og forsto ingen verdens ting. Jeg hentet hans laptop som jeg vet passordet til, gikk inn på hans messenger og begynte å lese meldinger som han har skrevet til damer. 90% av meldingene som han hadde sendt og fått fra venninner og bekjente, var av seksuell art. Mange flørtemeldinger der han skrev at de så sexy ut, han foreslo de skulle møtes for å ha sex eller de skrev til han at de ønsket å møte han for å suge han. Dette var meldinger som gikk helt tilbake til 2015, da han kom på Facebook. Det var meldinger han hadde sendt til sine venninner mens han var på ferietur med oss i familien, mens han og vi var bortreist i konfirmasjon, mens jeg og han var på besøk hos mine foreldre som bor 70 mil unna og meldinger som var sendt på dager der jeg husker at han var ekstra romantisk og søt mot meg. Jeg er sammen med en kjekk mann som er veldig opptatt av sex, men jeg trodde han ville ha mye sex fordi han tente på meg. Jeg tenker nå at kjæresten min må være nymfoman og ha en personlighetsforstyrrelse siden han må ha bekreftelse og seksuell tilbakemelding fra ørten forskjellige damer. Dette er jo overhodet ikke normalt? Vi har ikke barn sammen, men hvert vårt. 😔 Hva i helvete gjør jeg nå? Jeg elsker han jo og forstår ikke hva som skjer Anonymkode: 36e19...29f Tilliten er slutt. Det er nok best å innse fakta. Sjanse på sjanse ingen vits. Han kommer ikke til å forandre seg. Utro alltid utro? 17
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå