AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #1 Skrevet 6. november 2021 Er det vanlig at hundens øyne lyser rødt i mørket? I stad så satt vi ikke i mørket engang, men under et veldig gult lys, når det var mørkt ute. Og da fikk han så røde øyne syntes jeg, i hvert fall det ene. Anonymkode: 174bc...964
Guest_user Skrevet 6. november 2021 #2 Skrevet 6. november 2021 Hunden er besatt av en demon. Neida, det er refleksen i hundens øyne. 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #3 Skrevet 6. november 2021 Guest_user skrev (3 minutter siden): Hunden er besatt av en demon. Neida, det er refleksen i hundens øyne. Bare syntes at hans øyne lyser sånn veldig liksom. Det er aldri noe jeg har lagt merke til på andre hunder. Og sikkert fordi at det ikke skjedde like ofte, eller var like tydelig. Så da ble jeg litt nysgjerrig Anonymkode: 174bc...964 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #4 Skrevet 6. november 2021 Sjekk hva hunden svarer om du med østerriksk aksent spør "Will you be back?" Anonymkode: 16f62...884
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #5 Skrevet 7. november 2021 "Rovdyr" har lysende øyne. katt, ulv, hund, rev osv.......... Anonymkode: 230e9...3da 1
Høyeheler Skrevet 7. november 2021 #8 Skrevet 7. november 2021 mjaus skrev (20 timer siden): Denne er ikke ulik hunden Sir Arthur Conan Doyle beskrev i av sine romaner. Blame the deed not the Breed
Minya Skrevet 9. november 2021 #9 Skrevet 9. november 2021 Rød refleks er normalt, derimot er det lurt å sjekke øynene hos veterinær hvis refleksen i tillegg er grønn, det betyr ofte at de har veldig dårlig syn, potensielt på vei til å bli blinde. Gamlepus begynte å få dårlig syn på slutten (hørselen var helt ute og kjøre, men synet var brukbart til det siste året) og på alle bildene som er tatt av henne med blitz på den tiden, får hun rød refleks med en stor grønn refleksflekk i midten av den røde refleksen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå