Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noe unikt, rart, praktisk, helt ordinært? Hva står på ønskelista di i år? 

Svar gjerne med cirka alder og kjønn

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kvinne, 45: lakrispulver, og opplevelser. Gjerne gavekort fra mannen på middag med vinpakke på en restaurant jeg lenge har hatt lyst til å prøve.

Anonymkode: 3633b...c8d

• Liker 1
Skrevet

Ønsker meg varme, kose pysjamaser som jeg gjør hvert år. Kan aldri få nok, bor i dem hjemme når det er kaldt😂

Anonymkode: 6be1b...c3c

• Liker 2
Skrevet

Dame 42, ingenting :) hadde blitt veldig glad om alle respekterte det. Barna kan få, men jeg trenger ikke mer tull...

Anonymkode: a1533...4fa

• Liker 2
Skrevet

Ønsker meg snø til jul jeg :) Ingen gaver. 

• Liker 2
Skrevet

Det er et par ting til drivhuset som står på ønskelista, men føler det er veldig rart å ønske seg kompostkule til jul 😂 

Anonymkode: c6441...1db

• Liker 1
Skrevet

Eneste jeg kommer på er syskrin med alt utstyr.  Kjøper meg det jeg trenger eller har lyst på selv. 

Anonymkode: 367eb...6fb

Skrevet

Bli økonomisk uavhengig…

Anonymkode: 9d692...ecc

Skrevet

Jeg ønsker meg bøker (har lang liste), gjerne pocketutgaven, en ny god stekespade, nytt cover til tlf, store drikkeglass som tar 1/2 liter, ledlys m batteri, eggklokke, sjokolade. Kvinne over 60.

Anonymkode: ca387...3e3

Skrevet

Ingenting 😊 Har alt det jeg trenger, og er det noe jeg har lyst på - så kan jeg kjøpe meg det selv.

K25

Anonymkode: f7b31...fb6

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Dame 42, ingenting :) hadde blitt veldig glad om alle respekterte det. Barna kan få, men jeg trenger ikke mer tull...

Anonymkode: a1533...4fa

Jeg er også der. Vil ikke ha noe, har nok av ting. 

Tenker at julegaver er noe for ungene mens selve julestemning, god mat og hyggelig selskap er nok. 

Anonymkode: cc973...491

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er også der. Vil ikke ha noe, har nok av ting. 

Tenker at julegaver er noe for ungene mens selve julestemning, god mat og hyggelig selskap er nok. 

Er forresten kvinne på 40

Skrevet

Mat og det meste av forbruksvarer. Hater å handle så er takknemlig for å slippe et par ekstra turer på butikken.

• Liker 1
Skrevet

Nye vaskekluter, koppehånduker og fred på jord. 

Skrevet (endret)

K 40:

Jeg pleier enten å ønske meg noe vi trenger av interiør/kjøkkenting (og da spleiser vi gjerne fordi det er dyrt og ingen av oss ønsker noe sånn ellers) - eller bare liste opp noen forbruksgreier til sminke/hudpleie jeg uansett er tom for eller vil ha.

I år går jeg for Nars Dragongirl (leppestift), muligens et pudder fra Hourglass. Kanskje noe fra Skincity.

Endret av Fløff
Skrevet

Diverse sandpapir, en rullekniv og øretelefoner.

Skrevet

Setter alltid pris på en god te eller vin selv om Jeg er voksen og «har alt» Brente mandler og div er også hyggelig å få ☺️

For meg blir det feil at det er kun barn som åpner gaver, jeg liker å gi og bli satt pris på :) men det betyr ikke at prislappen på gaven må være høy 

Anonymkode: 99178...16d

• Liker 7
Skrevet

Fikk en tidlig førjulsgave, positiv graviditetstest! Så nå ønsker jeg meg gavekort på en butikk der de selger babyutstyr. Men, det kan jeg jo ikke si enda.. 

Kvinne 39.

Anonymkode: 9a493...4a7

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...