Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nylig blitt aleneforsørger med 2 barn i barnehagealder. Jobbet 3 delt turnus som sykepleier og er nå i foreldrepermisjon med den minste. Vurderer å utdanne meg til helsesykepleier for å få dagtidsjobb men kjenner at jeg er lite motivert. Føler ikke at jeg vil passe til en slik jobb. Liker f.eks praktiske prosedyrer i sykepleien, akutte situasjoner/kritisk syke, postoperativ pleie.. Men er liksom ikke så flink til å sitte og prate med folk.. Er nokså introvert☺️ Ser liksom ikke for meg å sitte på et kontor og snakke med folk 5 dager i uka😅 Her jeg bor er det veldig vanskelig å få dagtidsjobb som sykepleier f.eks på poliklinikk eller legekontor. Lederstillinger er absolutt ikke noe for meg. Vurderer å ta en helt ny utdanning. Men den typen jobber som har fleksibel arbeidstid på dagtid er ofte kontorjobber og jeg hater å sitte stille🙄 Tips til arbeid/yrker som har arbeidstid innenfor barnehagens åpningstider som ikke innebærer å sitte i ro på et kontor? Har vært inne på tanken om voksenlærling innenfor et håndtverksyrke, men ville da vært avhengig av hjelp til levering i bhg på morgenen pga arbeidstid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror jeg om noen som trenger flere serviceteknikere i et alarmselskap :) Det er dagjobb mandag-fredag :) 

Skrevet

Jeg er vernepleier da, men jobber i barnehage med et barn med spesielle behov. En del medisinske prosedyrer, medikamenthåndtering og bruk av hjelpemidler, samt stell og pleie av barn, og å være sammen med de andre barna innimellom. 8-16 jobb, sitter sjelden stille😉

Anonymkode: 85f1e...e6e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...