Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei venninne av meg fant samboern min på datingsiden badoo. Fikk screenshots. Uansett profilen er gammel da det står der  bodde før osv.. Men sto at han var på plassen vi bor, pga at det er sånn stedsposisjon. Kan den oppdatere seg selvom han ikke er aktiv? 😩 naive meg, tenker at han har glemt å slette den.vi har jo vært sammen i 2 år . Skal sies at jeg har vært mistenksom i det siste da han har vært litt i overkant aktiv på snapchat😩 

Anonymkode: 15123...5eb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den oppdaterer ikke ny posisjon med mindre han fortsatt har appen på telefonen eller et nettbrett. Hvorvidt den oppdaterer posisjonen uten at han bruker appen kommer an på hva han selv har valgt av tillatelser til appen.

På Badoo står det vel også når han sist var aktiv, mener jeg..?

• Liker 3
Skrevet

Høres ut som denne mannen har noe å lære av kvinner om hvordan man skjuler at man er utro uten at partner noensinne finner det ut.

Anonymkode: a3e91...596

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ei venninne av meg fant samboern min på datingsiden badoo. Fikk screenshots. Uansett profilen er gammel da det står der  bodde før osv.. Men sto at han var på plassen vi bor, pga at det er sånn stedsposisjon. Kan den oppdatere seg selvom han ikke er aktiv? 😩 naive meg, tenker at han har glemt å slette den.vi har jo vært sammen i 2 år . Skal sies at jeg har vært mistenksom i det siste da han har vært litt i overkant aktiv på snapchat😩 

Dette finner du ut av når du setter deg ned ved siden av han og forteller det og han logger seg inn på Badoo.. Alle normale mennesker forstår at det er mistenkelig at det finnes en profil som viser stedet han er på nå. Hvis han lager noe fuzz og ikke vil logge inn, er han ikke verdt noe. Om han sier han ikke husker passordet, ber du han trykke på "glemt passord". Jeg gjorde dette da det viste seg at eksen hadde profil på en dating app. Det var mange år siden han hadde vært der, før den forrige kjæresten, men han sto som sist aktiv for en uke siden. Det er mye rart på disse appene og de vil at man skal tro flere er aktive brukere enn det som er reelt. Dog pussig med den posisjonen, du må høre med han. 

• Liker 9
Skrevet

Nei den kan ikke ppdatere seg om man ikke er aktiv. Bare be om å få se på telefonen hans helt casual uten å si hvorfor eller lage noe drama, så sjekker du badoo appen og snap

Hvis han protesterer er det det samme som å innrømme han er utro 

Desverre er de fleste menn det nå i disse digitale tider 

Anonymkode: b47bf...3c5

• Liker 5
Skrevet

Har tatt det opp med han. Men han blåmerker. Sier han har glemt å slette , kun avinstallert appen. Men jævlig rart det da, siden det står stedet hvor vi bor. Han mener noen må bruke profilen😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har tatt det opp med han. Men han blåmerker. Sier han har glemt å slette , kun avinstallert appen. Men jævlig rart det da, siden det står stedet hvor vi bor. Han mener noen må bruke profilen😂

Har oppdaget flere av venninner sine samboere på slik og alle gir denne samme forklaringa. 

Anonymkode: 580e9...777

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva har han tenkt å gjøre med dette? For de av oss som anser oss som opptatte ønsker selvfølgelig ikke å ha en profil på slike steder.

Anonymkode: 6db4a...b3c

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Hva har han tenkt å gjøre med dette? For de av oss som anser oss som opptatte ønsker selvfølgelig ikke å ha en profil på slike steder.

Anonymkode: 6db4a...b3c

Fant ut dette igårkveld, så vet ikke enda. Er i litt sjokk. Hadde virkelig ikke trodd dette om han. Vi har vært sammen i 2 år og har ett lite barn sammen😭

Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Har oppdaget flere av venninner sine samboere på slik og alle gir denne samme forklaringa. 

Ja ikke sant😫 kjøper den ikke.  Men vil liksom ikke tro at det er sant 

Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Ba du han ikke logge inn med en gang?! Da har du mistet sjansen til til å få det ut av verden. 

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Fant ut dette igårkveld, så vet ikke enda. Er i litt sjokk. Hadde virkelig ikke trodd dette om han. Vi har vært sammen i 2 år og har ett lite barn sammen😭

At det ligger en gammel profil der ute som ikke er slettet er kanskje en forklaring. Har den vært brukt aktivt det er spørsmålet. Da kommer det frem i profilen når det logges på, og du kan se all kommunikasjon der. Om han er inne å sletter nå etter at du har påpekt dette ? Da har han ikke rent mel i posen.

• Liker 1
Skrevet

Få han til å logge inn og se på meldingene som ble sendt sist. Sannsynligvis skjønner du utifra teksten om det er han eller ikke.

Anonymkode: 0588a...1e0

• Liker 4
Skrevet

En venninne av meg slettet appen og trodde alt var i orden, men slettet ikke kontoen...

Dog litt rart at den har oppdatert seg med hvor han bor, han må jo ha vært inne på den.

Anonymkode: acc2f...b52

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

En venninne av meg slettet appen og trodde alt var i orden, men slettet ikke kontoen...

Dog litt rart at den har oppdatert seg med hvor han bor, han må jo ha vært inne på den.

Anonymkode: acc2f...b52

Ja han kan ha vært inne på den, ikke slettet den men den har bare lagt der ubrukt. Han bare ser hvem som er der, og logger seg av igjen. Det er langt mer formildende en om han har brukt den aktivt, pratet med andre damer, flørtet og ikke minst møtt noen der. Det lureste man gjør når man dater på nettet er at når man er i et fast forhold så slettes alt sammen! Tinder, badoo eller hva det heter. Bort med det. Skulle man bli singel en gang i fremtiden er det lett å lage nye profiler.

Skrevet
22 minutter siden, McMary said:

Ba du han ikke logge inn med en gang?! Da har du mistet sjansen til til å få det ut av verden. 

Dette. Helt enig. Dessverre...

Anonymkode: 05bf4...cdd

• Liker 2
Skrevet
Antiviruset skrev (3 timer siden):

Ja han kan ha vært inne på den, ikke slettet den men den har bare lagt der ubrukt. Han bare ser hvem som er der, og logger seg av igjen. Det er langt mer formildende en om han har brukt den aktivt, pratet med andre damer, flørtet og ikke minst møtt noen der. Det lureste man gjør når man dater på nettet er at når man er i et fast forhold så slettes alt sammen! Tinder, badoo eller hva det heter. Bort med det. Skulle man bli singel en gang i fremtiden er det lett å lage nye profiler.

Trodde man kunne se når en app var i bruk sist, på innstillinger. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...