Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte tidligere at jeg ville samle noen venninner for å feire dagen min i dag, men jeg bestemte meg for å droppe det siden den ene etter den andre ble syk, skulle reise bort osv.   Jeg syntes det er sårt å tilbringe bursdagen helt alene.  Er jo tross alt bare en dag i året og jeg har ikke fått feiret ordentlig på flere år. Jeg spurte en venninne om hun ville kom på besøk.  Hun visste at jeg ble helt alene.  Hun orket ikke komme. Hun måtte få med seg Skal vi danse hjemme. 

Noen flere som ville revurdert hele vennskapet?  

Anonymkode: 3de90...4a6

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med dagen.

Vi har alt for lite informasjon til å kunne bedømme om venninnen din var litt egoistisk eller ikke.

Men du fremstår her som en massiv dramaqueen.

Anonymkode: b11f4...7de

• Liker 2
Skrevet

Gratulerer med dagen🥳🎉

Så leit at bursdagen din ble sånn, jeg skjønner godt at det er sårt❤️ Ikke bry deg om folk som kaller deg dramaqueen, det er så slemt å si! Følelser kan vi ikke rå over, og føler man seg trist og skuffet, så er det heeelt lov å både si og føle. Vi aner ikke hva som er årsaken til at venninnen din valgte å bli hjemme ikveld, det kan det jo være mange årsaker til? Jeg ville ikke revurdert vennskapet pga dette nei, men kanskje jeg hadde nevnt det neste gang dere snakker sammen? Ikke på en anklagende måte, men si at du syns det var leit at du måtte være alene på bursdagen din? Og se hva hun sier? Eller bare la det gå😊 Det var mange tilfeldigheter idag som gjorde at du ble alene på bursdagen, prøv å tenk at du har mange venner som gjerne ville vært der, men reiser og sykdom kan man ikke rå over. Bursdagsklem fra meg😊

Anonymkode: d907e...0d1

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Gratulerer med dagen.

Vi har alt for lite informasjon til å kunne bedømme om venninnen din var litt egoistisk eller ikke.

Men du fremstår her som en massiv dramaqueen.

Anonymkode: b11f4...7de

Vi hadde ikke kranglet eller noe.  Hun sa hun ville være hjemme fordi hun skulle se på Skal vi danse.   Det er informasjonen.

Man er ikke massiv dramaqueen fordi man blir skuffet over at det som er en god venninne heller vil slappe av enn å ikke være sammen med venninne på sin bursdag.  

Svar heller slik du ville svart noen ansikt til ansikt.  

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 7.11.2021 den 9.45):

Vi hadde ikke kranglet eller noe.  Hun sa hun ville være hjemme fordi hun skulle se på Skal vi danse.   Det er informasjonen.

Man er ikke massiv dramaqueen fordi man blir skuffet over at det som er en god venninne heller vil slappe av enn å ikke være sammen med venninne på sin bursdag.  

Svar heller slik du ville svart noen ansikt til ansikt.  

Dersom personen som du omtaler som en venninne prioriterte "skal vi danse" til fordel å ta imot en iinvitasjon til bursdagsfeiring, og  eg ville sanert utrykket venninne med bekjentskap.

Endret av Skybe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...