AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #1 Skrevet 6. november 2021 I sommer fant jeg ut at kjæresten er alkoholiker, han har slitt med dette i perioder, og har drukket "bak min rygg" i to år. (Store mengder). Vi bor ikke sammen. Jeg ga forholdet en sjanse, han et ultimatum, og han sluttet tvert å drikke i sommer. På denne tiden så han ganske så sliten ut. Nå ser han enda verre ut, enorme poser under øynene, mye mer rynker i ansiktet og han har blitt tynnere. Jeg hadde jo trodd at han skulle se freshere ut etter at han kuttet ut alkoholen, men det har altså blitt motsatt. Jeg kan jo ikke vite 100 % at han har kuttet ut alkoholen, men jeg tror virkelig at han har det. Er det noen her inne som har kunnskap om hva grunnen kan være at han ser mer sliten ut nå? Legen går han ikke til.. men jeg kommer til å presse han dit nå. Anonymkode: de864...518
SnartMammaLykke Skrevet 6. november 2021 #2 Skrevet 6. november 2021 Noen blir syk av å avstå fra alkohol! Det kan vare i flere måneder! 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #3 Skrevet 6. november 2021 SnartMammaLykke skrev (1 minutt siden): Noen blir syk av å avstå fra alkohol! Det kan vare i flere måneder! Hvordan syk da? Han sier selv at han føler seg i bedre form nå. TS Anonymkode: de864...518
SnartMammaLykke Skrevet 6. november 2021 #4 Skrevet 6. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvordan syk da? Han sier selv at han føler seg i bedre form nå. TS Anonymkode: de864...518 Abstinenser
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #5 Skrevet 6. november 2021 SnartMammaLykke skrev (1 time siden): Abstinenser Ikke snakk om at alkoholabstinensene varer i flere måneder. Hvis han faktisk klarte å slutte å drekke tipper jeg han fikk såpass problemer med det at han starta med opioider eller benzo for å døyve abstinensene, og ble hekta. Anonymkode: be590...e1d
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #6 Skrevet 6. november 2021 Søvnproblemer/dårlig søvnkvalitet, stress/angst. Mange som slutter med alkohol kan slite med søvn i lang stund etterpå, og det kan også komme og gå. Anonymkode: 15c1a...dbe
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #7 Skrevet 6. november 2021 Vitaminmangel. Mange alkoholikere mangler eller har dårlig med B vitamin. Anonymkode: 15c1a...dbe
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #8 Skrevet 6. november 2021 Dårlig søvn og sliter psykisk tenker jeg? Prøv å hjelp han stakkar. Anonymkode: 3359c...74b
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #9 Skrevet 6. november 2021 Hvis han er over 35 og har gått ned i vekt, får man flere rynker og synker sammen. Det er en grunn til at folk bruker fillers for å se yngre ut. Flesk i ansiktet = ungt utseende. Anonymkode: 15e2f...0c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå