Gå til innhold

Dere i forhold der det er slutt på sexen, snakker dere om det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Man leser bla her om forhold som har vart en stund og det er slutt på sexen. Jeg lurer på om dere har snakket om det, eller om det plutselig har gått måneder og år uten sex?

Anonymkode: 3067b...551

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel litt som å bli gammel...  Det skjer ganske så gradvis, og man snakker sikkert litt om det, men det er vel så "stealthy" at man knapt  legger merke til det før man går med rullator - tipper jeg...  "slow-boild" eller hva det nå heter...  :sprettoy:

Skrevet

Velig vanskelig å prate med ei dame om dette. De blir stort sett stille når alvorlige ting dukker opp. 

• Liker 3
Skrevet
Hr. Aktiv skrev (25 minutter siden):

Velig vanskelig å prate med ei dame om dette. De blir stort sett stille når alvorlige ting dukker opp. 

Dristig standpunkt å ta på kvinneguiden.

Anonymkode: 00d42...aec

• Liker 5
Skrevet

Vi gjorde ikke det. Antar det var fordi vi begge visste, kanskje uten å tenke det helt, at den samtalen ville være starten på skilsmisse. 

Anonymkode: 1c10c...c0a

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Man leser bla her om forhold som har vart en stund og det er slutt på sexen. Jeg lurer på om dere har snakket om det, eller om det plutselig har gått måneder og år uten sex?

Anonymkode: 3067b...551

Ikke noe å prate om. 

Anonymkode: a8c1f...226

Skrevet

Vi er inni en dødperiode. Merker vi klandrer hverandre i stedet for å jobbe sammen for å få det igang. Føler meg derfor fullstendig avkoblet kroppen og en skamfølelse jeg ikke har kjent før. Er det noe galt med kroppen min? Tenner jeg deg ikke lenger osv. 

Men vi skal nok få det igang! 

Anonymkode: 8d278...d17

Skrevet
36 minutter siden, Hr. Aktiv said:

Erfaringen min er omvendt. Han tar det som kritikk når jeg sier jeg ønsker mer nærhet og sex. Så her er det mannen som blir stille. 

• Liker 7
Skrevet
Hr. Aktiv skrev (41 minutter siden):

Troll.

Anonymkode: e96fa...88b

• Liker 1
Skrevet

Tar det opp nå og da. Hun sier alt er bra men at hun ikke har lyst. Og sånn går nå...månedene. 

Anonymkode: 757d5...c3f

• Liker 3
Skrevet

Hos oss kan en sånn sextørke snike seg på uten at vi merker det dersom vi har hatt mye å gjøre eller det har vært mye med sykdom (som i mitt tilfelle), men det tar mer enn noen få uker før en av oss begynner å bli småirritert over mangelen på intimitet. 
Da tar vi det opp og prater om det og da ender det gjerne med sex og så er vi igang igjen

• Liker 3
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker said:

Erfaringen min er omvendt. Han tar det som kritikk når jeg sier jeg ønsker mer nærhet og sex. Så her er det mannen som blir stille. 

Når du sier du ønsker mer nærhet og sex så er jo det kritikk av han. For du sier jo implisitt at det er han det står på. Så kanskje ikke så rart. Du kan jo starte med å bruke «vi» istedet for «jeg».

Anonymkode: 1bf2d...97a

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Tar det opp nå og da. Hun sier alt er bra men at hun ikke har lyst. Og sånn går nå...månedene. 

Sett George Clooney inn i rommet og du skal se at sexlysten hennes er tilbake på et blunk. Det er ikke sex hun har mista lysten på - det er sex med deg. 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Og månedene blir raskt til år. Så er det hele over.

Anonymkode: a8c1f...226

• Liker 2
Skrevet

Derfor man ikke skal gå i et forhold men heller ligge rundt med forskjellige, da går man aldri lei

• Liker 1
Skrevet
Hr. Aktiv skrev (2 timer siden):

Ikke min erfaring. Det er menn det er vanskelig å prate med ting om. Da går de eller hører ikke etter. Dette er ganske så velkjent 

Anonymkode: 9f05f...e71

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Dristig standpunkt å ta på kvinneguiden.

Anonymkode: 00d42...aec

Ja, men likefullt et viktig standpunkt. Det er ikke automatikk i at damer er noen god partner selv om de ønsker en fast relasjon. 

Ja fordi dere snakker forbi hverandre. Så har du sikkert også valgt mannen ut fra å ligge med ham første date. 

Troll.

Anonymkode: e96fa...88b

😂

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ikke min erfaring. Det er menn det er vanskelig å prate med ting om. Da går de eller hører ikke etter. Dette er ganske så velkjent 

Min erfaring er at vanlig dialog er vanskelig med damer. Enten blir de veldig stille eller så kjeftes det. Ingenting imellom. Når dere i tillegg hinter masse blir dette bare en gjørmete grøt i en manns ører. Like greit å forlate situasjonen. 

Hvis man tenker å løse problemene så må man bruke andre tanker enn de tankene man brukte for å skape dem. 

Skrevet

Ja, men likefullt et viktig standpunkt. Det er ikke automatikk i at damer er noen god partner selv om de ønsker en fast relasjon. 

Ja fordi dere snakker forbi hverandre. Så har du sikkert også valgt mannen ut fra å ligge med ham første date. 

😂

Min erfaring er at vanlig dialog er vanskelig med damer. Enten blir de veldig stille eller så kjeftes det. Ingenting imellom. Når dere i tillegg hinter masse blir dette bare en gjørmete grøt i en manns ører. Like greit å forlate situasjonen. 

Hvis man tenker å løse problemene så må man bruke andre tanker enn de tankene man brukte for å skape dem. 

Min erfaring med menn er at de enten blir stille, går eller kjefter. 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Sett George Clooney inn i rommet og du skal se at sexlysten hennes er tilbake på et blunk. Det er ikke sex hun har mista lysten på - det er sex med deg. 

Hva er det med dere folk og clooney? Er ikke han en søttiåring skuespiller?

Anonymkode: 2c364...99f

• Liker 3
Skrevet

😂

Hvorfor i all verden begynte du med dette kvinnegnålet i en tråd som ikke handler om kjønn? Du må klare å legge bånd på deg noen ganger.

Anonymkode: 2c364...99f

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...