AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #1 Skrevet 6. november 2021 Aldri hatt/brukt mobilbank og vet ikke helt hva som er greia, hvordan man går frem osv. Da slipper jeg å bruke kodebrikken? Er først og fremst mas om bank-id i Ruter-appen som har fått meg inn på tanken. Noen som kan forklare litt eller gi meg en link? Anonymkode: d3172...973
Mezzosoprena Skrevet 6. november 2021 #2 Skrevet 6. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Aldri hatt/brukt mobilbank og vet ikke helt hva som er greia, hvordan man går frem osv. Da slipper jeg å bruke kodebrikken? Er først og fremst mas om bank-id i Ruter-appen som har fått meg inn på tanken. Noen som kan forklare litt eller gi meg en link? Anonymkode: d3172...973 https://www.google.no/search?q=hvordan+bruke+bankid+på+mobil&sxsrf=AOaemvKVOW5ankEPDbeIX8dNZsNEtHIwUQ%3A1636228276759&source=hp&ei=tNyGYcWILIPf9QP6x7KYDA&iflsig=ALs-wAMAAAAAYYbqxDBsRqdkqcxJD4qsfYJi5lXbk56O&oq=hvordan+bruke+bank&gs_lcp=Cgdnd3Mtd2l6EAMYADIFCAAQgAQyBQgAEIAEMgUIABCABDIFCAAQgAQyBQgAEIAEMgUIABCABDIFCAAQgAQyBQgAEIAEMgUIABCABDIGCAAQFhAeOgQIIxAnOggIABCABBCxAzoLCAAQgAQQsQMQgwE6DgguEIAEELEDEMcBEKMCOgUILhCABDoICC4QgAQQsQM6BQgAELEDOggIABCABBDJA1AAWOAOYKUVaABwAHgAgAG8AYgBiA2SAQQxMy41mAEAoAEB&sclient=gws-wiz
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå