AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #1 Skrevet 6. november 2021 Fordi - Vi yter ikke til vårt beste. Og lar Sosiologer og Sosionomer ta over arbeidsmarkedet enn å streve etter noe - Vi presser oss til å være bedre når vi ikke gjør noe. Mens Danmark yter iallfall selv om det er sosial demokratisk land Selvfølgelig hater jeg to parti systemet, fordi det belønner etableringen i Demokratene og Republikanske systemet enn de individe partiene (Men Storbritannia har også to parti system) forskjellen er utdanning er mer fokus i Storbritannia mens i USA er det mer ville vesten. Men jeg tenker at Amerikanere skaper ting iallfall, 80 tallet er et godt eksempel på innovasjoner innenfor musikk, filmer, video spill innenfor pop kultur. Og de enda skaper ting. Hva gjør Norge? lol Jeg tenker en karakter som var populær på 80 tallet er Snake Plissken. Hvorfor? Fordi han gjør noe som han ikke har lyst til og klarer det. Tror det er derfor den karakteren ifra "Escape from New York" er veldig positivt element i det Amerikanske systemet. Mens i Norge er sosiologer og sosionomer mer fokuset. Og ikke individuell kreative mønster eller arbeids som lønner seg https://en.wikipedia.org/wiki/Snake_Plissken Anonymkode: ce92f...acc
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #2 Skrevet 6. november 2021 Følelser og synsing kombinert med tilnærmet komplett fravær av fakta er ikke den beste oppskriften for et åpningsinnlegg. Anonymkode: 6203f...64a 7
Maskulino Skrevet 6. november 2021 #3 Skrevet 6. november 2021 Eurotrash er vel et begrep fra Miami i 1980 tallet for å bedkrive europeiske unge styrtrike mennesker som kom for å feste/snorte i usa? 2
Voksenmann Skrevet 6. november 2021 #4 Skrevet 6. november 2021 England er Europas trailer park. Det er det nærmeste du kommer white trash i Europa. 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #5 Skrevet 6. november 2021 Voksenmann skrev (3 minutter siden): England er Europas trailer park. Det er det nærmeste du kommer white trash i Europa. England er vel kreativ på mange områder. Lik linje på Frankrike også. Alt nordmenn har er fjært vitser og ølmage humor. Ikke så mye man kan skryte av. Anonymkode: ce92f...acc 1
Ukjentkjendis Skrevet 6. november 2021 #6 Skrevet 6. november 2021 Jeg synes Europa har vært helt på toppen i 1990tallene, kulturelt sett, etter at Berlinmuren fall, mye spennende skjedde. Europa har et demografi, hvor ungdomsandel synker stadig, så det er ikke realistisk å forvente at innovasjonen skal komme fra "den gammel Europa". Derimot, mye som skjer nå i Asia! Jeg anbefaler at du skal se på asiatisk pop, asiatiske tv-kanaler...Korea, India, Iran, Vietnam...
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #7 Skrevet 6. november 2021 Ukjentkjendis skrev (2 minutter siden): Jeg synes Europa har vært helt på toppen i 1990tallene, kulturelt sett, etter at Berlinmuren fall, mye spennende skjedde. Europa har et demografi, hvor ungdomsandel synker stadig, så det er ikke realistisk å forvente at innovasjonen skal komme fra "den gammel Europa". Derimot, mye som skjer nå i Asia! Jeg anbefaler at du skal se på asiatisk pop, asiatiske tv-kanaler...Korea, India, Iran, Vietnam... Dessverre har den sosialkommunistiske pesten tatt grep over Europa. Nå inviterer Europa hele verden av misfits og Europa legges i grus. Kina blir den nye kultureliten, der er dørene stengt for mangfoldets rasering av gammel solid struktur. Europa går mer og mer mot shitholenations status. Anonymkode: 9c9cb...b38 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #8 Skrevet 6. november 2021 Og hva slags innovasjon står du for selv, TS? Anonymkode: b1420...d76 2
Maskulino Skrevet 7. november 2021 #9 Skrevet 7. november 2021 Det er noen år siden jeg så europeisk tv eller film, for å si det slik. Foregår ingenting i Europa fremover. Foruten tysk bil industri og servicebransje innen IT har vel ikke Europa så mye å by på. Pga fødselstallene, kvinner ut i 100% stilling og et skattenivå som knuser de unges evne til å kjøpe bolig, slik at de "uføre" og pensjonistene kan slippe å jobbe, er vi vel mer eller mindre ferdig. Ingen ønsker en slik økonomi i Europa, da vi alle ville vært tjent med en stor hjemlig befolkningsvekst, men politikerne stiller til valg på å dele ut mer og mer velferdsgoder, som skal finansieres av de som egentlig burde fått bruke pengene sine på å få og oppdra barn. Antyder man at det burde være en fremtid for europeiske folkeslag, blir jo folk sinte og sier at araberne skal ha en plass å bo. Fremtiden tilhører Kina, USA og araberne.
Entern Skrevet 7. november 2021 #10 Skrevet 7. november 2021 USA har ikke mye til fremtid nei. Fremtiden tilhører nok dessverre Kina. 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #11 Skrevet 7. november 2021 Entern skrev (15 timer siden): USA har ikke mye til fremtid nei. Fremtiden tilhører nok dessverre Kina. Kina med deres lave fødselstall vil bli gammelt og ubetydelig før de når noen status av betydning for verden. Et land som kun har gitt verden korona, handelskriger og drevet folkemord på religiøse minoriteter i tråd med ateismen og kommunismens mål. Og som nå truer verdens eksistens ved å ikke oppfylle klimamålene sine. Anonymkode: d17c8...5a5 2
Entern Skrevet 7. november 2021 #12 Skrevet 7. november 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kina med deres lave fødselstall vil bli gammelt og ubetydelig før de når noen status av betydning for verden. Et land som kun har gitt verden korona, handelskriger og drevet folkemord på religiøse minoriteter i tråd med ateismen og kommunismens mål. Og som nå truer verdens eksistens ved å ikke oppfylle klimamålene sine. Anonymkode: d17c8...5a5 Merk: jeg sa «dessverre». Kina er en grusom stat, håper du har rett 👍 1
Gjest Inverto Skrevet 11. november 2021 #13 Skrevet 11. november 2021 Vet du i det hele tatt hva begrepet 'Eurotrash' betyr?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå