AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #1 Skrevet 6. november 2021 Noen som har pergo urban oak, reclaimed grey oak eller en lysere/mørkere variant i grått? Fornøyd? Synes også svart og mørk brun er fin men redd jeg går lei av de fort. Vi flytter rett over nyttår og skal pusse opp, men tenkte handle inn om det kommer på salg. Er et grått ikea kjøkken der fra før så kanskje det fort blir litt for mørkt? Anonymkode: 48cfc...233
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #2 Skrevet 6. november 2021 Det blir veldig, veldig mørkt. Dette er jo smak og behag, men jeg synes forsåvidt ikke de gulvene er spesielt fine heller, og det er en gåte for meg hvorfor man velger mørkt laminatgulv fremfor oljet parkett. Hvis slitestyrke/barnevennlighet er en faktor, ville jeg valgt Marmoleum Click fra Forbo (klikk-linoleum), kommer i mange nydelige farger. Anonymkode: e1fd1...9d6
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #3 Skrevet 6. november 2021 28 minutter siden, AnonymBruker said: Det blir veldig, veldig mørkt. Dette er jo smak og behag, men jeg synes forsåvidt ikke de gulvene er spesielt fine heller, og det er en gåte for meg hvorfor man velger mørkt laminatgulv fremfor oljet parkett. Hvis slitestyrke/barnevennlighet er en faktor, ville jeg valgt Marmoleum Click fra Forbo (klikk-linoleum), kommer i mange nydelige farger. Anonymkode: e1fd1...9d6 Ønsker laminat som tåler mye vann og har overflate som ikke ripes eller får hakk (små barn og dyr, orker ikke bekymre meg for vannskader og reperasjoner). Ser ikke ut som dette fra forbo tåler vann da det skal vaskes sjeldent med godt oppvridd klut? Liker også pergo sine pga strukturen Anonymkode: 48cfc...233
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #4 Skrevet 6. november 2021 Vi har Pergo Burnt Oak. Veldig fornøyde med det, ikke for brunt, ikke for grått, ikke for mørkt, ikke for lyst. Helt perfekt balanse mellom alt, og passer til alt 😊 Anonymkode: 55a31...4ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå