Gå til innhold

Hva mener du er en god soveromstemperatur?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ihvertfall under 15 grader, helst kaldere.

Anonymkode: ddc78...a3a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjerne rundt 0. Sover med vinduet oppe hele året. 

Anonymkode: abb6c...905

• Liker 1
Skrevet

Ca 12 grader

Anonymkode: db4c1...f2a

Skrevet

Så kjølig som jeg får det med vinduet åpent. Sover med et tomt dynetrekk på sommerhalvåret og en sommerdyne på vinteren, med et pledd i nærheten i tilfelle det blir skikkelig kaldt.

Anonymkode: 392c5...5d9

• Liker 1
Skrevet

Når det er så kaldt på gulvet at det gjør vondt å gå på det uten ullsokker. Jeg har vinduet åpent 24/7, også hele vinteren. Foretrekker når det er så kaldt at nesa gjør vondt av kulden. 

Anonymkode: d3c44...8cf

• Liker 2
Skrevet

Vi har vinduet oppe til det bli kuldegrader. Så dermed er vi på den kalde sida når det gjelder temperatur på soverommet. 

Skrevet

12-18 er komfortabelt  med dyne. 22-24 er komfortabelt med dynetrekk uten dyne inni. Det mellom og det over 24 er ekkelt varmt å sove i

Skrevet

15 er perfekt! 12-18 er fint. Jeg hater å svette om natta, noe jeg gjør stadig mer med økende alder.

• Liker 1
Skrevet

12-15 er trivselstempen min. 

Nå deler jeg rom med en baby så kan ikke ha det så kaldt som jeg ønsker. Er vel på 18-19 grader nå.

Uten samsoving med barn er vinduet åpent året rundt. Sover i trusa med thermodyne utenom på sommeren da jeg må bytte til tynn dyne. ( Jeg får ikke sove med bare et dynetrekk over meg.)

23 grader hadde endt i hodepine og dårlig søvn for meg og det hadde faktisk vært uaktuelt å delt soverom dersom mannen ville ha det så varmt.

Anonymkode: 124c1...a22

Skrevet

15-18, sover alltid med åpent vindu og vet ikke temperaturen varierer litt med utetemperaturen.

Anonymkode: fa692...25b

Skrevet

Så kaldt som mulig egentlig. Har vinduet åpent hele året.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...