Hva gjør jeg nå Skrevet 6. november 2021 #1 Skrevet 6. november 2021 Jeg ønsker tips til hvordan å håndtere en vanskelig situasjon.. Min forlovede gikk i fra meg, brått og brutalt. Dette var av personlige grunner som gjorde at han trengte å være for seg selv. Dette kom kun frem i senere tid. Jeg brukte lang tid på å komme meg, jeg var såret og forvirret over hvorfor han ikke elsket meg (Som var grunnen han brukte når han gikk i fra meg..) Da vi fikk litt kontakt igjen, fortalte han meg at han hadde ligget med mange jenter siden. (Igjen, kun en løgn han sa for å holde meg på avstand.) Dette var tungt å høre for meg, å min reaksjon var da å gå ut på fest med en gammel venn jeg har en personlig historie med. Min forlovede har et stort hat for han, og det var alltid problemer om vi hadde kontakt. Derfor kuttet jeg han ut av mitt liv i forholdet. Jeg var dumpet av mannen jeg elsket, jeg var uelsket og alene. Så jeg fikk et overfladisk forhold til kompisen min og vi hadde et lite forhold i noen uker. Uten noen form for følelse for meg. Etter en tid fikk jeg god kontakt med forloveden igjen, og vi avtalte å ha et åpent og "casual" forhold en stund for å teste. Plutselig kommer det frem at han vet om meg og kompisen min sitt forhold. Dette er utilgivelig. Dette er noe som gjør at vi aldri vil finne tilbake til hverandre. Uansett hvor mye han elsker meg. Likevel er vi noen ganger med hverandre. Likevel har vi kun sex med hverandre. Men han er alltid litt sint, og ønsker sjeldent å snakke sammen.. Jeg elsker han for mye, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg er den som har vært såret og sint i lang tid. Han løy jo til meg om å ikke elske meg. Han løy om å ha sex med andre, FOR at jeg skulle gå videre. Når jeg går videre så har JEG ødelagt han å vil aldri klare å fortjene han igjen.. ? Jeg vet ikke .. Han ser ingen tid i sin fremtid der han vil elske noen andre. Det gjør ikke jeg heller.. , men jeg synes ikke at det er rettferdig og holde meg på en arms lengde for å ha meg for det han ønsker men ikke mer. Ikke når jeg elsker han så mye, og har det så vondt i meg hver gang han stenger meg ute.. Lang historie, og mye manglende detaljer.. (Som at samtalene til meg og kompisen ble sendt til forloveden min for å sabotere for oss... Med mer.. ) Noen råd til hvordan å håndtere han, eller få han til å gi meg en sjanse til å forklare meg? Jeg klarer ikke å gi slipp..
Trolltunge Skrevet 6. november 2021 #2 Skrevet 6. november 2021 Ikke helt det samme, men både jeg og min mann hadde sex med andre da vi hadde et brudd. Han med flere, jeg med en. Likt i at han reagerte på samme måte som mannen du elsker. At jeg hadde hatt sex med annen var ikke til å leve med. Blås i hva han hadde gjort liksom. Like for like, sa jeg. Vi var ikke sammen. Takler ikke du dette, selv hva du har gjort før og etter bruddet (han var skyld i bruddet av andre årsaker), da har vi ingen sjanse. Jeg nekter å si unnskyld og legge meg flat for noe jeg gjorde da vi IKKE VAR SAMMEN. På grunn av deg til og med. Dette er noen år siden nå. Da jeg ikke beklaget eller la meg flat, ikke ga ham mulighet til å bruke det mot meg engang, så klarte han faktisk å legge det til side. Vi er gift. Det er aldri et tema. Jeg hadde fremdeles ikke akseptert at han brukte det mot meg, men overså egen del i alt. Jeg tror det er det lureste. Jatter du med og beklager vil han bruke det. Du blir aldri ferdig med det, selv om han gir en ny sjanse. 3
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #3 Skrevet 6. november 2021 2 hours ago, Trolltunge said: Ikke helt det samme, men både jeg og min mann hadde sex med andre da vi hadde et brudd. Han med flere, jeg med en. Likt i at han reagerte på samme måte som mannen du elsker. At jeg hadde hatt sex med annen var ikke til å leve med. Blås i hva han hadde gjort liksom. Like for like, sa jeg. Vi var ikke sammen. Takler ikke du dette, selv hva du har gjort før og etter bruddet (han var skyld i bruddet av andre årsaker), da har vi ingen sjanse. Jeg nekter å si unnskyld og legge meg flat for noe jeg gjorde da vi IKKE VAR SAMMEN. På grunn av deg til og med. Dette er noen år siden nå. Da jeg ikke beklaget eller la meg flat, ikke ga ham mulighet til å bruke det mot meg engang, så klarte han faktisk å legge det til side. Vi er gift. Det er aldri et tema. Jeg hadde fremdeles ikke akseptert at han brukte det mot meg, men overså egen del i alt. Jeg tror det er det lureste. Jatter du med og beklager vil han bruke det. Du blir aldri ferdig med det, selv om han gir en ny sjanse. Helt enig! Jeg har vært i noe lignende. Mannen brukte noe mot meg som skjedde før hans tid, og syntes det veide så langt tyngre enn det at jeg busted han i å ha spart på en haug av sexvideoer av han og eksen seks måneder inn i forholdet vårt. Forstå det den som kan. Jeg brukte samme metode og det hjalp til slutt. Anonymkode: a38cc...ec5 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå