tuji Skrevet 6. oktober 2005 #1 Skrevet 6. oktober 2005 Jeg trenger en ny flytende eyeliner, og vil ha en med tusj-lignende tupp. Fra før har jeg en Chanel-eyeliner med kost, og det er så vanskelig å få jevnt. Tips?
Smilla78 Skrevet 6. oktober 2005 #2 Skrevet 6. oktober 2005 Artliner fra Lancome er bra. Lòreal sin superliner er også bra. Lett å få jevn og tegner tynn, fin strek.
LilleBille Skrevet 6. oktober 2005 #3 Skrevet 6. oktober 2005 Har brukt Kanebo til nå - og har vært veldig fornøyd med den - men har nå prøvd HR sin - og den er super.
Gjest Gjesta Skrevet 6. oktober 2005 #5 Skrevet 6. oktober 2005 Kanebo sin har veldig tynn og fin spiss, og er lett å få fin og jevn. I tillegg kan du kjøpe refill i form av "blekkpatroner", som gjør at den er relativt billig i bruk. Jeg har også lineren fra YSL med pensel, men den er umulig å bruke i forhold.
birgitte242 Skrevet 6. oktober 2005 #6 Skrevet 6. oktober 2005 Ja! Artliner fra Lancome er helt suveren, har tusjtupp og er bare utrolig lett å få perfekt.
Gjest Gjesta Skrevet 6. oktober 2005 #7 Skrevet 6. oktober 2005 Ja! Artliner fra Lancome er helt suveren, har tusjtupp og er bare utrolig lett å få perfekt. ← Men Kanebo sin er tynnere i spissen (og også tynnere enn den fra Rubinstein, som jeg også har hatt en gang i tiden).
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2005 #8 Skrevet 6. oktober 2005 Revlon Colorstay er bra! Holder også lenge og er ikke av de dyreste.
Gjest Tristessa Skrevet 6. oktober 2005 #9 Skrevet 6. oktober 2005 Jeg liker Body Shop sin, tusjtupp, lett å legge og er dessuten rimelig.
tuji Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter #11 Skrevet 7. oktober 2005 Kanebo hadde jo pensel den, ikke tusj. Jeg kjøpte Artliner, og den var akkurat sånn som jeg vil ha det. Takk for tipset!
Gjest Gjesta Skrevet 7. oktober 2005 #12 Skrevet 7. oktober 2005 Kanebo hadde jo pensel den, ikke tusj. Jeg kjøpte Artliner, og den var akkurat sånn som jeg vil ha det. Takk for tipset! ← Da kikket du på 38-grader-lineren. Den vanlige i gullfarget hylster har tusjspiss (jeg har den foran meg nå, as I speak).
En som vet Skrevet 7. oktober 2005 #13 Skrevet 7. oktober 2005 Leste i det nye Makeup & Hår-bladet at de anbefalte Body Shop sin flytende eyeliner med tusj-tupp. Tror den koster rundt 90 kr...
Tusseline Skrevet 7. oktober 2005 #14 Skrevet 7. oktober 2005 Leste i det nye Makeup & Hår-bladet at de anbefalte Body Shop sin flytende eyeliner med tusj-tupp. Tror den koster rundt 90 kr... ← Den er jeg også fornøyd med. Ble kåret til "årets beste flytende eyeliner".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå