AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #1 Skrevet 6. november 2021 Dine beste råd for å komme over et veldig hardt og sorgfullt brudd? Anonymkode: a31cf...a13 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #2 Skrevet 6. november 2021 Skriv ned alt som var kjipt med forholdet/eksen, og les det med jevne mellomrom. Om det bare handler om hvor jævlig du føler deg etter å ha blitt dumpa, skriv det ned. Det er bedre å bli sint enn å gå rundt og synes synd på deg selv. Og det går over, tro meg! ❤ Anonymkode: 9f636...6c6 4
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #3 Skrevet 6. november 2021 Passer nok ikke for alle, men for meg var det å finne noen å ha sex med uten noen forpliktelser. Sex var beste medisinen for meg for å få utløp for alt av innestengte følelser, stress, usikkerhet osv Anonymkode: 688fa...6ea 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #4 Skrevet 6. november 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: Passer nok ikke for alle, men for meg var det å finne noen å ha sex med uten noen forpliktelser. Sex var beste medisinen for meg for å få utløp for alt av innestengte følelser, stress, usikkerhet osv Anonymkode: 688fa...6ea Du er på kvinneguiden. Damene her inne er for prektige for sånnt, og her skal alt kureres med kvasi-selvhjelps prat og hjertemojier. Når det er sagt så er rådet ditt spot on. Et brudd er nemlig et brudd. Slutt å sitt hjemme å synes synd på deg selv og se det fra den positive siden. Du er fri og singel. Livet er på vei oppover. Så er det jo ikke alle som er attraktive nok til å enkelt finne seg noen å ha sex med selv om kvinner egentlig bare trenger å knipse med fingrene så er det jo ikke så fett å rebounde med en 3’er liksom 😂 Anonymkode: aa524...2dc
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #5 Skrevet 7. november 2021 Tiden leger faktisk alle sår, en dag er du på et sted hvor dette ikke gjør vondt lengre. Men veien dit er tung. Men synes likevel det er positivt å tenke på.. om du kjenner etter, skriver dagbok, så vil du merke at det sakte men sikkert blir bedre. Lysere tider er i vente! Jeg er veldig for alt som kan distrahere fra sorgen, og å fokusere på seg selv, ta vare på seg selv. Det beste tipset som du sikkert har hørt til det kjedsommelige, er å trene. Jeg lover, det hjelper enormt på kropp og sjel! Gå lange turer, prøv litt yoga og meditasjon, eller kom deg på SATS og virkelig pump ut aggresjonen og sorgen. Man tenker jo på han/henne hele tiden, og av en eller annen merkelig grunn så føles det bedre å kverne på det imens man løper på en tredemølle enn når man sitter i sofaen. Pluss man får jo endorfiner, blir gladere, friskere, sover bedre, føler seg bedre, ser bedre ut. Samme med klisjeene om å klippe håret, kjøpe noen nye klær, ta noe hudpleie eller fotpleie e.l. Noe som gjør at du har det bra med deg selv. Det hjalp meg også å fikse ting hjemme, rydde og kaste og selge på finn, male den veggen som har blitt litt skjoldete, bytte litt om på interiøret. Hjem og interiør er litt hobby for meg, så da jeg satt igjen noen prosjekter hjemme så tok det mye fokus og ga meg mye glede. Har du kanskje noen hobbyer eller interesser du kan dyrke litt mer, om du liker å sy eller male eller ønsker å lære deg fransk eller lære deg noen gode matretter e.l. ? Noe annet å fokusere på og som gir mestringsfølelse er bra. Den forferdelige kjærlighetssorgen vil minke med tiden, så det handler mye om å bare prøve å ha det best mulig imens man venter. Anonymkode: 8da72...6d1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå