AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #1 Skrevet 6. november 2021 Ja, når la du din baby på eget rom? Har googlet meg ihjel, men gjengangeren er "når babyen er klar for det". Javel, men når er det? Hvordan vet jeg det? Babyen min er nå seks mnd og begynner å få dårlig plass i bedsidecriben. Føler egentlig selv at det er tidlig, hadde sett for meg å dele rom til ca 12 mnd. Men jeg har ikke plass til sprinkelseng på mitt rom. Hvordan løser andre dette? 😕 Anonymkode: cf92f...5ff
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #3 Skrevet 6. november 2021 Ca 5,5 mnd. Da hadde jeg hatt noen netter på sofaen i forkant, og oppdaget at han sov mye bedre om han lå alene, enn hvis jeg kom inn i løpet av kvelden. Anonymkode: d0dc4...cc7 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #4 Skrevet 6. november 2021 5,5mnd her også. Hun sover mye bedre uten at vi kommer inn til forskjellige tider. Anonymkode: e915d...668 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #5 Skrevet 6. november 2021 Samsover fortsatt med min snart 3-åring Anonymkode: eb447...e13
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #6 Skrevet 6. november 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Ja, når la du din baby på eget rom? Har googlet meg ihjel, men gjengangeren er "når babyen er klar for det". Javel, men når er det? Hvordan vet jeg det? Babyen min er nå seks mnd og begynner å få dårlig plass i bedsidecriben. Føler egentlig selv at det er tidlig, hadde sett for meg å dele rom til ca 12 mnd. Men jeg har ikke plass til sprinkelseng på mitt rom. Hvordan løser andre dette? 😕 Anonymkode: cf92f...5ff 3 uker gammel fordi han sov så lett og trengte den roa. Hendte jeg satt å sov i stolen ved siden av om han var urolig. Lillebror sov på eget rom fra 6 mnd gammel, han hadde andre behov enn storebror. Anonymkode: bfdaf...331 1
boblevann Skrevet 6. november 2021 #7 Skrevet 6. november 2021 Ca 10 mnd han kommer dog fortsatt inn i løpet av natta, nå er han 2 år.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #9 Skrevet 6. november 2021 Da han var 4 måneder gammel. Anonymkode: 1756c...74b 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #10 Skrevet 6. november 2021 Eldste var nesten tre år og flyttet til eget rom da andremann kom. Yngste har akkurat fylt to år, og vi sover på samme rom fortsatt. Har en sprinkelseng (der vi har tatt bort den ene siden) som står helt inntil voksensenga, og hen bytter på å sove i voksensenga og i sin egen seng. Anonymkode: 929bf...623
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #12 Skrevet 6. november 2021 På dagen 6 mnd. Da hadde vi opplevd stadig hyppigere oppvåkninger de siste månedene og ryggen min var vooond! etter sideliggende amming og ei dårlig madrass. Baby sov bedre og mer sammenhengende allerede første natta. Anonymkode: c34ae...3d6 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #14 Skrevet 6. november 2021 Etter 5.5 mnd. Da sov både han og jeg så dårlig at vi var nødt til å forsøke noe nytt. Og ettersom vi gikk fra ti til to-tre oppvåkninger per natt fra første natt forble han på eget rom. Som treåring sover han fremdeles elendig om vi, og da særlig jeg, er i samme rom 🙈 Anonymkode: 970d4...316
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå