Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å bestille time hos salong for å få finere og mer symmetrisk fasong på øyenbrynene, men lurer på om jeg må spare ut litt hår da? 😅 Jeg har ikke så mye å fjerne nå med tanke på tykkelse på brynene, men mulig de kan ordne og nappe en del alikevel om de farger først? Har aldri gjort dette før som dere skjønner. Håper noen med erfaring kan hjelpe en stakkar :)

Anonymkode: ee912...28e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er ofte småhår de fjerner med voksing. napping er mer for form, de farger hårene og fjerner evt der det trengs for form. har heller ikke mye hår,og ofte kun et par hår som nappes. etter å vært på salong så farger jeg bryna selv. da er det bare å vedlikeholde formen 😊

det kan også være du bør sjekke ut eks brynslaminering dersom du har lite bryn. 

Anonymkode: f09f4...066

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

det er ofte småhår de fjerner med voksing. napping er mer for form, de farger hårene og fjerner evt der det trengs for form. har heller ikke mye hår,og ofte kun et par hår som nappes. etter å vært på salong så farger jeg bryna selv. da er det bare å vedlikeholde formen 😊

det kan også være du bør sjekke ut eks brynslaminering dersom du har lite bryn. 

Anonymkode: f09f4...066

Kanskje det er brynslaminering jeg bør prøve da.. Jeg har en del hår, men jeg ønsker litt fyldige bryn, bare at de ser mer stelt ut om du skjønner.

Får stikke innom en salong og høre, takk for svar :)

Anonymkode: ee912...28e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...