AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #1 Skrevet 6. november 2021 Er gravid i uke 38 + 0, og merker omtrent ingen endringer i brystene. Brystvortene er riktignok blitt større, men thats it. Ikke antydning til råmelk. Ikke tyngdefølelse, har ikke inntrykk av at de er blitt noe særlig større. De er ikke spesielt store i utgangspunktet, men jeg er ikke flatbrystet liksom. En liten håndfull. Er det normalt at det ikke har skjedd mer på «brystfronten» enda? Er engstelig for at jeg ikke kommer til å produsere melk. Hadde ømme bryster i første trimester, men heller ikke det har jeg hatt siden. Anonymkode: 3b089...733
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #2 Skrevet 6. november 2021 Jeg merket ikke noen endring i størrelse eller tyngdefølelse før melken kom etter fødsel. Jeg var ikke øm i brystene, heller ikke i første trimester. I første svangerskap hadde jeg litt lekkasje av råmelk den siste tiden, i andre svangerskap så jeg absolutt ingenting til det heller. Jeg er vel det en kan kalle flatbrystet, brystene er i hvert fall veldig små. Jeg bekymret for hvordan det skulle gå med melkeproduksjonen første gangen. Men jeg fikk mye melk raskt begge ganger, og hadde utfordringer med overproduksjon andre gang. Anonymkode: b8611...1a4 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #3 Skrevet 6. november 2021 Med eldste vokste puppene mye i første trimester før de gikk tilbake omtrent til utgangspunktet frem mot termin. Fikk mye og raskt melk og gigapupper etter fødsel - aner ikke om jeg hadde råmelk før fødsel, forsøkte aldri å trykke noe ut. Med andremann vokste ikke puppene noe. Like raskt og like mye melk, men ikke de gigantiske sprengte puppene etter fødsel som med første. Knappe to år mellom barna og ca ett år mellom ammeslutt med første og fødsel med andre. Brystvortene endret seg ikke verken i farge eller størrelse i noen av svangerskapene - de ser akkurat ut som før jeg ble gravid. Anonymkode: a435d...2fc 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #4 Skrevet 6. november 2021 Jeg hadde riktignok høvelig store bryster fra før, men er uke 40+0 i dag og har fortsatt ikke merket noen store endringer utover at brystvortene er blitt mørkere og større. Kjennes helt vanlige ut og gamle bher passer perfekt - men jeg orker ikke bekymre meg. Håper å få til amming og ser frem til å prøve - det går nok sikkert fint både med meg og deg (og blir vi plaget finnes det bra MME)! Anonymkode: aa315...71b 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #5 Skrevet 6. november 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Er gravid i uke 38 + 0, og merker omtrent ingen endringer i brystene. Brystvortene er riktignok blitt større, men thats it. Ikke antydning til råmelk. Ikke tyngdefølelse, har ikke inntrykk av at de er blitt noe særlig større. De er ikke spesielt store i utgangspunktet, men jeg er ikke flatbrystet liksom. En liten håndfull. Er det normalt at det ikke har skjedd mer på «brystfronten» enda? Er engstelig for at jeg ikke kommer til å produsere melk. Hadde ømme bryster i første trimester, men heller ikke det har jeg hatt siden. Anonymkode: 3b089...733 Ingen endring i første svangerskap før ungen kom ut her Anonymkode: 215c0...170 1
Gjest bienvilleparish Skrevet 6. november 2021 #6 Skrevet 6. november 2021 Ingen forskjell på mine før 2 dager etter fødsel. Da 3 doblet de seg og melka kom.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #7 Skrevet 6. november 2021 Merket egentlig aldri noe forskjell tror jeg😆 verken før eller etter fødsel. Hadde melk til to omtrent, så evig nok. Fullammet i 8 mnd, og puppene har egentlig ikke forandret seg etter det heller🤔 Anonymkode: dc508...017 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #8 Skrevet 6. november 2021 Takk for svar folkens 🤗 Det var betryggende. Ts Anonymkode: 3b089...733
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #9 Skrevet 6. november 2021 Hadde litt større pupper, men ingen råmelk. Var fører da melken kom etter fødsel at de ble kjempestore og sprengte og det kom melk så ikke stress med det Anonymkode: bdcb2...bd5 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #10 Skrevet 6. november 2021 Ingen endring før jeg kom på barsel her. Hadde sett så fram til større pupper som gravid, men de bittesmå puppene forble akkurat like bittesmå😅 Da melka kom ble de sikkert 2-3 ganger større🙈 Anonymkode: 86a94...936 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå