AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #1 Skrevet 6. november 2021 Må bli veldig kostbart å skifte ut alt interiør hele tiden. Jeg kjøper gjerne kvalitet og dyre gjenstander, men har ikke råd og ser heller ikke behovet av å skifte ut hele tiden. Anonymkode: 7612c...d2e 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #2 Skrevet 6. november 2021 Jeg bytter ut en del, synes det er gøy med forandring. Men kjøper det meste av det på Finn og loppis ol, og selger videre, som regel til omtrent samme pris som jeg kjøpte for. Så har ikke sÅ dårlig samvittighet verken for pengebruk eller miljø. Anonymkode: 71a91...aa5
sommermor Skrevet 6. november 2021 #3 Skrevet 6. november 2021 Ikke her iallefall. Det jeg kjøpte siste var en pute på Fretex.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #4 Skrevet 7. november 2021 Skifter ofte, da jeg har flytta ofte. Møbler og ting blir ødelagt under flytting. Mange ting. Har også måttet selge møbler for å rett og slett få råd til flytting. Ved siste flytting tok det meg fire måneder å få råd til seng igjen… Har derfor vent meg til å ha lite ting, og kun ha et par få «ting» i stua, de to tingene er enkle å skifte ut ved ønsker… Anonymkode: 8710e...2e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå