Gå til innhold

Dama fiser mye.. vet ikke hva jeg skal gjøre.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dama mi plager meg med fis :(  Det er så grusomt at det stikker i nesa.. Her om dagen slapp hun DEN bomben når vi lå i senga og det virker som hun vil at jeg skal plages med det. Hun dusjer svært sjeldent. Bruker kun deodorant i armhulen og vasker seg litt i skrittet, men ellers lar hun rumpen være uvasket.. Det er så grusomt at jeg av og til holder på å svime av :(

Anonymkode: fc6ab...cec

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Æsj. Fiser hun ute blant folk også? For eksempel i middagsbesøk med sviger?

Skjønner ikke at du holder ut.

Anonymkode: 08559...8f6

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo du som velger å være med henne, hvis dette er så turn off, så må du jo bare gjøre det slutt. 

Anonymkode: 24084...492

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Æsj. Fiser hun ute blant folk også? For eksempel i middagsbesøk med sviger?

Skjønner ikke at du holder ut.

Jeg har ikke noe valg :( Har prøvd p gjøre det slutt flere ganger men hun tvinger meg til å bli i forholdet.. Ute blant folk er hun verdens snilleste og høfligste dame men med engang vi kommer innfor 4 vegger så er det pån igjen med tortur og fising :( Det er så sterk lukt innimellom at jeg tror jeg skal dø..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er jo du som velger å være med henne, hvis dette er så turn off, så må du jo bare gjøre det slutt. 

Anonymkode: 24084...492

Jeg får ikke lov :( 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har ikke noe valg :( Har prøvd p gjøre det slutt flere ganger men hun tvinger meg til å bli i forholdet.. Ute blant folk er hun verdens snilleste og høfligste dame men med engang vi kommer innfor 4 vegger så er det pån igjen med tortur og fising :( Det er så sterk lukt innimellom at jeg tror jeg skal dø..

Mann deg opp og gjør det slutt hvis du ikke vil være i forholdet. Om nødvendig, stikk mens hun er på jobb og Kutt all kontakt i etterkant. Ferdig

• Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Mann deg opp og gjør det slutt hvis du ikke vil være i forholdet. Om nødvendig, stikk mens hun er på jobb og Kutt all kontakt i etterkant. Ferdig

Jeg prøvde å stikke av engang men hun tok meg igjen :( Når hun kommer hjem fra jobb så er det pån igjen med fising.. Jeg er så lei :( 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det værste er at hun får en sånn ond latter hver gang hun ser jeg vrir meg i fis :( Nå er det jo helg og da har hun ekstra mye tid til å plage meg med dette :( 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fatter ikke at folk går fem på hver gang sånne tråder dukker opp, det stinker troll og tull lang veg

• Liker 20
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg prøvde å stikke av engang men hun tok meg igjen :( Når hun kommer hjem fra jobb så er det pån igjen med fising.. Jeg er så lei :( 

Kjøp sånn luftfrisker, ha den på innerlomma, sammen med ei flaske konjakk. Dere er ment for hverandre, det må du aldri tvile på.

Anonymkode: 29969...c3e

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun slapp tidenes gassutslipp nå nettopp :( Jeg prøvde å gjemme meg på rommet men hun kommer bare etter med den værste stanken som svir i nesa :( Hun har til og med sagt at hun holder igjen fisene på jobb og slipper dem når hun kommer hjem.. bare for å gjøre det mest mulig forferdelig for meg :( Det er jo rene tåregassen :( 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hun slapp tidenes gassutslipp nå nettopp :( Jeg prøvde å gjemme meg på rommet men hun kommer bare etter med den værste stanken som svir i nesa :( Hun har til og med sagt at hun holder igjen fisene på jobb og slipper dem når hun kommer hjem.. bare for å gjøre det mest mulig forferdelig for meg :( Det er jo rene tåregassen :( 

Stakkers deg. Synes du skal ringe politiet for prompetortur 

Anonymkode: 2a4f6...751

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå fikk jeg meg en god latter her jeg ligger å ikke får sove... mens kjæresten min sover søtt ved min side. Han slapp en fis i søvne, men det er ikke så unaturlig. Vinduet er også åpent. 

😂😂😂

Anonymkode: 5a559...c36

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...