AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #1 Del Skrevet 6. november 2021 Dama mi plager meg med fis Det er så grusomt at det stikker i nesa.. Her om dagen slapp hun DEN bomben når vi lå i senga og det virker som hun vil at jeg skal plages med det. Hun dusjer svært sjeldent. Bruker kun deodorant i armhulen og vasker seg litt i skrittet, men ellers lar hun rumpen være uvasket.. Det er så grusomt at jeg av og til holder på å svime av Anonymkode: fc6ab...cec 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #2 Del Skrevet 6. november 2021 Æsj. Fiser hun ute blant folk også? For eksempel i middagsbesøk med sviger? Skjønner ikke at du holder ut. Anonymkode: 08559...8f6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #3 Del Skrevet 6. november 2021 Det er jo du som velger å være med henne, hvis dette er så turn off, så må du jo bare gjøre det slutt. Anonymkode: 24084...492 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #4 Del Skrevet 6. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Æsj. Fiser hun ute blant folk også? For eksempel i middagsbesøk med sviger? Skjønner ikke at du holder ut. Anonymkode: 08559...8f6 Jeg har ikke noe valg Har prøvd p gjøre det slutt flere ganger men hun tvinger meg til å bli i forholdet.. Ute blant folk er hun verdens snilleste og høfligste dame men med engang vi kommer innfor 4 vegger så er det pån igjen med tortur og fising Det er så sterk lukt innimellom at jeg tror jeg skal dø.. Anonymkode: fc6ab...cec 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #5 Del Skrevet 6. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er jo du som velger å være med henne, hvis dette er så turn off, så må du jo bare gjøre det slutt. Anonymkode: 24084...492 Jeg får ikke lov Anonymkode: fc6ab...cec 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #6 Del Skrevet 6. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har ikke noe valg Har prøvd p gjøre det slutt flere ganger men hun tvinger meg til å bli i forholdet.. Ute blant folk er hun verdens snilleste og høfligste dame men med engang vi kommer innfor 4 vegger så er det pån igjen med tortur og fising Det er så sterk lukt innimellom at jeg tror jeg skal dø.. Anonymkode: fc6ab...cec Mann deg opp og gjør det slutt hvis du ikke vil være i forholdet. Om nødvendig, stikk mens hun er på jobb og Kutt all kontakt i etterkant. Ferdig Anonymkode: 08559...8f6 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #7 Del Skrevet 6. november 2021 Si at hun må spise mindre karbohydrater. Anonymkode: a18f5...26b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #8 Del Skrevet 6. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Mann deg opp og gjør det slutt hvis du ikke vil være i forholdet. Om nødvendig, stikk mens hun er på jobb og Kutt all kontakt i etterkant. Ferdig Anonymkode: 08559...8f6 Jeg prøvde å stikke av engang men hun tok meg igjen Når hun kommer hjem fra jobb så er det pån igjen med fising.. Jeg er så lei Anonymkode: fc6ab...cec 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #9 Del Skrevet 6. november 2021 Så var det helg igjen og trollene kommer ut. Anonymkode: a742a...86d 42 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #10 Del Skrevet 6. november 2021 Det værste er at hun får en sånn ond latter hver gang hun ser jeg vrir meg i fis Nå er det jo helg og da har hun ekstra mye tid til å plage meg med dette Anonymkode: fc6ab...cec 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jentegutt Skrevet 6. november 2021 #11 Del Skrevet 6. november 2021 Fatter ikke at folk går fem på hver gang sånne tråder dukker opp, det stinker troll og tull lang veg 20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #12 Del Skrevet 6. november 2021 Dette var en dårlig trolletråd.. Anonymkode: f02ae...322 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #13 Del Skrevet 6. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg prøvde å stikke av engang men hun tok meg igjen Når hun kommer hjem fra jobb så er det pån igjen med fising.. Jeg er så lei Anonymkode: fc6ab...cec Kjøp sånn luftfrisker, ha den på innerlomma, sammen med ei flaske konjakk. Dere er ment for hverandre, det må du aldri tvile på. Anonymkode: 29969...c3e 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #14 Del Skrevet 6. november 2021 Hun slapp tidenes gassutslipp nå nettopp Jeg prøvde å gjemme meg på rommet men hun kommer bare etter med den værste stanken som svir i nesa Hun har til og med sagt at hun holder igjen fisene på jobb og slipper dem når hun kommer hjem.. bare for å gjøre det mest mulig forferdelig for meg Det er jo rene tåregassen Anonymkode: fc6ab...cec 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #15 Del Skrevet 6. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hun slapp tidenes gassutslipp nå nettopp Jeg prøvde å gjemme meg på rommet men hun kommer bare etter med den værste stanken som svir i nesa Hun har til og med sagt at hun holder igjen fisene på jobb og slipper dem når hun kommer hjem.. bare for å gjøre det mest mulig forferdelig for meg Det er jo rene tåregassen Anonymkode: fc6ab...cec Stakkers deg. Synes du skal ringe politiet for prompetortur Anonymkode: 2a4f6...751 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hero1 Skrevet 6. november 2021 #16 Del Skrevet 6. november 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg får ikke lov Anonymkode: fc6ab...cec Er du tøffel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hero1 Skrevet 6. november 2021 #17 Del Skrevet 6. november 2021 Dette er trolling. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #18 Del Skrevet 7. november 2021 Nå fikk jeg meg en god latter her jeg ligger å ikke får sove... mens kjæresten min sover søtt ved min side. Han slapp en fis i søvne, men det er ikke så unaturlig. Vinduet er også åpent. 😂😂😂 Anonymkode: 5a559...c36 6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 7. november 2021 #19 Del Skrevet 7. november 2021 Dette var bare utrolig dårlig 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 7. november 2021 #20 Del Skrevet 7. november 2021 Det er sunt å fise🤘 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå