AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #1 Skrevet 6. november 2021 Vi har lyst til å se en film, men bruker alltid såå lang tid på å bestemme oss. Vi har ganske ulik filmsmak, men bøyer oss ofte for den andre slik at vi "ser alt". Vi så mye film før, men etter at seriene kom så har det blitt færre. Så av nyere filmer har vi ikke sett alt for mye... vet liksom ikke hva som har kommet de siste årene som er bra. Forslag?? Eneste ønsket jeg har for kvelden er at det ikke er en skikkelig dyp psykologisk film. Må holde meg våken Anonymkode: 77d4b...ace
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #2 Skrevet 6. november 2021 Dødelig våpen 1 Dødelig våpen 2 Dødelig våpen 3 Anonymkode: b0286...86f
Lykke Li Skrevet 6. november 2021 #7 Skrevet 6. november 2021 Den nye Suicide squad har underholdningsverdi, men ikke så mye utover det. Vi koste oss med den en kveld! Knives out Spotlight Once upon a time...in Hollywood Enola Holmes Bohemian Rhapsody Aladdin (nyinnspilling) Three billboards outside Ebbing, Missouri 1
Chakalaka Skrevet 6. november 2021 #9 Skrevet 6. november 2021 (endret) Har nettopp sett ferdig Justice League, jeg syns den var kanon! Hvis man er into superhelter, da.. Ellers er jeg enig i Once Upon A Time In... Hollywood. Inception,The Great Gatsby, The Greatest Showman, Downsizing og Into The Wild er også kule lørdagsfilmer, på hver sin måte. Bare noen forslag i full fart 🙊 Endret 6. november 2021 av Chakalaka 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #10 Skrevet 7. november 2021 Godzilla vs Kong Anonymkode: d9bb5...9d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå